مالی کاران برنده £75k پرداخت در تبعیض جنسی مورد

اشتغال دادگاه اعطا £75,000 پرداخت برای یک زن شهرستان اجرایی پس از آن شنیده می شود که چگونه او می خواهم به معر

توسط AKHSHIJNEWS در 5 تیر 1399

اشتغال دادگاه اعطا £75,000 پرداخت برای یک زن شهرستان اجرایی پس از آن شنیده می شود که چگونه او می خواهم به معرض تبعیض جنسی و دمیده سوت مالی قصور.

سوتلانا Sinelnikova که مشغول به کار به صورت آنلاین کارگزاری ActivTrades شده بود به حالت تعلیق از نقش خود به عنوان رئیس انطباق ناخالص سوء رفتار پس از یک سفر کاری به دبی با یک همکار ارشد در حالی که او بیمار.

اما در شرق لندن شنوایی مرکز تحت استخدام قاضی راس منعقده در سال گذشته در متعلق حکم است که این شرکت در تلاش بود به زور او را و با استفاده از این سفر به عنوان یک بهانه به آتش او. پانل یافت ActivTrades گناه از اخراج ناعادلانه و قربانی.

Ms Sinelnikova ادعا کرد که او تا به حال شده ضعیف تا نگرانی های قانونی بیش از بالقوه می پردازد اما ActivTrades بازدید این به عنوان تلاش برای مانع کسب و کار, دادگاه شنیده می شود.

"[ActivTrades] دنبال شد به زور [او] از کسب و کار در این زمان – به عنوان یک نتیجه [آن را] به دنبال یک دلیل که چرا [او] باید ترک کسب و کار" دادگاه قضاوت در بر داشت. "آن شروع به پریدن کرد و به این نتیجه رسیدند که او متعهد ناخالص آوریم."

در دسامبر 2017, کارشناسی ارشد Sinelnikova صادر شده شکایت بر علیه این شرکت آن را متهم به تبعیض جنسی و بالقوه جرایم جنایی بر انطباق با رفتار مالی ،

او شکایت شامل جزئیات یک حادثه در این شرکت بلغاری دفتر مدیر عامل شرکت Alex Pusco در حالی که شکایت در مورد طول مرخصی زایمان در بلغارستان اظهار داشت که "زنان باید در خانه بماند و آشپزی".

او همچنین ادعا کرد که در سال 2017 Pusco نشان داد که او و همکارانش یک تصویر از تبلیغات توسط استون مارتین برای پیش متعلق به ماشین است که نمایش داده خسیسانه چادری زن از لحاظ جنسی تحریک آمیز در برخواهد داشت. او گفت که او و دیگران در دفتر لندن است که شرکت های بازاریابی نیاز به توان بیشتر ،

دادگاه به توافق رسیدند آگهی بود "توهین آمیز و اهانت به زنان".

Ms Sinelnikova استعفا داد و در فوریه 2018 و این شرکت مجموعه ای در مورد تلاش برای جلوگیری از او را از دنبال او ادعا دادگاه یافت. این شامل امتناع او را به دسترسی به داده های شخصی برگزار می شود بر روی کامپیوتر کار.

در مارس 2018 شرکت نوشت: او نامه های حقوقی متهم او را از "صرف مقدار قابل توجهی از زمان در حال اجرا خود را بی حساب از کامپیوتر کار در طول ساعات کار".

همچنین ادعا کرد که او تا به حال ذخیره شده غیر قانونی فایل های موسیقی بر روی کامپیوتر خود را. هر دو اتهامات اعلام شد به بی اساس توسط پانل.

پیدا کردن شرکت گناه از اخراج ناعادلانه و قربانی دادگاه گفته است: "رفته و از آن راه...سعی کنید به آسیب غیر قابل جبرانی حرفه ای خود را برای بالا بردن مسائل مربوط به منافع عمومی و تبعیض جنسی.

"[ما] نشان داد که درمان با [ActivTrades] باعث شده بود سطح بسیار بالایی از آسیب به احساسات خود بوده و پایدار بیش از یک دوره طولانی زمان هماهنگ و مخرب عمل است.

"آسیب به [او] احساسات او اثر عمیقی در تقریبا در هر جنبه ای از زندگی خود را."

دیروز Ms Sinelnikova اهدا شد در مجموع £76,510 در جبران خسارت از جمله £40,000 خسارت برای آسیب به احساسات.

ActivTrades شد و همچنین دستور داد به پرداخت £5,000 مالی مجازات– حداکثر در دسترس – برای نقض قانون استخدام.

این شرکت که دارای دفاتر در میلان و ناسائو در علاوه بر این به لندن و صوفیه است که با بهره گیری از آن سود آور ترین تا کنون عملکرد این سال ضبط £30m درآمد در نیمه اول سال 2020 خوب بالا £20.6 متر آن ثبت شده برای کل سال 2019.
امور حقوقی در انگلستان حس کرد, موسسه خیریه, محافظت, Hari Raithatha گفت: "محافظت از این هفته منتشر سکوت در این 2 شهر که به بررسی درمان 352 مالی بخش خدمات خبرچین در این شهرستان است. آن یافت می شود 70 درصد دچار قربانی آزار و قلدری و این مورد برجسته رنگ محکم تصویر از افشاگری اطلاعات در بخش مالی. آن را نیز برجسته دقیقا به همین دلیل ما در محافظت از تماس برای نیاز به یک وظیفه قانونی در سازمان به آدرس قربانی خبرچین در اولین فرصت.

"به جای پرداختن به نگرانی های جدی است که خلاف کاران مطرح کارفرما در زمان عمدی مراحل را برای تضعیف و victimise او از جمله تهدید به اقدام قانونی علیه او."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب