توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی شدن, عناوین, کار, پایداری, TerraViva ملل متحد, تجارت و سرمایه گذاری

نظر

کوالالامپور و پنانگ Jul 9 2020 (IPS) – 1971 برتون وودز (BW) سیستم سقوط باز کردن راه برای, مالی, جهانی شدن و فراملی financialization. قبل از سال 1980 اکثر اقتصادهای مشابه بود سهام آزادسازی مالی و تجاری اما مرزی معاملات مالی شده اند به طور فزاینده ربطی به تجارت از آن.

اگر چه Covid-19 رکود باید به جای علل مختلف و تظاهرات از نظر مالی رانده بحران های دهه های اخیر financialization همچنان به محدود شکل و نتیجه شیرین کاری دولت پاسخ با کوتاه-متوسط – و عواقب بلند مدت است.

جومو Kwame Sundaram

بنابراین لازم است به دوباره و حاوی ویروس از financialization wreaking دراز مدت ویران در حال توسعه به خصوص کشورهای در حال ظهور اقتصاد بازار است. هیچ کس تامین مالی کار بر روی یک واکسن در حالی که همه بیش از حد بسیاری از با نفوذ به دنبال آلوده کردن همه ما به عنوان ویروس است که تبلیغ به عنوان درمان معجزه برای جامعه معاصر را ضعف به جای قرار گرفتن در معرض تهدیدات آن در واقع شمار است.

Financialization
جهانی financialization گسترش عمیقتر و بدل با تغییر بازیگران, بانک, سرمایه گذاران نهادی, مدیران صندوق های سرمایه گذاری و دیگر سایه بانک ها. Transborder financialization تا به این ترتیب بوده است تبدیل ملی, مالی و اقتصاد.

تغییر تنظیمات از بازار مالی سرمایه گذاران شده اند و تغییر شکل ناهموار گسترش بازار تامین مالی دارایی های سراسر مرزها ارز و نظارتی رژیم. برای حفظ و افزایش ارزش مالی جدید کلاس های دارایی ها و روابط ایجاد شده اند.

در درون مرزهای بانک ها و سایه بانک ها در اعطای وام به خانوارها و شرکت ها و یکی دیگر در حالی که مرزهای ملی مهم نیست برای اوراق بهادار و بازار مشتق اغلب تامین مالی از طریق عمده فروشی بازار پول.

بیش از چهار دهه گذشته دامنه اندازه و غلظت سرمایه گذاری شده اند و با تغییر عنوان به طور عمده ملی مقامات نظارتی سعی کنید به نگه دارید تا با آخرین نوآوری های مالی و به طور معمول فراملی عواقب.

مدیریت discontents
Financialization است درگیر سازماندهی مجدد امور اقتصاد و حتی جنبه های جامعه به سرمایه گذاران را قادر به دریافت های بیشتر از بازار مالی سرمایه گذاری های موثر تضعیف پایدار رشد اشتغال کامل و عادلانه تر توزیع ثروت. اقدامات زیر باید کمک کند financialization و محدود کردن برخی از عوارض جانبی آن:

Michael Lim میلی آمپر هوی

تقویت مقررات مالی بین المللی
در حالی که financialization تبدیل شده است و فراملی های مالی, قوانین و مقررات باقی می ماند تا حد زیادی ملی البته با برخی از transborder اثرات قدرتمند ترین, به عنوان مثال, ما قوانین مالیاتی و تغذیه مورد نیاز است. فراملی مالی است که اغلب با موفقیت گرفته شده با استفاده از نقاط ضعف و “آربیتراژ” به سود بزرگ است.

چند جانبه برای تقویت موثر و عادلانه قوانین و مقررات دشوار خواهد بود به امن به عنوان رای گیری قدرت در تنها چند جانبه موسسه صندوق بین المللی پول باقی می ماند به شدت مغرضانه در برابر کشورهای در حال توسعه.

تقویت سرمایه های ملی مدیریت حساب
فراملی financialization ساخته شده است که کشورهای در حال توسعه بیشتر در معرض فراملی و سرمایه گذاری و اجاره-درآوردن شیوه های, در حالی که همچنین باعث بی ثباتی بیشتر و محدود کردن فضای سیاست برای توسعه است.

اگر چه صندوق بین المللی پول مقاله 6 تضمین ملی حق به حساب سرمایه, مدیریت همه بیش از حد بسیاری از مقامات ملی در کشورهای در حال توسعه به خصوص بازارهای نوظهور بوده است منصرف از اعمال حقوق خود به طور موثر.

بهبود ملی تنظیم امور مالی
بهبود موثر و عادلانه و مترقی ملی تنظیم امور مالی به ویژه بازار مبتنی بر سرمایه گذاری باقی می ماند به چالش کشیدن به خصوص در کشورهای در حال ظهور اقتصاد بازار که در آن به طور معمول واگرا اگر نه متناقض بانکداری و بازار سرمایه منافع به دنبال نفوذ اصلاحات متفاوت در خود منافع خاص.

تقویت بانک قوانین و مقررات
وجود دارد چند بحران بانکی از دهه 1930 تا 1970 پس از بانکی بود که به شدت تنظیم شده پس از سال 1929 سقوط. مالی زدایی از 1980s عمده مالی و بحران ارز تبدیل شده اند بیشتر شایع است. بیشتر موثر مقررات و نظارت به فوریت مورد نیاز نه تنها بانک ها بلکه از ‘سایه’ بانک که حساب برای بزرگ و در حال رشد فراملی سرمایه گذاری.

سرمایه گذاری پاسخگو
به جای بهبود مقررات برای رسیدن به این اهداف رشد و نفوذ بیشتر در امور منجر به قانونی, ضبط, با اصلاحات قادر نیست مانع financialization از جمله آن عواقب نامطلوب. سیاسی تامین مالی اصلاحات نیز ضروری و مورد نیاز برای محدود کردن تاثیر سرمایه گذاری در سیاست است.

ترویج جمعی و نه مبتنی بر دارایی رفاه
Financialization فعال شده است با کاهش نقش دولت. ملی و یا renationalizing صندوق های بازنشستگی و بهبود دولت تأمین اجتماعی’ از سلامت آموزش و پرورش و زیرساخت ها را کاهش می دهد قدرت و نفوذ سرمایه گذاران نهادی و دارایی و مدیران.

اطمینان از تامین مالی در خدمت اقتصاد واقعی
اصلی و نقش اصلی امور مالی — به ارائه اعتبار برای سرعت بخشیدن به مولد سرمایه گذاری و تامین مالی تجارت شده است به طور فزاینده ای تحت الشعاع توسط موسسات مالی از جمله بانک ها و درگیر شدن در اوراق بهادار و مشتقات تجاری و انواع دیگر از حدس و گمان های مالی.

چنین معاملات و فعالیت های سوداگرانه باید در معرض بسیار بالاتر و مناسب تر مقررات و الزامات سرمایه با تجاری یا خرده فروشی بانکی عایق از سرمایه گذاری یا تجاری فعالیت های بانکی, به عنوان مثال, عایق خیابان اصلی از دیوار خیابان یا خیابان بالا از شهر لندن به جای روند اخیر نسبت به ‘جهانی’ بانکی.

ترویج بیمار بانکی نه کوتاه termist احتکار
ملی مالی مقامات باید معرفی مناسب مشوق ها و بازدارنده به منظور تشویق بانک ها به سرمایه گذاری مولد سرمایه گذاری و فعالیت های تجاری و جلوگیری از آنها را از دنبال کردن عالی کوتاه مدت سود به خصوص از تغییرات روزانه در اوراق بهادار و مشتقات قیمت.

این را می توان با مقررات مناسب و بازدارنده مالیات بر اوراق بهادار و مشتقات تامین مالی معاملات. یک چارچوب جایگزین برای بانکداری و مالی باید ترویج دراز مدت سرمایه گذاری کوتاه مدت حدس و گمان به عنوان مثال با معرفی افزایشی مالیات بر سود سرمایه که در نرخ بالاتر است کوتاه تر برگزاری دوره.

اطمینان از عادلانه شمول مالی
در حالی که محرومیت مالی محروم کرده است بسیاری از نیازمندان مقرون به صرفه اعتبار حالت های جدید از شمول مالی که واقعا افزایش رفاه خود را باید فعال باشد و به ترویج.

نمایان شمول مالی می تواند گسترش استثمار و سوء استفاده مالی خدمات به کسانی که قبلا حذف شدند. در برخی از کشورهای در حال ظهور اقتصاد بازار به عنوان مثال سطح شخصی و بدهی خانوار افزایش یافته است به سرعت تا حد زیادی با توجه به فراگیر سرمایه گذاری طرح.

مالی جدید فن آوری
مالی خانه هستند و سودآوری با استفاده از جدید فن آوری های دیجیتال به ضبط بالاتر اجاره. در حالی که نوآوری های تکنولوژیک می تواند به پیشرفت شمول مالی و دیگر مترقی توسعه و رفاه اهداف تا کنون آنها را تا حد زیادی در خدمت مالی اجاره-درآوردن و دیگر چنین استثمار و عقب مقاصد.

برای مثال در حالی که داده های بزرگ استفاده شده است برای پیگیری, پیش بینی و جلوگیری از گسترش بیماری های عفونی است که معمولا مورد آزار قرار گرفته به صورت تجاری و اهداف سیاسی.

ملی تنظیم کننده باید مراقب باشند که به ظاهر بشردوستانه پایه و کسب و کار به طور فعال ترویج ‘fintech در کشورهای در حال توسعه بدون شفافیت کافی اجازه دهید به تنهایی در نظر گرفتن آن مخلوط اهداف مفاهیم و بالقوه است.

به حداقل رساندن فرار مالیاتی
علاوه بر محدود کردن و از اینرو اجتناب از مالیات شیوه در سطح ملی مالیاتی وکلا و دیگران که تا حد زیادی فعال و تسهیل فرار از پرداخت مالیات و مربوط به موارد نقض حقوق بشر باید خیلی بیشتر به طور موثر منصرف.

تقویت چند جانبه به فضاي ملی افزایش ظرفیت های مالی
دولت باید همکاری بهتر multilaterally به طور موثر تر و عادلانه مالیاتی شرکت های چند ملیتی و بالا افراد ارزش خالص. چنین همکاری باید به طور موثر بررسی جریان های مالی غیر قانونی با مقررات سختگیرانه برای جلوگیری از خصوصی بانکداری, بانکداری, محرمانه, پناهگاه های مالیاتی و دیگر بین المللی تسهیل فرار از پرداخت مالیات.

ابتکارات موجود نیاز به مراتب بیشتر شامل حساس و حمایت از کشورهای در حال توسعه دولت ها است. OECD led طرح قبلا محروم کشورهای در حال توسعه اما اخیر خود گنجاندن در حالی که یک پیشرفت باقی می ماند مغرضانه در برابر آنها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im