پنج چیز را می دانم به عنوان SARCAN آماده برای بازگشایی, Sask. انبارهای

محتوای مقالهبا بسیاری از مردم در سراسر ساسکاچوان رو همیشه بزرگتر انبوهی از خالی, SARCAN اعلام کرد قصد دارد برا

توسط AKHSHIJNEWS در 17 خرداد 1399

محتوای مقاله

با بسیاری از مردم در سراسر ساسکاچوان رو همیشه بزرگتر انبوهی از خالی, SARCAN اعلام کرد قصد دارد برای بازگشایی شبکه خود را از بطری انبار به عموم است.

وجود خواهد داشت برخی از تغییرات به خدمات. یک SARCAN رسانه های آزاد اشاره کرد مشتریان می توانید انتظار برای دیدن چند تفاوت.

1. ذخیره تاریخ

SARCAN انبارهای سر گرفته خواهد شد خدمات برای عموم مردم شروع در ژوئن 15. انبار بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس.

2. آماده

SARCAN خواسته است مردم را به انجام آنچه آنها می توانند برای سفر خود را به عنوان سریع که ممکن است. مشتریان خواسته می شود که به نوعی خود را بازیافت با نوع مواد برای کمک به کارکنان تعداد ظروف به سرعت به عنوان امکان پذیر است. ظروف باید تمیز و با کلاه برداشته شده است. مردم نیز خواست تا برای حفظ غیر سپرده اقلام و زباله از سفارشات خود را.

3. اقدامات ایمنی

مشتریان پس از رسیدن به یک SARCAN انبار را متوجه کف کن هدایت آنها را از جایی که ایستاده به منظور نگه داشتن از هم جدا. نیز وجود خواهد داشت محدودیت در چگونه بسیاری از مردم می تواند در داخل در هر زمان. کارکنان را به عنوان "بازیافت guides" برای کمک به مردم کشف کردن بهترین راه برای دریافت سفارش خود را پردازش می شود. برخی از مناطق را پلکسی گلاس موانع در محل برای جدا کردن کارگران و مشتریان. کارکنان را نیز تمیز بیشتر و پوشیدن PPE.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب