کلاهبرداری مالی افزایش Coronavirus بازدید کشورهای در حال توسعه

, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سا

توسط AKHSHIJNEWS در 16 اردیبهشت 1399
, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

دیوید Medine ارشد بخش مالی متخصص در مشاوره گروهی برای کمک به فقرا (CGAP). او همچنین CGAP سرب در حفاظت از اطلاعات و امنیت و با این نسخهها کار برای توسعه, رمان, مصرف گرا رویکرد به حفاظت از داده ها و به منظور تشویق و ایجاد امنیت سایبر مراکز منابع برای کشورهای در حال توسعه.

اعتبار: لس آنجلس

واشنگتن, DC, آوریل 5 سال 2020 (IPS) در فیلیپین پرو و هند و کنیا و آفریقای جنوبی و بسیاری دیگر از کشورهای در حال توسعه مردم فقیر که در حال حاضر مبارزه با سلامتی تاثیر coronavirus همه گیر شده و هدفمند توسط کلاهبرداران آنلاین در تلاش برای گرفتن مزیت ناعادلانه از آنها.

این ریسک وجود دارد که این کلاهبرداری ها می تواند به تضعیف اعتماد به نفس در فن آوری های دیجیتال است که اثبات بسیار مهم در نگه داشتن مردم آگاه و متصل در طول بیماری همه گیر.

در خصوص اعتماد به دیجیتال خدمات مالی است که مفید در پیشبرد شمول مالی تلاش می تواند آسیب دیده در زمان بسیار است که آنها ثابت کرده اند به عنوان یک ابزار موثر در گرفتن پرداخت به مردم فقیر به سرعت و کارآمد.

در اینجا برخی از نمونه هایی از ویروس های مربوط به کلاهبرداری:

    • یک حمله فیشینگ ارائه شده است housebound مردم در هند رایگان Netflix اشتراک در طول مستند اگر آنها با کلیک بر روی یک لینک نظر سنجی و رو به جلو این پیام را به 10 WhatsApp کاربران است.
    • ایمیل با لینک های مشکوک نیز فرستاده شده است مسئله به از سازمان بهداشت جهانی ، سازمان ملل متحد و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.
    • کلاهبرداران شده اند بازدید از خانه در آفریقای جنوبی به "یاد" اسکناس و سکه های آنها می گویند در حال آلوده با coronavirus ارائه رسید برای "پاک کردن" پول نقد است که هرگز تحویل داده است.
    • جعلی ارائه می دهد پول های اضطراری برای ملزومات گزارش شده در هند.
    • اینترپل هشدار می دهد که جنایتکاران را خواستار شده است قربانیان تظاهر به درمانگاه و یا بیمارستان, مقامات گزارش داد که یکی از بستگان بیمار کاهش یافته با این ویروس و درخواست پرداخت برای درمان پزشکی.
    • مردم از جان گذشته برای محافظت از خود در حال سقوط را ارائه می دهد جعلی محصولات پزشکی مانند ماسک و واکسن و تست کیت.
    • آموزش و پرورش و COVID-19: سازمان ملل کمک می کند تا کودکان خود را ادامه خواهد داد یادگیری

شده اند وجود دارد حتی غلط ادعا می کند که coronavirus مربوط به قرار گرفتن در معرض به فن آوری های جدید (مانند 5G است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه پول موبایل خدمات). وجود دارد اقدامات مقامات می تواند در پاسخ به حفاظت بهتر از مصرف کنندگان است.

تنظیم کننده ارائه دهندگان خدمات و حمایت از مصرف کننده و سازمان می تواند هشدار مردم به خطرات ناشی; ارائه دهندگان می تواند مطمئن شوید که آنها مناسب مصرف کننده مکانیزم شکایت در محل و اجرای قانون هماهنگ می شرکت اقدام نه تنها در کشور بلکه در سراسر مرز.

اعتبار: سازمان ملل متحد

Preying در جمعیت های آسیب پذیر در کشورهای در حال توسعه در زمان بحران است نامعقول. چند جانبه تلاش مورد نیاز است برای محافظت از مردم بیشتر از تبدیل شدن به قربانی در زمانی که بسیاری در حال مبارزه با درآمد از دست رفته به عنوان یک نتیجه از اینکه مجبور به ماندن در خانه برای مبارزه با این بیماری است.

یک تلاش هماهنگ توسط بخش های دولتی و خصوصی مورد نیاز است برای محافظت از مشتریان از طریق تلاشهای آموزشی و دید بالا اجرای قانون اقدامات است.

در کوتاه مدت, آموزش و پرورش کلیدی است و دولت ها اغلب بهترین موقعیت را منجر شود. مثلا آفریقای جنوبی ریسک بانکی مرکز اطلاعات (Sabric) شده است هشدار بانک مشتریان در مورد مجرمان با سوء استفاده از ویروس برای شرکت در فیشینگ.

به طور مشابه, فیلیپین به وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات خواسته است فیلیپینی به فکر ایمنی خود را آنلاین و با احتیاط از دستگیری COVID-19 وب سایت یا برنامه های کاربردی که نیاز مصرف کنندگان به ارائه اطلاعات شخصی خود را.

نیاز است که دولت برای ادامه به شناسایی و حمایت از مصرف کننده تهدیدات — در ابتدا با رسیدن به بانک ها وام های خرد موسسات fintechs از سازمانهای غیردولتی و نهادهای دیگر برای پیدا کردن آنچه که آنها در حال دیدن در بازار خود را. تلاش های پس از آن باید ساخته شود به مردم هشدار می دهند که چگونه برای شناسایی پتانسیل کلاهبرداری است.

بانک مرکزی آفریقای جنوبی اعلام کرده است که نه اسکناس و سکه شده است از گردش خون خارج شود بنابراین هر کسی ارائه به "یاد" ارز باید با چشم شک و تردید.

در حالی که وجود دارد این است که یک غریزه طبیعی به ارائه کمک های مالی برای دوستان و خانواده نیاز به مراقبت های پزشکی مهم است که به دنبال اینترپل هشدار و تایید می کنند که تماس گیرنده ناشناخته هستند واقعا اقدام از طرف آنها. چنین مصرف کننده هشدار می تواند ارسال از طریق SMS, WhatsApp و یا همراه با دیگر دولتی ارتباطات است.

بخش خصوصی نیز باید نقش مهمی در حفاظت از مصرف کنندگان در طول بحران. در این دوره از ارائه خدمات مالی مورد اعتماد شرکت ها می توانند به آموزش مشتریان در مورد چگونه برای جلوگیری از مشکلات از جمله در پاسخ به جعلی ارتباطات است.

نیز وجود دارد که نیاز به دیجیتال شرکت های خدمات مالی به صرفه مصرف کننده شکایت و وضوح مراکز به طوری که مشتریان شده اند که فریب خوردن برخی از مراجعه.

تعقیب دیجیتال کلاهبرداری از هنرمندان بی درنگ و تعیین سخت مجازات خواهد شد ارسال یک پیام قوی. یکی از نمونه های اخیر پاسخ به بی پروایی نشان دادن تلاش های متقلب در هند مسئله به فروش جهان بلندترین مجسمه, مجسمه وحدت برای 4 میلیارد دلار برای جمع آوری پول برای گجرات دولت به صندوق مبارزه با کروناویروس.

این عمل منجر به پلیس هند به تسلیم مورد. به طور مشابه, هندی, پلیس ثبت نام کرده اند موارد در برابر جعلی ارائه می دهد تخفیف Jio و Netflix خدمات. از جمله اجرای اقدامات کمک به آموزش بیشتر اعضای عمومی در مورد حفاظت از خود در برابر جعلی بازیگران.

در جهان متصل است که در آن زندگی می کنیم, آن است که اغلب ساده تر برای ارتکاب تقلب در سراسر مرز از داخل خود کشور است. وجود دارد هیچ زمانی بهتر از اکنون برای دولت به کار با همسایگان خود و پس از جنایتکاران در هر یک از دیگر کشورها است.

چنین تلاش شده است led توسط اینترپل دولتی سازمان با 194 کشورهای عضو از جمله بسیاری از کشورهای در حال توسعه. اینترپل بوده و دریافت اطلاعات از کشورهای عضو در نزدیکی صورت روزانه مورد coronavirus موارد تقلب همراه با درخواست برای کمک به جلوگیری جعلی پرداخت.

در حالی که هدفمند قربانیان شده اند در درجه اول واقع در آسیا و مجرمان را با استفاده از حساب های بانکی در دیگر مناطق مانند اروپا. اینترپل کمک کرده است و مقامات ملی برای جلوگیری از برخی از پرداخت کمک به برخی از 30 COVID-19 مربوط به تقلب و کلاهبرداری موارد است.

که در آن تعاونی موافقت نامه بین کشورها وجود ندارد شاید یک پوشش نقره ای را از بحران کنونی خواهد بود به ترویج چنین مرزی حمایت از مصرف کننده تلاش.

در مجموع ما می توانیم مبارزه با ظالمانه تلاش برخی برای استفاده از این بحران برای خود مالی بهره مند شوند. البته برای زنده ماندن بسیاری از مردم باید بیشتر در پزشکی و کمک مالی نیست فقط راهنمایی در مورد چگونه به اجتناب از کلاهبرداری.

بسیاری از کشورها انجام شده گسترده تلاش های امدادی. دیجیتال خدمات مالی مانند تلفن همراه پول ثابت مکانیزم برای گرفتن کمک های مالی به سرعت به فقیرترین و نیازمندترین افراد در زمان بحران.

اجازه بدهید مراحل در حال حاضر برای اطمینان از فن آوری دیجیتال استفاده می شود به عنوان یک نیروی خوب است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن