سلامت مالی: چرا وقت عمل است و در حال حاضر (وبینار)

شاتر چهار شنبه 29 آوریل سال 2020 2:00بعد از ظهر BST تا کنون 2020 شده است بسیار آشفته زمان برای مردم مالی است.

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

شاتر

چهار شنبه 29 آوریل سال 2020 2:00بعد از ظهر BST

تا کنون 2020 شده است بسیار آشفته زمان برای مردم مالی است.

اگر چه این تغییرات به کمک هزینه مالیات اعلام کرد در انگلستان بودجه نگاه مجموعه به قرار دادن برخی از پول را در جیب هزاران نفر از مردم بسیاری می تواند داشته باشد پس دیده می شود خانواده خود را' سلامت مالی تغییر به انگلستان همچنان به نبرد coronavirus.

با میانگین بدهی خانوار در حال حاضر در مجموع بیش از 60 ، 000 پوند مالی نگرانی وزن به شدت.

کارفرمایان نقش کلیدی در کمک به مردم خود را سالم مالی انتخاب و عادات. این پرسنل امروز وبینار در ارتباط با ارنج زدن را بررسی کند چرا که سلامت مالی است مهم تر از همیشه و چگونه کسب و کار می تواند به ایجاد یک زندگی و تنفس سلامت مالی استراتژی است.

تیم پرکینز از بنیانگذاران اشاره خواهد پیوست توسط دکتر استفانی فیتز جرالد اجاره روانشناس بالینی و ارشد کسب و کار شریک زندگی برای بهداشت روانی در Rolls-Royce همراه با پرسنل امروز منابع انسانی و رفاه, ویرایشگر, Ashleigh وبر به بحث:

  • چه منابع انسانی باید نگاه کردن برای زمانی که در حال توسعه مالی تندرستی راه حل
  • چه اثر Covid-19 داشتن در کارکنان امور مالی
  • چرا کارکنان به دنبال به کارفرمایان خود را برای سلامت مالی پشتیبانی
  • نشانه هایی که یک کارمند در مبارزه با پول
  • چگونه فشار مالی بر سلامت روان

این 60 دقیقه وبینار در 2:00بعد از ظهر در 29 مارس شامل زنده پرسش و پاسخ که در آن شما می توانید ارسال سوال به ما پنل.

رزرو رایگان خود را در محل شرکت

در مورد سخنرانان ما

تیم پرکینز موسس از ارنج زدن. او بیش از 15 سال تجربه در منابع انسانی و پاداش و شروع کار خود را به عنوان یکی از بنیانگذاران تیم Thomsons مزایای آنلاین. او تاسیس اشاره در سال 2012 زمانی که بریتانیا شاهد معرفی پانسیون خودکار-ثبت نام و خرده فروشی توزیع نقد و بررسی که حذف دسترسی به مشاوره مالی برای میلیون ها نفر از مردم است. اشاره است به سرعت رشد کرده و پس از حمایت از تقریبا نیم میلیون نفر از مردم برای بهبود سلامت مالی و ایجاد روشن تر مالی آتی.

دکتر استفانی فیتز جرالد است که اجاره روانشناس بالینی سخنران اصلی و نویسنده. استفانی بالینی تخصص هستند اختلالات اضطرابی و تروما و او به عنوان یک سلامت و تندرستی مشاور به شرکت در سراسر صنایع مختلف. استفانی ارشد کسب و کار شریک زندگی – سلامت روان در رولز-رویس جایی که او ارائه جهانی سلامت روان استراتژی در ایمنی بحرانی محیط زیست است. استفانی پرشور در مورد اطمینان مردم هستند شاد و سالم و امن و مشغول در محل کار.

ثبت نام خود را به صورت رایگان در محل شرکت



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن