احساس snacky? سعی کنید این دستور غذا را برای خوک ها در پتو شور

این هفته آینده ما باید امتیاز از جشن دو تا از مطلق غذاهای مورد علاقه. درست مارس 24 توسط ملی خوک-در-یک-پتو روز

توسط AKHSHIJNEWS در 5 اردیبهشت 1399

این هفته آینده ما باید امتیاز از جشن دو تا از مطلق غذاهای مورد علاقه. درست مارس 24 توسط ملی خوک-در-یک-پتو روز و مارس 26 توسط ملی شور روز! چه راهی بهتر برای جشن سپس آنها را به یک دستور است که به زیبایی ترکیبی از دو: خوک ها در پتو شور. آماده برای بالا بردن این خوشمزه مواد غذایی انگشت را به سطح بعدی با این شور-کمی پیچیده هات داگ.

مواد تشکیل دهنده

  • 16 مینی هات داگ یا 2 کل هات داگ کاهش به 16 قطعه
  • 1 ورق از خمیر پف دار
  • ⅔ فنجان جوش شیرین
  • 1 تخم مرغ
  • آب
  • نمک (نمک دریا بزرگ بهتر است)
  • سس فرو بردن از انتخاب شما

جهت

  1. شروع شده توسط حرارت دادن خود فر را تا 375 درجه فارنهایت است.
  2. به دنبال ذوب دستورالعمل های روی بسته بندی خود را پف قنادی. هنگامی که ورق ذوب کاهش آن از قبل مشخص شده خطوط به سه ستون کوچکتر.
  3. بعدی کاهش پف قنادی به نازک مثلث. شروع در گوشه بالا سمت چپ را ستون اول و برش مورب. از جدید که گوشه برش در سراسر افقی برای ایجاد مثلث. تکرار با دو نفر دیگر پف قنادی ستون.
  4. پور 10 فنجان آب و جوش شیرین را در یک قابلمه بزرگ. این مجموعه در حرارت بالا و آن را به جوش آورد.
  5. در حالی که شما در حال انتظار برای آب جوش قرار دادن خود مینی هات داگ در پف دار. ذخیره کردن یک مثلث پف قنادی و محل مینی هات داگ در بالا مطمئن شوید آن است که در ضخامت های جانبی. رول آن را قرار داده به سمت و تکرار تا زمانی که همه در حال نورد.
  6. یک بار خود را در آب جوش یا استفاده از یک قاشق سوراخ در آن و یا انبرک به شیب هر پف قنادی-نورد داغ سگ به آب جوش. آن را در آب به مدت پنج ثانیه و سپس محل آن را در یک کاغذ اندود ورق پخت. تکرار تا زمانی که همه غوطه ور شده اند.
  7. در حال حاضر کرک تخم مرغ را در یک کاسه اضافه کردن یک قاشق غذا خوری از آب و ماهوت پاک کن زدن آن است. برس این شستشو تخم مرغ بر روی هر یک از مینی پیچیده هات داگ و سپس ترشح هر کدام با نمک دریا. شما همچنین می توانید از سایر طعم دهنده اگر شما می خواهید مانند همه چیز ادویه بپرهیزید.
  8. هنگامی که آنها در حال شور قرار داده و آنها را در فر به مدت 15-20 دقیقه بسته به ترد شما می خواهید در شور.
  9. شیب در سس مورد علاقه و لذت بردن از!

ما امیدواریم که شما این دستور غذا را در تجلیل از این دو فوق العاده مواد غذایی با هم! خوشحال ملی خوک-در-یک-پتو روز ملی و شور روز!

تماس با جکی Amendola در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن