صاف کردن مواد غذایی: چگونه یک رجینا آشپز آغوش خانواده و فرصت های آینده در طول همه گیر

محتوای مقالهپشتیبانی از محلی تولید مواد غذایی در استان ، داستان ریختن از سراسر استان در مورد افزایش پشتیبانی ب

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

پشتیبانی از محلی تولید مواد غذایی در استان ،

داستان ریختن از سراسر استان در مورد افزایش پشتیبانی به صورت مستقل غذا خرده فروشان farmgate فروشگاه آنلاین, بازارهای کشاورزان' سرآشپزها و رستوران ها. هر کس به انجام بهترین خود را به محوری مدل های کسب و کار برای خدمت بهتر به مشتریان به طور فزاینده ای علاقه مند در مواد غذایی محلی عرضه است.

REGINA, SASK : November 14, 2016 -- Chef Milton Rebello and his wife pastry chef Louise Lu work in their newly opened Skye Cafe and Bistro in the Saskatchewan Science Centre in Regina. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
آشپز میلتون Rebello و همسرش, آشپز شیرینی لوئیس دریاچه ارومیه در رستوران خود را Skye کافه و اغذیه فروشی و مشروب فروشی در ساسکاچوان علم مرکز در رجاینا. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

در شمال, پورتال Daybreak آسیاب فرز و تمیز کردن آن میراث دانه به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به نگه دارید تا با تقاضا است. کسب و کار دو برابر شده است برای farmgate فروشگاه های ارائه تحویل به مراکز بزرگتر مانند سرد چشمه مزرعه در نزدیکی تلاش و بهار دره طبیعی گوشت در ساسکاچوان غربی.

که به من می گوید ساسکاچوان آماده برای تغییر است. ما می خواهیم به اصلاح ما امنیت غذایی و ایجاد رونق سیستم های مواد غذایی محلی. ما می خواهند بدانند که ما کشاورزان و حمایت از سرآشپزها ما.

کسب و کار نیز پررونق برای برخی از رستوران های مستقل اما "پررونق" باید تعریف شود. برخی از توقیف درهای خود را در طول بیماری همه گیر در حالی که دیگران باز مانده است البته با کاهش تعداد کارکنان برای منظقه takeout و تحویل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن