شرکت های قانونی مواجه 'مین' در هنگام بازگشت کارکنان به کار

شاتر کارفرمایان صورت یک "میدان مین" از خطرات قانونی که آنها را به کارکنان به محل کار به خصوص اگر آنها درخواست

توسط AKHSHIJNEWS در 23 اردیبهشت 1399

شاتر

کارفرمایان صورت یک "میدان مین" از خطرات قانونی که آنها را به کارکنان به محل کار به خصوص اگر آنها درخواست کارگران برای بازگشت به سرعت بیش از حد و یا شکست را به افراد شرایطی را به حساب.

هشدار آمد از قانون شرکت GQ Littler که گفت: سازمان می تواند خود را گرفته به اشتغال دادگاه برای مسائل از جمله تبعیض ناتوانی بهداشت و ایمنی نقض اتوماتیک ناعادلانه اخراج و یا غیر مستقیم تبعیض جنسی اگر آنها اتخاذ یک "one-size-fits-all" رویکرد به بازگشت به کار.

شریک سوفی Vanhegan توصیه شرکت به آج با دقت برای جلوگیری از آسیب های اعتباری و یا نیاز به دفاع از پر هزینه دادگاه ادعا می کند.

"کارفرمایان در حال گام گذاشتن در یک اقدام بی سابقه روند و این بدان معناست که یک میدان مین بالقوه خطرات قانونی برای کارفرمایان به حرکت در اینجا در کنار چه عملا به کارکنان خود را راحت با بازگشت به محل کار" او گفت:.

"اختلافات موظف هستند به وجود می آیند اگر کارفرمایان سعی کنید به درخواست one-size-fits-all رویکرد صرف نظر از کارکنان شرایط فردی. Coronavirus بسیار مهم در موضوع سلامت و در نتیجه بسیار احساسی."

قانون شرکت هشدار داد کارفرمایان به دقت و توجه در هنگام درخواست کارکنان با شرایط از پیش موجود به بازگشت به کار به خصوص اگر آنها در حال محافظ با توجه به دولتی راهنمایی. ادعای تبعیض ناتوانی می تواند بوجود می آیند اگر کارکنان قرار می گیرد در مرخصی بدون حقوق یا اخراج اگر آنها از خانه کار می کند در حالی که محافظ و یا کارفرمایان می تواند در صورت ادعای عدم تنظیمات مناسب اگر آنها را در نظر نمی تغییر کارکنان وظایف به آنها را قادر به کار از خانه.

"ما ممکن است همچنین سنبله در شکایت از غیر مستقیم تبعیض جنسی به عنوان کارفرمایان تلاش برای به دست آوردن کارکنان به محل کار اگر عادی ارائه دهندگان مهد کودک و مدارس باقی می ماند به طور کامل و یا تا حدودی بسته شده و به هر ترتیب کار نیاز به کارکنان به پشت در دفتر و یا کار خاص ساعت محل در یک نقطه ضعف خاص است که نمی تواند توجیه" گفت: Vanhegan.

ادعا می کند می تواند ساخته شده به دلیل یک مناجات از محیط کار مسائل. برای مثال اگر فضای کاری در حال سازگار نیست به طوری که کارکنان می توانند با رعایت اجتماعی فاصله راهنمایی و یا اگر کارفرمایان فاز بازگشت به کار بیش از حد به سرعت.

یک کارمند نیز ممکن است ادعا اتوماتیک ناعادلانه اخراج اگر آنها می تواند ثابت کند که آنها را رد کرد و پس از امتناع از حضور در محل کار به دلیل آنها فکر می کردند این امر آنها را در جدی و خطر قریب الوقوع است.

سازمان باید آگاه باشند از حمایت های ارائه شده به خبرچین, قانون شرکت گفت: به عنوان یک شکایت که یک محل نا امن است می تواند به مقدار یک محافظت کردهاید ،

"در این برهه کارفرمایان نیاز به اطمینان حاصل شود آنها بازگشایی محل کار خود را مطابق با دولت و ارشاد و با دقت نظر عملی مفاهیم و مسائل تدارکاتی برای محل کار خود را. این باید انجام شود در کنار دقت ascertaining کارکنان خود شرایط فردی قبل از نیاز به کارکنان برای بازگشت به محل کار" Vanhegan گفت.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب