فیلم و تلویزیون درام تولید مجموعه ای به رزومه با دستورالعمل های دقیق

شاتر فیلم و تلویزیون درام تولید شده است برای از سرگیری پس از دولت و صنعت به چراغ سبز به ان که مجموعه اجتماعی ف

توسط AKHSHIJNEWS در 12 خرداد 1399

شاتر

فیلم و تلویزیون درام تولید شده است برای از سرگیری پس از دولت و صنعت به چراغ سبز به ان که مجموعه اجتماعی فاصله می تواند در حفظ و تنظیم و چه اتفاقی می افتد زمانی که تماس نزدیک اجتناب ناپذیر است.

هدایت تولید شده توسط فیلم بریتانیا کمیسیون ایجاد شده در دولت Covid امن راهنمایی برای محل کار و توضیح می دهد که چگونه Covid-19 اقدامات ایمنی را می توان به زمینه های مختلف تولید فیلم از مو و را تشکیل می دهند به آوردن بین المللی بازیگران و خدمه به انگلستان است.

فیلم بریتانیا کمیسیون اجرایی Adrian Wootton گفت: "این صنعت بسیار مشتاق به راه اندازی مجدد تولید به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما نه بدون جامع نقشه راه برای چگونه به انجام آن را با خیال راحت در حالی که تهدید Covid-19 هنوز بيشترین.

"این یک گام حیاتی برای ما کلاس جهانی فیلم و تلویزیون بخش را به بالا و در حال اجرا به جهان اعتماد به نفس ما دقیق ترین اقدامات ایمنی در محل و سیگنالینگ است که ما بخش آماده بازگشت به قدرت کامل و به ساخت آن مهم سهم به انگلستان خزانه داری."

موسسه فیلم بریتانیا اجرایی بن رابرتز گفت: "ما فیلم و تلویزیون صنعت در حال رشد است سریع تر از دیگر گونه های دیگر بخش تولید بیش از £7.9 میلیارد دلار در سال در GVA به انگلستان اقتصاد و به کارگیری 166,200 مردم – پس از ایجاد مقیاس پذیر راهنمایی برای کمک به راه اندازی مجدد فیلم و بالا پایان تولید تلویزیون به عنوان با خیال راحت و به سرعت به عنوان امکان پذیر است اهمیت است."

قبل از تولید آغاز می شود و یا ری استارت همه کارکنان باید تحت Covid-19 آموزش و تعیین شده "سرپرستان" باید منصوب شود برای نظارت بر انطباق با اجتماعی فاصله و بهداشت و سلامت دیگر و اقدامات ایمنی. قبل از شلیک جلسات و یادآوری روزانه نیز تشویق می شوند.

همه کارکنان باید تحت روزانه علامت چک و یک علامت پاسخ طرح باید به تاسیس جزئیات چه اتفاقی می افتد اگر یک عضو از بازیگران و یا خدمه تجربه علائم کروناویروس.

اجتماعی فاصله باید حفظ شود اما جایی که این اجتناب ناپذیر است برای خلاق یا دلایل عملی – مانند مو و آرایش – وقت افراد صرف در نزدیکی و تعداد افراد درگیر باید محدود شود. پوشش صورت فیزیکی و صفحه نمایش باید در نظر گرفته شود و این منطقه باید به خوبی تهویه مناسب.

اگر یک عضو بازیگران نیاز به کمک قرار دادن بر روی لباس خود را چهره به چهره باید اجتناب شود. لباس باید متمرکز پس از هر بار استفاده.

در هنگام عکسبرداری دسترسی به این منطقه باید محدود به بازیگران, تیراندازی خدمه و کارکنان تعیین شده از بخش های دیگر. اعضای بازیگران نباید انجام چهره به چهره اما تست باید در جایی که لازم است.

هنر و صنعت و یا ویژگی های تریلر باید فعال پلاستیکی با صفحه نمایش و تجهیزات های باید حداقل رسانده است. تمیز کردن مکرر و شستن دست ها باید تشویق شوند.

کارکنان را باید مواد غذایی خود را, اما که در آن غذا ارائه شده است مواد غذایی را نباید در سمت چپ بدون پوشش و تنها با استفاده از کارد و چنگال استفاده می شود باید.

هدایت به یاد تلویزیون و فیلم تولید شرکت است که آنها هنوز هم باید پایبند به دولت هدایت در سراسر بازگشت امن به کار می کنند.

وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت: "بریتانیا به رسمیت شناخته شده است در سراسر جهان به عنوان درخشان جای خود را به فیلم و به جهان بهترین فیلم و high-end تلویزیون استعداد. ما سخت کار می کرد برای حمایت از این صنعت از طریق این زمان دشوار است و من خوشحال هستم که ما توانسته ایم به توافق برسند این گام رو به جلو به سمت گرفتن دوربین های نورد با خیال راحت دوباره."

محبوب برنامه های تلویزیونی از جمله EastEnders, دنده بالا و تاجگذاری خیابان در حال انتظار برای از سرگیری فیلمبرداری طی هفته های آینده.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن