Facebook به پرداخت $52m برای عدم محافظت از کارکنان از محتوای مضر

Starikov پاول / Shutterstock.com Facebook موافقت کرده است به پرداخت $52 میلیون دلار به یک گروه از کارگران که م

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Starikov پاول / Shutterstock.com

Facebook موافقت کرده است به پرداخت $52 میلیون دلار به یک گروه از کارگران که مدعی دریافت کردند کمی حمایت روانی پس از آنها در معرض ناراحت کننده محتوا به عنوان بخشی از نقش خود را.

در آنچه که تصور می شود مورد اول اگر نوع خود کارکنان است که مشغول به کار به عنوان "محتوای مدیران" شرکت قرارداد توسط غول رسانه های اجتماعی ادعا کرد که آنها تا به حال دچار جدی سلامت روانی عواقب به عنوان یک نتیجه از نیاز به نقد و بررسی پست که به تصویر کشیده شده اعمال خودکشی کودک آزاری گردن حیوان آزاری و قتل و دیگر نگران کننده محتوا.

Facebook اعتراف نمی هر گونه تخلف کرده است اما توافق به پرداخت محتوای مدیران حداقل 1000 $در هر با پتانسیل های اضافی برای جبران اگر آنها تشخیص داده شده است با اختلال در سلامت روان مانند اختلال استرس پس از سانحه به عنوان یک نتیجه از کار خود را برای شرکت است. این تصور برخی از کارکنان دریافت می تواند تا 6000$.

حل و فصل را پوشش می دهد هر گونه ما بر اساس محتوای مدیر که تا به حال مشغول به کار برای یک شرکت شخص ثالث ارائه خدمات به Facebook و شرکت های تابعه آن WhatsApp و Instagram.

در اطراف 11,250 مدیران واجد شرایط برای جبران و خود وکلا بر این باورند که به عنوان بسیاری از نیمی از آنها ممکن است واجد شرایط برای پرداخت اضافی مربوط به مسائل مربوط به سلامت روان آنها رنج می برد از جمله افسردگی و اعتیاد است.

"هیچ کس تا به حال دیده یک مورد مثل این و کارهایی که مردم انجام شد در برخی از راه های فراتر از شرح" گفت: Steve Williams یک شریک در یوسف Saveri قانون شرکت در سان فرانسیسکو یکی از شرکت های حقوقی درگیر در کلاس عمل است.

"ما خیلی خوشحالیم که در Facebook کار کرده با ما را به ایجاد بی سابقه برنامه برای کمک به مردم انجام کار است که غیر قابل تصور بود و حتی چند سال پیش. آسیب است که می تواند رنج می برد از این کار واقعی است و شدید است."

Facebook گفت: این امر می تواند ارائه پشتیبانی های اضافی برای کارکنان است که انجام این نقش در شخص ثالث شرکت.

آن را در بیانیه ای گفت: "ما سپاسگزار به افرادی که به انجام این کار مهم به Facebook یک محیط امن برای همه است. ما متعهد به ارائه پشتیبانی های اضافی از این طریق حل و فصل و در آینده است."

در این مورد آغاز شد و در سپتامبر سال 2018 وقتی سابق Facebook مدیر سلنا اسکولا شکست یک قرارداد محرمانه و راه اندازی اقدام قانونی علیه Facebook ادعا که او توسعه یافته از سانحه پس از بررسی اخلال در محتوا. اسکولا و مطالب دیگر مدیران استدلال کرد که Facebook موفق به ارائه یک محیط کار ایمن و یا آنها را برای جبران روحی و روانی مضرات آنها رنج می برد.

با توجه به تکنولوژی سایت The Verge که برای اولین بار گزارش شده حل و فصل Facebook گفت: این امر ایجاد تغییرات در محتوای آن اعتدال ابزار برای کمک به کاهش تاثیر مشاهده مضر تصاویر و ویدئوها. این شامل قطع صدا به طور پیش فرض تغییر به سیاه و سفید.

مدیران که مشاهده اخلال مطالب روزانه را دریافت کنید دسترسی به بارگیری در این هفته یک جلسه مربیگری در حالی که کسانی که تجربه سلامت روانی بحران خواهد بود قادر به دسترسی به یک مجوز مشاور در عرض 24 ساعت. ماهانه جلسات گروه درمانی را نیز معرفی می شود.

اشخاص ثالث قرارداد توسط Facebook برای این نوع کار نیز نیاز به اطمینان حاصل شود متقاضیان کار در حال نمایش به صورت عاطفی تابآوری; اطلاعات در مورد حمایت روانی نمایش داده می شود در هر کاری و که مدیران مطلع هستند در مورد چگونه آنها می توانند گزارش تخلفات در مورد محل کار و استانداردهای تعیین شده توسط Facebook.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن