ناامنی غذایی تقویت: چگونه coronavirus اثرات مواد غذایی عدالت سازمان ها و جوامع آنها در خدمت

Some از اولین داستان ها و رسانه های اجتماعی پست ها به وجود می آیند پس از COVID-19 همه گیر آغاز شد و در ایالات

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

Some از اولین داستان ها و رسانه های اجتماعی پست ها به وجود می آیند پس از COVID-19 همه گیر آغاز شد و در ایالات متحده نیز در مورد مواد غذایی است. وحشت-خرید و فروشگاه های مواد غذایی در حال تمیز برداشت و رستوران بسته شدن درهای خود را به نشستن پایین مشتریان و یا خاموش کردن به طور کامل. این داستان نیاز به برجسته می شود برای درک این بیماری همه گیر به شدت, اما آن نیز مهم است به برجسته مبارزات جوامع بودند که مواد غذایی نا امن قبل از coronavirus شیوع. جایی که آنها دسترسی به مواد غذایی در حال حاضر ؟ که کمک به آنها را?

بانک های مواد غذایی و مواد غذایی عدالت سازمان های غیر انتفاعی هستند و بخشی از این معادله است. به عنوان افراد و یا خانواده هایی که زندگی می کردند به چک چک در حال حاضر در تلاش برای پرداخت هزینه مواد غذایی و به عنوان کسانی که دسترسی محدود به مواد غذایی که قبلا در حال حاضر گزینه های خود را کاهش دهد و بیشتر نیاز به منابع مانند بانک های مواد غذایی به طور چشمگیری افزایش یافته.

در اوایل این ماه, تغذیه امریکا گزارش داد که 98 درصد از مواد غذایی بانک ها دیده می شود یک جهش در تقاضااما 59 درصد دیده می شود کاهش عرضه. حتی بیشتر نامطلوب هستند ویدئوها در اخبار و رسانه های اجتماعی سیستم عامل از اتومبیل های اندود شده تا به صورت بلوک در بانک های مواد غذایی در حال انتظار برای دریافت کمک.

برای مقابله با این تقاضای رو به رشد در منطقه خلیج جامعه آالمدا کانتی بانک مواد غذاییو یا ACCFB باز یک درایو از طریق توزیع, در علاوه بر این به کار آن را به طور معمول با دیگر توزیع و از طریق آن به کمک خط.

"ما درایو از طریق توزیع خدمت مورد 740 خانواده در یک روز و ما شاهد این هستیم که افزایش تعداد هر زمان که ما میزبان آن گفت:" بریتنی پاریس ACCFB ارتباطات هماهنگ کننده. "ما به کمک خط تماس دوره پنج تا شش برابر آنچه ما شاهد قبل از."

بسیاری از مردم در تماس با این خط استفاده می شود هرگز این مواد غذایی بانک خدمات قبل از نشان می دهد که چگونه بی سابقه این وضعیت این است که برای غذا عدالت است.

"ما به کمک خط تماس دوره پنج تا شش برابر آنچه ما شاهد قبل از." — بریتنی پاریس

"بیانیه ماموریت ما در ACCFB مواد غذایی است که یک حق اساسی بشر" پاریس گفت. "این چیزی است که ما در حال زندگی با هر روز هنگامی که ما وجود دارد بسته بندی مواد غذایی مطمئن شوید که شریک ما سازمان مواد غذایی که آنها می توانید آنها را به جوامع خود و مطمئن شوید که هیچ همسایه ای در آالمدا کانتی دسترسی به مواد غذایی است."

این ذهنیت مهم است به عنوان COVID-19 pandemic تنها به افزایش شکاف بین کسانی که با اعتماد دسترسی به مواد غذایی و کسانی که مواد غذایی نا امن.

"وجود دارد بیشتر افرادی که نیاز به مواد غذایی و افرادی که درد و رنج در زمان های خوب رنج می برند و حتی بیشتر گفت:" یوکا Nagashima مدیر اجرایی مواد غذایی تغییریک زباله های مواد غذایی متمرکز غیر انتفاعی. "ما فقط در حال رفتن به نشستن حاشیه. ... نه این زمان که در آن ما نیاز به درخشش اما چگونه ما بدرخشد ؟ که در آن ما نقش؟"

مواد غذایی تغییر کرده بود به ارزیابی مجدد چگونه بهترین کمک به شرق خلیج جوامع که در کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارش برای اولین بار رفت به اثر در ماه مارس است. قبل از همه گیر این گروه با تمرکز به طور عمده در مواد غذایی خود را تغییر آشپزخانه برنامه است که می آموزد افراد با موانع اشتغال چگونه به طبخ artisanal وعده های غذایی با استفاده از مواد غذایی که در غیر این صورت دور انداخته شود به دلیل نقص و یا به عنوان مازاد. وعده های غذایی هستند و سپس خدمت از طریق غذا.

از آنجا که آشپزخانه برنامه و پذیرایی شرکت در هم تنیده هستند و مواد غذایی و تغییر تا به حال به یک تغییر شدید هنگامی که هر دو بسته بودند پایین. خوشبختانه, آن را قادر به انتقال به اولویت مواد غذایی بازیابی به منظور کمک به دیگر سازمان های محلی. به جای وعده های غذایی, مواد غذایی تغییر اطمینان است که دسترسی به تولید و مواد دیگر است که هنوز هم در دسترس برای شرکای آن است که ظرفیت بیشتری برای ایجاد وعده های غذایی از مواد غذایی تغییر می کند.

با وجود این تغییر و مواد غذایی تغییر و دیگر سازمان های غیر انتفاعی هنوز هم نیاز به زمان اختصاص داده شده برای نوشتن گرانت به منظور دریافت بودجه اضافی. بسیاری از سرمایه گذاران در حال ساخت بیشتر کمک های مالی در دسترس با کروناویروس در ذهن اغلب با کمتر گسترده الزامات و کوتاهتر کردن زمان انتظار برای تصمیم گیری از کمک های مالی ارائه شده قبل از همه گیر.

دیگر تأمین کنندگان مالی مانند Clif Bar بنیاد خانواده در حال کار به حفظ انعطاف پذیری آنها قبلا داده شده و دریافت کنندگان کمک مالی از طریق بودجه عملیاتی.

با وجود این تغییر و مواد غذایی تغییر و دیگر سازمان های غیر انتفاعی هنوز هم نیاز به زمان اختصاص داده شده برای نوشتن گرانت به منظور دریافت بودجه اضافی.

"در بخش های بزرگ پایه به بودجه محدود اما Clif Bar بنیاد خانواده غیر معمول است که در آن جنبه که ما گرفته ایم یک گام به عقب و ما به فکر" خوب اگر ما در حال رفتن به سرمایه گذاری شما در دراز مدت به ما اعتماد شما را به استفاده از آن پول در راه شما نگاه کنید بهترین جا,' " گفت: Terry, مسخره, مدیر ارتباطات برای پایه و اساس است.

قبل از COVID-19 گیر این Clif Bar بنیاد خانواده عمدتا با بودجه های کوچک و متوسط غیر انتفاعی با تمرکز بر hyperlocal گروه انجام کار مرتبط با سیستم های مواد غذایی, بهداشت عمومی و محیط زیست است.

در حالی که بسیاری ممکن است تغییر برای این سازمان tاو Clif Bar بنیاد خانواده است که در یک نسبتا با ثبات موقعیت. کمک های مالی آن آمده است از بخشی از Clif Bar درآمد و با توجه به این که محصولات این شرکت به مدت طولانی زندگی قفسه فروش شده اند بالا به اندازه کافی برای نگه داشتن غیر انتفاعی بودجه رفتن.

"من فکر می کنم این بهترین راه است که ما می تواند همچنان به کمک به سازمان های غیر انتفاعی است که به یک منبع ثبات و قوام به همین دلیل است که ما تصمیم به نگه داشتن چرخه مالی همان" مسخره گفت.

امیدوارم این ثبات خواهد اجازه می دهد سازمان های غیر انتفاعی به فشار رو به جلو در طول این ترسناک زمان ارائه آنها را با امنیت مالی و عاطفی از داشتن برخی از کمک های مالی در راه است.

Nagashima منعکس مشابه احساسات با توجه به احساسات در میان همه گیر.

"مردم در مورد آن صحبت نمی در کسب و کار بسیار اما اگر شما لازم نیست که تیم خود را در تمام راهپیمایی به سوی همان چیزی که شما در حال رفتن به قادر به کار در یک بحران" او گفت:.

در مواد غذایی شیفت را مورد سازمان های مورد نیاز برای تنظیم انتظارات خود را در طول این زمان به منظور به هر کس فضای فیزیکی و عاطفی راحتی آنها نیاز دارید.

حتی در طول بیشتر از زمان عادی غذا محکم به احساسات انسانی. ما از غذاهای مورد علاقه ما را خوشحال کامل حلقه باعث می شود ما احساس امن و عدم وعده های غذایی باعث می شود ما ترس. Coronavirus می کند تبعیض گروه در حال حاضر به حاشیه رانده شده در سیستم های غذایی هستند که ضربه سنگین ترین و در حال مقابله با یک واقعیت کاملا متفاوت در مقایسه با کسانی که لوکس و دیوانگی به وحشت-خرید.

سازمان های غیر انتفاعی, مواد غذایی, بانک ها و پایه های یکسان انجام می دهند بسیار به سرپا نگه داشتن مواد غذایی ما systems, اما مهم برای افراد درگیر نیز هست. تماس با بانک غذای محلی و پرس و جو در مورد اهدای. تماس غیر انتفاعی شما در مورد مراقبت و بپرسید که چگونه شما می تواند کمک کند. بپرسید رستوران مورد علاقه خود را اگر وجود دارد چیزی است که شما می توانید علاوه بر سفارش بایگانی اطلاعات. بسیاری از ما برای زنده ماندن می تواند به راحتی در حال حاضر ضروری است که ما در رسیدن به کسانی که نمی توانند.

تماس با ارین هار در [email protected].



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن