کار انعطاف پذیر 'اشاره' نتیجه در 30% بالا بردن در کار برنامه

شرف Maksumov / Shutterstock.com استخدام بودند که وادار به در نظر گرفتن انعطاف پذیر کار هنگام ارسال یک شغل بودن

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

شرف Maksumov / Shutterstock.com

استخدام بودند که وادار به در نظر گرفتن انعطاف پذیر کار هنگام ارسال یک شغل بودند 20 درصد بیشتر احتمال دارد به لیست کار انعطاف پذیر و گزینه های خود را آگهی جذب 30 درصد برنامه های بیشتر از کسانی که نمی.

محققان می خواستم به درک که آیا تغییر معماری اگهی استخدام در قالب به کار انعطاف پذیر برجسته تر و 'فکر' کارفرمایان به نظر کاری مختلف گزینه های را افزایش می دهد تعدادی از فرصت های کار در ارائه. آنها همچنین می خواستم به درک چگونگی این تاثیر می گذارد تعدادی از برنامه های کاربردی را دریافت کرد.

پژوهش انجام شده توسط جنسیتی و رفتاری بینش (گابی) برنامه – همکاری بین دولت عدالت اداری و رفتاری بینش تیم شامل بیش از 55,000 کارفرمایان از ارسال بیش از 200 ، 000 شغل آگهی در سایت کار در واقع در مارس و آوریل 2019.

قبل از ارسال درخواست خود کارفرمایان شد و پرسید: "چه کار انعطاف پذیر گزینه های, به نظر شما برای این نقش ؟" شدند و با ارائه نه گزینه های مختلف اعم از flexitime به کار های.

انتخاب گزینه های اضافه کردن یک لیست دیگر به کار خود را و ارسال آنها ارائه یک راه برای برجسته نشان دادن چه گزینه های انعطاف پذیر آنها در نظر گرفته شود.

کارفرمایان که داده شدند اضافی سریع بودند 20 درصد بیشتر احتمال دارد برای تبلیغ کار خود را با کار انعطاف پذیر گزینه – 41.5% را در مقایسه با 34.5% برای کسانی که داده نمی شد بی درنگ.

وجود دارد افزایش قابل توجهی در برنامه های کاربردی تمام انواع کار انعطاف پذیر گزینه های ذکر شده در سایت اما flexitime گزینه دیدم بزرگترین بالا بردن. پاره وقت مشغول به کار شد محبوب ترین به طور کلی.

کار ارسال تبلیغات انعطاف پذیر کار دریافت تا 30 درصد برنامه های بیشتر از کسانی که نمی. در مجموع 5.5 میلیون برنامه بودند نگاه کرد ،

محققان تخمین زده می شود که این اشاره را اضافه کنید حداقل 174,000 انعطاف پذیر شغل به اقتصاد بریتانیا در یک سال اگر مورد استفاده واقع به تنهایی.

در این گزارش آمده است: "روشن ما نتیجه مثبت است یک گام جدید در درک چگونه به افزایش عرضه شغل انعطاف پذیر در بریتانیا و احتمالا فراتر از آن.

"ساخت انعطاف پذیر کار بیشتر به طور گسترده ای در دسترس و ارائه شده از یک روز یک کار جدید بالقوه برای کمک به عادی سازی کار انعطاف پذیر برای هر دو زنان و مردان است. با کاهش موانع برای متقاضیان کار در درخواست و توجیه نیاز خود را به صورت انعطاف پذیر ترتیب کار ما ممکن است افتراق از کار انعطاف پذیر ترتیبات به عنوان یک الگوی است که عمدتا اعطا شده به و یا خواستار مادران است.

"به نوبه خود چنین کاری ممکن است طرح های فعال زنان و مردان به رشد در نقش است که بهتر می تواند جای خود را در تندرستی و خود مراقبتی وظایف."

در واقع نزدیک شده است برای اظهار نظر.

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب