با پر کردن این سرشماری برای تأمین بودجه سیاسی نمایندگی

خسته از اتوبوس شما اواخر سال ؟ با پر کردن این سرشماری سال 2020. ارتباط بین سرشماری و UC برکلی دانشجویان بی اعت

توسط AKHSHIJNEWS در 7 اردیبهشت 1399

خسته از اتوبوس شما اواخر سال ؟ با پر کردن این سرشماری سال 2020. ارتباط بین سرشماری و UC برکلی دانشجویان بی اعتمادی در AC حمل و نقل قابلیت اطمینان ممکن است به طور کامل روشن اما بشنوید از من.

همه ما می دانیم که داده های سرشماری استفاده شده است را به یک سرشماری در سراسر کشور تعیین چگونه ما تخصیص بودجه و نمایندگی سیاسی اما در جایی که این بودجه می گذرد ؟ چگونه و از کجا این نمایندگی سیاسی تغییر هر 10 سال ؟ چگونه UC برکلی بین المللی و تحصیل در خارج از کشور دانش آموزان مناسب به این معادله ؟ چگونه COVID-19 بحران تاثیر سرشماری تلاش?

در حالی که کمک های مالی — مانند پل کمک و کال کمک های مالی — توسط دولت تامین می شود و دولت فدرال داده های سرشماری استفاده شده است به تخصیص بودجه برای این کمک های مالی اجازه می دهد دانش آموزان کم درآمد به پرداخت هزینه برای رفتن به کالج. در طول 2017-18 سال تحصیلی به تنهایی $43 میلیون در پل کمک مجاز برای 8,684 دانش آموزان به مطالعه در دانشگاه برکلی است. پس از پل گرانت دریافت کنندگان را تشکیل می دهند 27 درصد از UC برکلی دانشجویان و بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان دیگر دانش آموزان به وام های دانشجویی پس از فارغ التحصیلی پر کردن آمار نمی تواند مهم تر در زمینه حصول اطمینان از دسترسی و قیمت در آموزش عالی است.

در یک شبیه حس تخصیص بودجه برای رفاه اجتماعی برنامه, مانند فدرال Supplemental Nutrition Assistance Program (شناخته شده به عنوان زندان در کالیفرنیا) است که وابسته به داده های سرشماری. روشن است که غذا و مسکن و ناامنی برجسته موضوع در محوطه دانشگاه و در سراسر UC و CSU سیستم. یک سال 2016 بررسی نشان داد که 44 درصد از UC دانشجویان و 26 درصد از UC دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صورت ناامنی غذایی و 5 ٪ از UC دانش آموزان تجربه بی خانمانی در حالی که تحصیل در دانشگاه است.

ما باید همچنان به فشار UC Board of Regents و دولت فدرال و مقامات به اولویت بندی نیازهای اساسی و قیمت برای دانشجویان و کارگران در سراسر UC سیستم پر کردن سرشماری آسان و ملموس مرحله ما می تواند همه را به اطمینان حاصل شود دانشجو سلامتی در دانشگاه و فراتر از آن.

به طور مشابه, حمل و نقل عمومی مانند AC حمل و نقل اتوبوس و متکی به بودجه اختصاص داده شده توسط داده های سرشماری. این شامل دولت حمل و نقل کمک بودجه ای که اختصاص داده شده $27 میلیون نفر به AC حمل و نقل در آن 2018-19 بودجه و $38 میلیون نفر از بارت 2019 بودجه. در علاوه بر این به لابی ما محلی و ایالتی و فدرال مقامات اولویت دادن به حمل و نقل عمومی ما باید انجام بخشی از ما را برای بهبود حمل و نقل عمومی در منطقه خلیج است.

در زمینه سیاسی نمایندگی داده های سرشماری همچنین اجازه می دهد تا دولت یک پایه و اساس برای redistricting بر اساس جمعیت است که پس از تعیین چگونه بسیاری از اعضای کنگره هر کشور است که به نوبه خود تعیین تعداد آرا متحده را در کالج انتخاباتی است.

کالیفرنیا پیش بینی شده است برای حفظ آن 53 کنگره صندلی اما 1.6 میلیون کالیفرنیا می تواند از دست رفته باعث کالیفرنیا به از دست دادن یک صندلی و یک انتخابات رای بدهند. با توجه به اداره آمار ایالات متحده, California, ترین undercounted ساکنان کودکان و Latinx ساکنان مردان جوان و مستاجرها با نزدیک به سه چهارم از کالیفرنیا متعلق به یک یا بیشتر از این از لحاظ تاریخی undercounted جمعیت. اگر این جوامع هستند undercounted دوباره نمایندگی سیاسی تغییر خواهد کرد و دور از جوامع کم درآمد و جوامع از رنگ.

تعجب کنید که چگونه شما جا به پردیس سرشماری تلاش? اطمینان از دوستان خود از جمله دانشجویان بین المللی در حال شمارش را برکلی, آدرس, حتی اگر آنها به خانه رفته اند و یا آواره شده اند به دلیل COVID-19. اگر اعضای خانواده خود را در حال حاضر به اتمام سرشماری خود را با اطلاعات موجود به سادگی ارسال سرشماری پرسشنامه دوباره خود را با برکلی آدرس; شما شمارش نخواهد شد دو بار به عنوان اداره آمار پیشرفته راه ابتلا به تکراری. علاوه بر این سرشماری پرسشنامه مهلت تمدید شده است به Oct. 31 ساخت هدف ما از 100% اتمام رای قابل دسترسی است.

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند شما باید با پر کردن آمار خود را با برکلی آدرس به خصوص از آنجا که شما ممکن است در بازگشت به خانه و یا در جایی دیگر به صورت زمان حال UC برکلی دانشجویان برای 10 سال آینده در حال توجه به داده های سرشماری از ما پاسخ. به عبارت دیگر بودجه برای پل کمک اساسی نیاز به برنامه ها و حمل و نقل عمومی برای اعضای جامعه و UC برکلی دانشجویان آمده است که وابسته به تصمیم گیری ما برای پر کردن 2020 سرشماری با ما برکلی آدرس.

به عنوان دانش آموزان در کالج شهر ما به طور فعال با استفاده از منابع است که می تواند به نفع اعضای جامعه که خانواده در اینجا زندگی می کردند برای چندین دهه است. با پر کردن پرسشنامه سرشماری خود را با دانشگاه, شهر, آدرس, شما در حال صدمه زدن به زادگاه خود بلکه انجام بخشی خود را در یک جامعه که در آن حضور خود را کمک به gentrification و بحران مسکن.

آن حیاتی است که تمامیت UC برکلی جمعیت دانشجویی کار با هم برای اطمینان از #CalCounts.

در اینجا برخی از نکات اساسی برای پر کردن فرم سرشماری. اول همه فرستاده شده است منحصر به فرد سرشماری کد از طریق ایمیل. اگر شما از دست این کد و یا به سادگی انجام نمی آن را دریافت کلیک کنید "اگر شما لازم نیست که یک سرشماری ID اینجا کلیک کنید" گزینه آنلاین.

برخی از مردم احساس نمی راحت پاسخ دادن به نژاد یا جنسیت, سوالات, به سوالات و ارائه پاسخ ضعیف هستند دقت کنید و فراگیر (یعنی سوالات جنسی شامل تنها دو گزینه: مرد یا زن). شما می توانید مشخصات فنی جست و خیز هر کدام از سوالات شما احساس نمی راحت پاسخگویی اما این احتمال وجود دارد که اداره آمار فکر می کنم شما را به طور تصادفی و تماس با شما.

و اگر شما زندگی می کنند (و یا زندگی می کردند قبل از COVID-19 بحران) در یک آپارتمان با افراد دیگر سعی کنید برای تکمیل یک پرسشنامه سرشماری برای تمام افراد خانواده از جمله هر همخانه نام و نام خانوادگی, تاریخ تولد, و بیشتر.

نائومی گارسیا یک دانشگاه برکلی دوم و ورودی ASUC سناتور.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب