ارومیه خواستار 'فوری' تحقیقات به بام coronavirus خطر

Mark Thomas/REX/شاتر دکتر Anne de Bono رئیس دانشکده طب کار گفت: پژوهش "به فوریت مورد نیاز" برای ارزیابی اینکه

توسط AKHSHIJNEWS در 15 اردیبهشت 1399

Mark Thomas/REX/شاتر

دکتر Anne de Bono رئیس دانشکده طب کار گفت: پژوهش "به فوریت مورد نیاز" برای ارزیابی اینکه آیا قومیت به طور خاص, در اقلیت و قومیت (بام) یک عامل خطر برای ابتلا Covid-19 و برای فقیر نتایج بالینی از عفونت است.

او به دلیل افزایش نگرانی در مورد میزان مرگ و میر بیماران و کارکنان بهداشت و درمان از بام زمینه به Covid-19 و گزارش می دهد که بیمه خدمات درمانی ارشاد پیشنهاد کرده بام پرسنل تواند خطر-ارزیابی و به طور بالقوه reassigned به وظایف قرار داده است که آنها را در خطر کمتری از ابتلا به کوروناویروس.

Dr de Bono برجسته است که وجود دارد وجود دارد "مشروع پرسش" خواسته می شود در مورد کوروناویروس و قومیت. "در حال حاضر عدم وجود شواهد که آیا خاص وجود دارد, عامل خطر مرتبط با بام قومیت است که مستقل از دیگر خطرات شناخته شده برای Covid-19 بروز عوارض جانبی و سلامت" او اشاره کرد.

در NHS ارزیابی خطر توسط مدیریت به طور معمول آگاه و پشتیبانی توسط بهداشت حرفه ای. "این باید در نظر گرفته شود که قبلا شناسایی آسیب پذیری به COVID-19 بروز و شدت با توجه به PHE راهنمایی که شامل سن مشخص اساسی شرایط بهداشتی و بارداری – اما آنها باید شامل قومیت" او گفت:.

دانشکده بنابراین پشتیبانی تماس برای تحقیقات بیشتر "به این سوالات پیچیده". Dr de Bono اضافه شده است. "بررسی عوامل خطر برای Covid-19 عفونت و شدت ضروری و مورد نیاز به اطلاع رسانی و راهنمایی ما در تناسب اندام برای کار در حال حاضر و در آینده است."

به طور جداگانه کالج سلطنتی پزشکان جمهور پروفسور اندرو Goddard به نام ملی راهنمایی برای کارفرمایان در انجام ارزیابی ریسک با تیم خود را به "توسعه و صادر شده به سرعت به عنوان امکان پذیر است".

وی افزود: "تعدادی از عوامل خطر در حال ظهور به خصوص که از یک بام, پس زمینه, مرد بودن سن و داشتن قبل از خروج از شرایط بهداشتی. ارزیابی خطر باید فردی اگر ما برای جلوگیری از بیشتر مرگ و میر ناشی از همکاران ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن