صاف کردن مواد غذایی: رجینا را Malinche رستوران یک پل بین دو فرهنگ

محتوای مقالهدر رجینا یک-تیجوانا متولد آشپز و تیم او ایجاد یک فرهنگ ساخته شده بر روی پایداری و جامعه توسط پل غذ

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399

محتوای مقاله

در رجینا یک-تیجوانا متولد آشپز و تیم او ایجاد یک فرهنگ ساخته شده بر روی پایداری و جامعه توسط پل غذاهای مکزیکی با دشت تشکیل دهنده منابع از کشاورزان محلی.

صاحب و سرآشپز ماریانا بریتو می گوید Malinche یک پل است بین دو فرهنگ.

Chef and owner of Malinche Mariana Brito and Pile O'Bones Brewery manager Kate Byblow believe that for the restaurant industry to survive, more collaboration is necessary. (Jenn Sharp, Supplied photo) (for Flat Out Food column)
سرآشپز و مالک Malinche ماریانا بریتو چپ و توده ای'Bones آبجوسازی مدیر کیت Byblow راست بر این باورند که برای صنعت رستوران به زنده ماندن بیشتر همکاری لازم است. Jenn شارپ/عرضه عکس

"Malinche جایی که خوشمزه پایدار و سالم غذاهای شکل هستند با تشکر از هزاره دستور العمل مکزیکی و تازه ترین مواد تشکیل دهنده از کانادا چمن زار. این کانال ما به گفتن داستان در مورد کانادا در زمینه های, مکزیکی, فرهنگ و مبارزه برای محافظت از سیاره ما است."

Malinche معروف است tacos, که از ویژگی های چیپس خانگی ساخته شده از میراث, ذرت, رشد, گل افتاب گردان مزرعه در شمال رجینا. نوع ذرت منحصر به فرد است — آن را در هر دو سنتی مکزیکی تنوع و یکی که به طور سنتی رشد کرده ساسکاچوان مردم بومی.

این رستوران به نام درخشان چند زبانه شکل آزتک ها در تاریخ است. او را به نام یک قهرمان توسط برخی و خائن توسط دیگران است. در طول قرن 16 Hernan کرتس و اسپانیایی با تجاوز نیروهای مکزیک که تبدیل به یک مستعمره اسپانیا پس از آزتک امپراتوری فروپاشید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب