مناسب برای رانندگی ؟ درک آنچه DVLA به نظر می رسد هنگامی که آن را به رانندگی برای کار

تصویر: شاتر

بهداشت حرفه ای می تواند نقش مهمی در کمک به ارزیابی یک کارگر تناسب اندام به درایو و یا در طول کار. دکتر نیک جنکینز از DVLA تشریح چگونگی آژانس و گروه 1 و گروه 2 استاندارد کار آنچه در آن به نظر می رسد برای از متخصصان پزشکی و اطلاع رسانی پروتکل های.

من ارشد دکتر در راننده و وسیله نقلیه مجوز آژانس (DVLA). DVLA یک سازمان اجرایی بخش برای حمل و نقل و راننده مرجع صدور مجوز در GB. وجود دارد در حال حاضر در بیش از 48 میلیون دارندگان گواهینامه در GB. حدود 4% از گیگابایت دارندگان گواهینامه توصیه کرده اند که DVLA که آنها را به یک وضعیت پزشکی است که می تواند بر تناسب اندام خود را به درایو.

ما موظف به اعمال استانداردهای مناسب و حفظ ایمنی جاده ها در حالی که تعادل در برابر این فرد میل به همراه باقی می ماند. ما کاملا آگاه است که در حال انجام تحرک می تواند بسیار مهمی در مبارزه با انزوای اجتماعی به خصوص در سال های بعد. برای انجام این کار ما در حال کار به طور فزاینده ای مشترک با شیوه ای رانندگان حرفه پزشکی و دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی که در راننده مراقبت های پزشکی.

درباره نویسنده

نیک جنکینز ارشد در راننده و وسیله نقلیه مجوز آژانس (DVLA)

حدود 650 کارکنان حدود 10 درصد از DVLA نیروی کار شاغل هستند در برخورد با موارد پزشکی. این شامل 38 DVLA پزشکان و نه پرستار caseworkers که از انواع پس زمینه ها از جمله مراقبت های اولیه طب کار و انواع ثانویه مراقبت از تخصص.

خود من پس زمینه درگیر 24 سال به عنوان تمام وقت طب اورژانس (A&E) مشاور. پس از خروج اساسی بالینی برای پیوستن به DVLA من همچنان به انجام منظم آخر هفته شیفت و من DVLA کار کمک به اطلاع رسانی عملکرد بالینی من اجازه دادن به من برای بهتر توصیه برای بیمارانی که شرایط پزشکی شد مربوط به رانندگی خود را.

به همان اندازه ادامه داد: بیمار تماس به من کمک کرد به درک فرد از طبیعت هر کدام از ما در بیمارانی که شرایط پزشکی که الزامات استاندارد اعمال می شود. همه ما پزشکان و پرستاران caseworkers تحت یک خانه آموزش دوره حداقل شش ماه قبل از در نظر گرفتن موارد به طور مستقل. در این دوره توجه خاص شده است و با توجه به چارچوب قانونی است که در آن فرآیند صدور مجوز عمل می کند.

آنلاین A-Z guide از شرایط پزشکی

طیف وسیعی از شرایط پزشکی که به طور بالقوه تاثیر بر رانندگی بزرگ است. به طور فزاینده و انعکاس این وضعیت در عمل بالینی ما در برخورد با پیچیدگی های که بوجود می آیند که یک راننده دارای چندین شرکت morbidities.

به رانندگان کمک به تصمیم می گیرید که آیا آنها نیاز به DVLA در مورد وضعیت خود ما را توسعه داده اند یک آسان به حرکت آنلاین A-Z guide از شرایط پزشکی که می توان در یافت: www.gov.uk/health-conditions-and-driving

ما با ارائه راهنمایی برای حرفه ای پزشکی ، شاید نه به طور گسترده ای به اندازه کافی شناخته شده است که بریتانیا بود و در واقع اولین کشور به نشر استانداردهای پزشکی برای تناسب اندام به درایو.

به کمیسیون پزشکی در پیشگیری از حوادث منتشر شده “جنبه های پزشکی تناسب اندام به رانندگی” در سال 1968. این جایگزین شد DVLA را “در یک نگاه” راهنمای زمان استاندارد های پزشکی از تناسب اندام به درایو. جدید ترین نسخه از ارزیابی تناسب اندام به درایو یک راهنمای حرفه ای پزشکی منتشر شد در ماه فوریه سال 2020 است. بسیاری از کشورها در طول این چند سال نگاه به ما منتشر ارشاد به عنوان یک معیار برای خود راننده صدور مجوز استاندارد و دستورالعمل.

این استانداردهای پزشکی در حال شکل قوانین داخلی (قانون ترافیک جاده 1988 و وسایل نقلیه موتوری (گواهینامه رانندگی) مقررات 1999) و همچنین زمان مورد نیاز از دستورالعمل اروپایی.

وجود تعداد نسبتا کمی از شرایط است که به طور خاص تحت پوشش قانون (به عنوان مثال چشم انداز صرع و دیابت). قانون را فراهم می کند یک چارچوب که بر اساس آن استاندارد برای تمام شرایط دیگر در حال توسعه با شرایط خاص توصیه های ارائه شده توسط وزارت کار و امور حمل و نقل را افتخاری مشاوره پزشکی پانل.

این پانل شامل پزشکان و وضع اعضای پزشکان حال کارشناسان برجسته در زمینه های مربوطه با یک علاقه خاص در این اثر با توجه به وضعیت پزشکی بر رانندگی. شش کارشناس پانل پوشش دیابت و مصرف الکل و مواد مخدر سوء استفاده/وابستگی به بیماری های قلبی عروقی, بیماری های عصبی, اختلالات بينايی و اختلالات روانی.

پانل دیدار دو بار در سال منتشر شده ما را راهنمایی به طور منظم به روز شده به عنوان یک نتیجه از که مشاوره. پزشکان قادر به ثبت نام برای هشدار ایمیل به چنین روز رسانی.

گروه 1 و گروه 2 استانداردهای پزشکی

GB استانداردهای پزشکی برای راننده صدور مجوز اشاره به گروه 1 (اتومبیل و موتور سیکلت) و گروه 2 (کامیون و اتوبوس). در اکثر موارد استانداردهای پزشکی برای گروه 2 رانندگان سختگیرانه تر از گروه 1 درایور برای مثال چشم انداز مورد نیاز است.

نیز وجود دارد که استانداردهای سختگیرانه تر برای آن شرایط که در آن وجود دارد ممکن است یک خطر اساسی ناگهانی قسمت ناتوان. این نشان دهنده اندازه و وزن وسایل نقلیه درگیر و همچنین طول زمان یک راننده حرفه ای به طور معمول صرف در چرخ.

متقاضیان برای گروه 2 مجوز باید تحت یک معاینه پزشکی (شناخته شده به عنوان D4 معاینه) و این آزمون مورد نیاز است در برنامه. پزشکی مورد نیاز است هر پنج سال از سن 45 تا سن 65 و پس از آن سالانه است.

معاینه باید تکمیل شده توسط پزشک ثبت نام (RMP) اگر چه چشم انداز ارزیابی ممکن است انجام شده توسط یک چشم پزشک یا اپتومتریست.

ما می دانیم که برخی مربوط به اشتغال رانندگی شامل طبقه بندی وسایل نقلیه به گروه 1. اما این امر می تواند برای یک کارفرما را در نظر بگیرید که آیا بالاتر پزشکی استاندارد باید مورد نیاز برای رانندگان است.

گروه 2 استاندارد ارائه یک مبنای خوبی برای هر کارفرما مایل به اعمال استانداردهای سختگیرانه تر برای رانندگان خود را در منافع ایمنی جاده.

بهداشت حرفه ای به ویژه در محل کار محیط بهداشت حرفه ای می تواند در یک موقعیت منحصر به فرد در دانستن اینکه آیا بیمار خود را یک بیماری است که ممکن است بر رانندگی. آنها نقش مهمی در اطلاع رسانی پزشکی فرآیند ارائه مشاوره به بیماران خود را از پیامدهای وضعیت آنها اثر هر گونه درمان یا دارو که آنها دریافت می کنند و اینکه آیا آنها نیاز به گفتن DVLA.

پزشکان نیز ممکن است اطمینان بیماران خود را که اکثریت قریب به اتفاق افراد را حفظ گواهینامه رانندگی خود زیر افشا یا به اصطلاح مجوز و یا کوتاه مدت (پزشکی بررسی) مجوز.

گواهینامه های کوتاه مدت (بین یک تا پنج سال) صادر شده برای افرادی که بیماری پیشرونده است (برای مثال زوال عقل) که در آن ما نیاز به ارزیابی مداوم ثبات است که بیماری ها (مثلا دیابت) و یا در نظر گرفتن خطر عود از یک قسمت که در زیر یک آستانه خاص (برای مثال صرع).

برای دیگران سازگاری به وسیله نقلیه است که آنها را درایو ممکن است تمدید زمان که آنها می توانند همچنان به رانندگی با خیال راحت. در حالت ایده آل بیمار و پزشک را مورد بحث و دیگر وسایل حمل و نقل/حفظ استقلال قبل از زمانی که بیماری پیشرفت کرده است به یک مرحله است که ناسازگار با رانندگی ایمن.

مشاوره و راهنمایی برای بهداشت حرفه ای

ما در همکاری با گروه بیمار و سازمان ها به منظور افزایش عمومی سطح آگاهی از استانداردهای پزشکی. ما همچنین از نزدیک با کار حرفه ای و نهادهای نظارتی (برای مثال کلی نظام پزشکی (GMC) به طور کلی شورای نوری (GOC) و پزشکی کالج سلطنتی) برای کمک به حفظ آگاهی از استانداردهای میان گروه متنوع از متخصصان مراقبت های بهداشتی مراقبت از بیماران با شرایط که ممکن است تاثیر بر رانندگی.

شده اند وجود دارد موارد بالا مشخصات (برای مثال غم انگیز 2014 گلاسکو بن کامیون تصادف) که در آن شده است وجود دارد از دست دادن زندگی و یا زندگی در حال تغییر آسیب به عنوان یک نتیجه از یک پزشکی قسمت و یا که در آن یک راننده موفق به اطلاع یا نکردن سابقه پزشکی خود را از DVLA یا دیگر بهداشت حرفه ای درگیر است.

تصادف مرگبار سوالات inquests یا رسانه ها اغلب تمرکز بر مشارکت و مسئولیت HCPs و به اشتراک گذاری اطلاعات با DVLA.

پس یک چنین مورد GMC مشورت در مورد مسائل محرمانه و افشای – بررسی خود ارشاد در برخورد با شرایط پزشکی ایمنی راننده و ارتباط با DVLA.

آن تجدید نظر هدایت محرمانه: تمرین خوبی در دست زدن به اطلاعات بیمار و همراه توضیحی راهنمایی محرمانه: بيماران تناسب اندام به درایو و گزارش نگرانی به DVLA یا DVA هر دو را به اثر در مارس 2017.

این اسناد به وضوح توصیف نقش ها و مسئولیت پزشکان با توجه به ایمنی جاده. هدایت منجر به افزایش در تعداد اطلاعیه دریافت ما از پزشکان و همچنین از دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی.

مشابه دستورالعمل صادر شده توسط دانشگاه از Optometrists. DVLA نیز اخیرا کار کرده با GOC به توسعه راهنمایی و مشاوره در مورد که راهنمایی راه اندازی شد در ماه مارس سال گذشته است. در شرایطی مشابه ارشاد از دیگر نهادهای نظارتی بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی در حال انتخاب با مراجعه به GMC هدایت زمانی که تصمیم گیری یا نه به افشای اطلاعات به DVLA.

نتیجه گیری

برای نتیجه گیری, DVLA دریافت حدود 750,000 موارد پزشکی در سال 2018 است. از کسانی که 170,000 نمایندگی اطلاع رسانی از وضعیت به ما در حالی که باقی مانده به نمایندگی از تمدید کوتاه مدت مجوزهای صادر شده برای در حال حاضر-اعلام وضعیت پزشکی است. اکثریت قریب به اتفاق اطلاعیه های ساخته شده توسط راننده خود را.

هنگامی که ما دریافت یک اعلان از یک راننده و یا یک شخص ثالث ما شروع یک تحقیقات پزشکی به منظور ایجاد که آیا استانداردهای بهداشتی هستند دیدار کرد. ما با دریافت اطلاعات مورد نیاز برای صدور مجوز تصمیم گیری از طریق یک سری از گسسته مرحله است. اکثر اطلاعیه های مربوط به یک وضعیت پزشکی و اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از وضعیت خاص پزشکی را تکميل کردند.

پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل توسط آموزش دیده ویژه روحانیت کارکنان که عصاره ساختار اطلاعات پزشکی توسط عامل زیر آموزش می رسند در صدور مجوز تصمیم گیری در موارد ساده.

که در آن کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستورالعمل را مستقیم کارکنان به ارسال یک درخواست برای اطلاعات بیشتر به فرد پزشک با استفاده از یک مفصل تر بود.

ما اغلب تماما متکی به دریافت این اطلاعات به پیشرفت سوالات ما و در هر زمان حدود 60 درصد از تمام “زندگی” موارد در حال انتظار برای بازگشت به چنین اطلاعاتی.

در اکثر موارد صدور مجوز تصمیم می تواند پس از دریافت پرسشنامه از یک پزشک ترین مجموعه از این موارد که تصمیم توسط پزشکی واجد شرایط اعضای تیم ما.

در برخی از شرایط پزشکی خاص معاینات پزشکی و یا ارزیابی های مورد نیاز خواهد بود قبل از صدور مجوز تصمیم گیری را می توان ساخته شده است. نمونه هایی از این تحقیقات شامل ویژوال زمینه تست ورزش تردمیل یا قلبی اسکن و در جاده رانندگی ارزیابی. ما در کمیسیون تحقیقات از جمله زمانی که آنها نیاز به ما اجازه می دهد برای ایجاد یک به طور کامل مشهود صدور مجوز تصمیم گیری است.

امید من این است که از طریق این مقاله بهداشت شغلی پزشکان را بیشتر احساس اعتماد به نفس در مشاوره به بیماران خود را در مورد سلامت و رانندگی. در علاوه بر این به کمک آنلاین ما هدایت را فراهم می کند, من را تشویق هر حرفه ای بهداشت و درمان با هر گونه سوال به شماره تلفن DVLA “دکتر به دکتر” خط تلفن (01792 782337) به بحث در مورد بیمار خود را با یک DVLA دکتر. شما ممکن است انتخاب کنید برای ارائه خود را بیمار جزئیات باید شما ترجیح می دهید.

شما همچنین می توانید با استفاده از این سرویس تلفن برای روشن کردن هر گونه مسائل مربوط به تناسب اندام را به درایو و یا با شما تماس DVLA با استفاده از آن سرویس ایمیل امن ([email protected]).

هدف ما برای ارائه درخواست برای این سرویس با یک پاسخ از یکی از DVLA پزشکان در یک روز کاری و ما اغلب پیدا کردن این وسیله ارتباطی بهترین زمانی که مسائل پیچیده نیاز به در نظر گرفته شود.

هر کدام شکل از ارتباط شما انتخاب می کنید ما شما را با ارائه بهترین مشاوره به امید فعال کردن بیمار خود را برای ادامه رانندگی با خیال راحت.

منابع

آنلاین A-Z guide از شرایط پزشکی و رانندگی www.gov.uk/health-conditions-and-driving

ارزیابی تناسب اندام به درایو – یک راهنمای حرفه ای پزشکی فوریه سال 2020 در دسترس آنلاین در https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/866655/assessing-fitness-to-drive-a-guide-for-medical-professionals.pdf

محرمانه بودن: تمرین خوبی در دست زدن به اطلاعات بیمار GMC https://www.gmc-uk.org/ethical-guidance/ethical-guidance-for-doctors/confidentiality

محرمانه بودن: بيماران تناسب اندام به درایو و گزارش نگرانی به DVLA یا DVA GMC https://www.gmc-uk.org/ethical-guidance/ethical-guidance-for-doctors/confidentiality-patients-fitness-to-drive-and-reporting-concerns-to-the-dvla-or-dva

2014 گلاسکو بن کامیون تصادف https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Glasgow_bin_lorry_crash

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de