فیلم کشف کامیون در صحنه ساسکاتون چهارم قتل از سال 2020

محتوای مقالهیک دوربین نظارت دستگیر شده فیلم ماه گذشته از یک کامیون که ساسکاتون پلیس معتقدند که متصل شد به شهر

توسط AKHSHIJNEWS در 9 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک دوربین نظارت دستگیر شده فیلم ماه گذشته از یک کامیون که ساسکاتون پلیس معتقدند که متصل شد به شهر چهارم قتل از سال 2020 است.

از طریق تحقیقات خود را به مارس 13 مرگ تانیا Alcrow پلیس به دست آورد و فیلم از یک تیره-رنگی کامیون پارک شده در خیابان T "رو به شمال در زمان قتل" به پلیس گفت: در انتشار اخبار.

شاهدان گفته محققان "که قربانی با نزدیک شدن به کامیون هنگامی که او پایدار یک گلوله زخم" انتشار متحده است. "کامیون ماند پارک برای تقریبا یک دقیقه پس از تیراندازی و سپس سفر به سمت شمال به 22 خیابان."

Alcrow, 19 داشت حدود 3:50 a. m. در نزدیکی تقاطع خیابان T و 21 خیابان. او منتقل شد به بیمارستان که در آن او را از آسيب.

Tanya Alcrow in an undated photo. The 19-year-old woman was killed in Saskatoon on April 13, 2020. Photo courtesy of Cynthia Alcrow.
تانیا Alcrow در یک عکسي. 19-سال-oldwas کشته در ساسکاتون در مارس 13 سال 2020 است. عکس حسن نیت ارائه میدهد از سینتیا Alcrow. حسن نیت ارائه میدهد از سینتیا Alcrow/ساسکاتون

خانواده و دوستان به یاد داشته باشید او را برای محبت او.

"او تا به حال این ویژه خنده ساخته شده است که همه خوشحال و مثبت بود. او تا به حال یک لبخند زیبا که فقط با روشن کردن یک اتاق به عنوان به زودی به عنوان او راه می رفت در" سینتیا Alcrow, عمه از تانیا Alcrow گفت: StarPhoenix.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب