ایجاد 'دستمزد تخته' به آدرس پایین پرداخت می شود کارگران با درآمد

شاتر دولت باید معرفی یک فصل جدید' به صورت کم کارگران پرداخت می شود به آنها کنترل بیشتری بر ساعت کار می کنند و

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

شاتر

دولت باید معرفی یک فصل جدید' به صورت کم کارگران پرداخت می شود به آنها کنترل بیشتری بر ساعت کار می کنند و ارتقای امنیت شغلی و وضعیت مالی یک فکر می کنم تانک ،

قطعنامه بنیاد گفت: دولت "باید به یاد داشته باشید کسانی که سازی کشور از طریق بحران" را به عنوان آن به نظر می رسد برای بازسازی اقتصاد بریتانیا و بیشتر از تعهد خود را به مجموعه ای از ملی دستمزد زندگی می کنند در دو سوم از متوسط دستمزد ساعتی سال 2024.

برای انجام این کار, آن, گزارش جدید توصیه می کند که "دستمزد تخته" – ساخته شده از کارفرمایان کارکنان مستقل و نمایندگان – در حال تاسیس در صنایع که به شدت نیاز به بهبود استانداردهای کار و پرداخت مانند مراقبت های اجتماعی.

بیش از نیمی از کارکنان مراقبت پرداخت می شود کمتر از واقعی دستمزد زندگی می کنند توصیه می شود با این دستمزد زندگی پایه (در حال حاضر £9.30 یک ساعت در خارج از لندن). تا به 160,000 حتی نمی دریافت حقوقی, حداقل دستمزد قطعنامه بنیاد ادعا می کند.

آن می گوید: کارکنان باید یک راست به یک قرارداد است که نشان دهنده ساعت آنها در واقع کار می کنند و توضیح می دهد چه اتفاقی می افتد اگر یک شیفت لغو شده است در کوتاه مدت متوجه; باید حق را انتخاب کنید که چگونه به طور منظم به آنها پرداخت می شود در شرکت های بزرگ; و باید دوره مقدماتی را ناعادلانه اخراج مورد برش از دو سال به یک است.

این حقوق باید تایید از طریق صحیح منابع "تنها مجری بدن" است که قدرت فعالانه حفاظت از کارگران و تحریم کارفرمایان بی وجدان.

"بریتانیا دستمزد پایین کارگران شده اند در قلب بحران اقتصادی کنونی. آنها بیشتر احتمال دارد به از دست شغل خود و یا برای قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر کار در خط مقدم" گفت: هانا کشتار یک اقتصاددان در قطعنامه پایه و اساس است.

"قدردانی در حال حاضر بیان می شود برای این کارگران است که در تضاد کامل با این واقعیت است که برای بیش از حد طولانی ما ارائه آنها را به یک جهان از کار بر اساس ناامنی و بهره برداری نمی عزت و احترام.

"حقوق بشر نه تنها باید تقویت شود اما اجرا گذاشته است. اینها متعادل و متوسط طرح که با هم گرفته شده را به مقدار یک فصل جدید برای کم کارگران پرداخت می شود."

این یک فصل جدید برای کم پرداخت می شود گزارش می گوید که تخمین زده است که برای آن پرداخت می شود در زیر حداقل دستمزد ملی متفاوت است بین 20,000 و 160,000 مردم با بسیاری مجبور به اشتغال و در نتیجه حق را به بیمار پرداخت و از دیگر مزایای اشتغال.

آن را پیدا کرد یک سوم از کارگران در پایین درآمد quintile بود شغل خود را از دست شده است furloughed یا به حال خود ساعت یا قطع پرداخت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس – بیش از دو برابر نرخ بالاترین سود quintile.

این گزارش همچنین اشاره می کند که پایین بگیر تنبیه کنید به طور موثر برای در نظر گرفتن زمان در حالی که آنها در حال ناخوشی چون قانونی بیمار پرداخت در دسترس است برای کسانی که درآمد کمتر از £120 در هر هفته است. آن را توصیه می کند که این عدم تعادل را جبران.

آنها همچنین کمتر احتمال دارد به حفاظت در برابر اخراج ناعادلانه چرا که حدود یک سوم از پایین بگیر شده اند شغل خود را برای کمتر از دو سال دوره مقدماتی.

توصیه های دیگر ساخته شده در این گزارش عبارتند از:

  • افزایش جریمه برای ملی حداقل دستمزد underpayment به عمل به عنوان یک عامل بازدارنده قوی تر در برابر عدم انطباق
  • حصول اطمینان از مقامات محلی به درستی منابع به طوری که آنها می توانید انجام ایمنی و بهداشت نقطه چک در محل برای محافظت از پایین پرداخت کارکنان تحمل خطرات بهداشتی بزرگ
  • و به کارگران امکان برای اطلاع رسانی به تصمیم گیری در مورد حقوق و دستمزد نظم – این گزارش نشان می دهد که هفتگی پرداخت چرخه ممکن است مفید باشد برای آنها
  • دادن پاره وقت و حق کارگران برای درخواست یک قرارداد با ساعت دیگر.

در این گزارش آمده است: "ماهیت و زمان بندی هر فصل جدید نیاز به را به حساب این چالش بزرگ از نرخ بالای بیکاری در سال های آینده. نظر ما این است که این یک استدلال در برابر برنامه ریزی امروز برای بهتر بازار کار, اما باید آن را در جلو و مرکز از برنامه ریزی برای پیاده سازی.

"و اگر چه اين مقاله مبتني بر شواهد از دیدگاه دستمزد پایین کارگران از جمله در امنیت خود ساعت کار و شیوع بیکاری احتمالی تمرکز از هر گونه حل و فصل جدید باید به دنبال مفصل تعامل با دیدگاه ها و آرمان های پایین تر بگیر."

پاداش جبران خسارت و مزایای فرصت


فهرست تمام comp و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب