زمینه اتصالات - چگونه تکنولوژی حمایت از اقیانوس آرام کشاورزی

غذایی و کشاورزی فیجی Jun 25 سال 2020 - ایستاده در وسط میدان اطراف یک گیاه پژمرده اقیانوس آرام جامعه گیاه درما

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399
غذایی و کشاورزی

فیجی Jun 25 سال 2020 - ایستاده در وسط میدان اطراف یک گیاه پژمرده اقیانوس آرام جامعه گیاه درمانی, پزشکان, انجام, اولین جلسه مجازی به عنوان آنها همچنان به کار خود در خط مقدم با ارائه پشتیبانی حیاتی برای کشاورزان در فیجی و منطقه است.

گیاه درمانی آقای دکتر مانی Mua انجام جلسه مجازی از یک مزرعه واقع در Baulevu در استان Naitasiri در فیجی همراه فیجی وزارت کشاورزی فرمت افسران و کشاورزان از این منطقه در ارتباط با منطقه ای سلامت گیاه, دکتر, شبکه سلامت گیاه و کارشناسان از استرالیا و نیوزیلند.

SPC از طریق آن زمین منابع بخش (LRD) شده است آموزش سلامت گیاه پزشکان و انجام گیاه درمانی درمانگاه پس از راه اندازی آزمایشی برنامه در جزایر سلیمان در مارس سال 2012 به عنوان کشاورزی فرمت ماموران در ادامه به صورت چالش های موجود در ارائه خدمات موثر به حجم زیادی از کشاورزان در مناطق روستایی و جوامع از راه دور.

برای غلبه بر این چالش های جدید تلفن رایگان نرم افزار, اقیانوس آرام آفات و عوامل بیماری زا نرم افزار توسعه داده شد برای استفاده کشاورزی فرمت افسران و کشاورزان را قادر می سازد که آنها را به سرعت تشخیص و درمان مشاوره برای آفات و بیماری تهدید به باغبانی در اقیانوس آرام جزیره کشور و سرزمین (PICTs). اضافه کردن به این برنامه ظرفیت به ارائه کمک فوری برای کشاورزان علاوه بر این از یک "واتساپ" رسانه های اجتماعی در اواخر سال 2017. با استفاده از WhatsApp, متعلق به Facebook, تمدید افسر – یا کشاورز – فورا می توانید با ارسال یک پیام به صورت متن یا عکس به دنبال کمک از تعداد فزاینده ای از کارشناسان.

"کشاورزی فرمت افسران در حال کمک به کشاورزان برای شناسایی بیماری ها و مبارزه با آفات با کمک نرم افزار های تلفن همراه است که شامل 350 برگه های و است که به خصوص مفید در ارائه اطلاعات به مردم در مکان های از راه دور. به عبارت دیگر با استفاده از این برنامه و واتساپ ما به عنوان پسوند و افسران پژوهش را می توان در بسیاری از مکان ها در یک زمان و مفید تر به کشاورزان نسبت به قبل توضیح داد:" آقای Mua.

با تبادل اطلاعات در زمان واقعی و بازرسی بصری از گیاهان بیمار از سلامت گیاه پزشکان و فرمت افسران قادر به ارائه راه حل برای کشاورزان و جمع آوری نمونه برای آزمایش و تجزیه و تحلیل. طول گیاه درمانی درمانگاه کشاورزان از محلی منطقه را نمونه برداری از گیاهان از مزرعه خود را که آلوده به بیماری و یا آلوده به آفات برای تشخیص و ایده هایی برای مدیریت.

"در همان زمان ما نیز ساختمان داده های ما بر اساس کشاورزان محلی و نیازهای خود را. در طول کلینیک کشاورز, اطلاعات جمع آوری شده است و آفات و عوامل بیماری زا در محل می تواند به شناسایی جدا شده و تحت درمان قبل از آن گسترش می یابد و یا خرابه های کل فصلی محصولات کشاورزی. این یک خط زندگی برای کشاورزان" اضافه شده آقای Mua.

برای یک کشاورز مانند آقای Saqa Dewan که امرار معاش وابسته به خود فصلی محصولات داشتن سلامت گیاه پزشکان در مراحل درب و ارائه خدمات خود را تعویض بازی بوده است.

"ما اغلب در ادامه به آزمایش با انواع داروهای زمانی که ما محصولات آلوده و بیمار است, اما گران است و کار نمی کند. در حال حاضر برای اولین بار ما قادر به یادگیری از فرمت افسران درگیر در تشخیص و ناب استفاده مناسب از آفت کش ها و داروهای دیگر ما می توانید استفاده کنید به طوری که ما کار سخت به هدر برود"آقای Dewan.

اجرا شده توسط آرام, جامعه, پروژه با تمرکز بر یکپارچه محصول مدیریت (ICM) و شناسایی گیاه درمانی استراتژی های مدیریت است که بودجه استرالیا مرکز بین المللی تحقیقات کشاورزی (ACIAR) با حمایت از دانشگاه کوئینزلند.

منبع: جنوب اقیانوس آرام در جامعه SPC



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب