مجبور, ازدواج, قاچاق اعضای بدن زیاد در آسیا و اقیانوس آرام – Part 2

آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر جمعیت فقر & SD

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399
آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, عناوین, حقوق بشر جمعیت فقر & SDGs منطقه, دسته بندی TerraViva سازمان ملل متحد

حقوق بشر

منطقه آسیا و اقیانوس آرام غالب در تعداد قربانیان برده داری مدرن است. این منطقه تا به حال 55 درصد از قربانیان ازدواج اجباری در سراسر جهان است.این دومین 2-قسمت سری در قاچاق انسان و بردهداری مدرن در منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

A trafficked survivor reunites with family in Vietnam. Courtesy: Blue Dragon Children’s Foundation

یک قاچاق بازمانده reunites با خانواده در ویتنام است. حسن نیت ارائه میدهد: Blue Dragon کودکان بنیاد

سیدنی استرالیا, مارس 18 سال 2020 (IPS) - یک مادر تنها مای (تغییر نام) تا به حال مسئولیت ارائه برای پسر جوان او را و پدر که او را آورده بود تا در یک فقیر روستایی استان در جنوب ویتنام مکونگ دلتا. در حالی که او به دنبال استخدام کسی با نزدیک شدن او در رسانه های اجتماعی با ارائه یک درآمد بالا در چین است. هنگامی که او وارد چین شد به فروش می رسد به یک ازدواج اجباری.

برای دو ماه مای دچار خشونت و ضرب و شتم از او 'شوهر' که او را نگه داشته در خانه قفل شده است. زمانی که او سعی به مبارزه با عقب, 'شوهر' فروش می رسد به یکی دیگر از مرد به دنبال یک زن. او را مجبور به رابطه جنسی به عنوان خانواده می خواستم یک کودک است. هنگامی که او باردار شد او داده شد برخی از آزادی و مجاز به کار در نزدیکی یک کارخانه کفش. از جان گذشته برای فرار از این ازدواج اجباری و برده داری مدرن او موفق به اتصال آنلاین با یک مرد ویتنامی که با اشاره او را به Blue Dragon کودکان بنیاداسترالیا کار خیریه در ویتنام است.

  • یک ازدواج اجباری است که هنگامی که یک فرد متاهل بدون آزادانه و به طور کامل رضایت خاطر یا اجبار تهدید یا فریب.
  • منطقه آسیا و اقیانوس آرام غالب در تعداد قربانیان برده داری مدرن است. این منطقه تا به حال 55 درصد از قربانیان ازدواج اجباری در سراسر جهان است.
  • استثمار جنسی نیز زیاد در این منطقه با بیش از هفت در 10 قربانیان در سراسر جهان با توجه به 2017 جهانی تخمین می زند از برده داری مدرن.

مای است که در میان تعداد کمی از خوش شانس زنانی که قادر به دنبال کمک و نجات. او در بازگشت به ویتنام در ماه دسامبر 2018 و پس از پلیس قادر به دستگیری او قاچاقچی او پیوست شد با خانواده اش.

"من شده اند قادر به بازسازی زندگی من با آبی اژدها را پشتیبانی می کند. من به تازگی به پایان رسانده اند مهمان نوازی آموزش و پاره وقت در شهرستان کافه. من می تواند به صرفه جویی در برخی از پول برای ارسال به پدربزرگ و مادربزرگ من که در حال پرورش فرزندان من" مای گفته IPS از طریق یک مددکار اجتماعی.

تجربه خود را طنین انداز با بسیاری از زنان ویتنامی که در حال فریب و قاچاق برده داری جنسی. Blue Dragon کودکان بنیاد نجات 110 تا 130 زنان در هر سال. آن شرکت مدیر عامل Skye Maconachie گفت IPS, "هنگامی که نجات و بازگشت به ویتنام, خود, خانواده, وضعیت معمولا تغییر نکرده و آنها هنوز هم فقیر و آسیب پذیر بودن دوباره قاچاق و یا بهره برداری است. تیم ما ارائه عاطفی و روانی اساسی زندگی و حمایت قانونی از آنها به عنوان کار با هر یک از بازماندگان به کمک به آنها در یادگیری مهارت و اشتغال است."

در حالی که بازماندگان به دنبال عادی در اولین بازگشت به خانه Maconachie گفت: "نه تا زمانی که بعد از آن در بازیابی آنها که ضربه آنها را تجربه کرده اند پدیدار می شود و اثرات آنها را با فلش بک اختلال استرس پس از سانحه و عزت نفس پایین و ترس و بی اعتمادی."

نپالی رقص دختران. آسیا و اقیانوس آرام منطقه غالب در تعداد قربانیان برده داری مدرن است. این منطقه تا به حال 55 درصد از قربانیان ازدواج اجباری در سراسر جهان است. اعتبار Zofeen ابراهیم/IPS

پیاده روی رایگان ارشد, تحلیلگر تحقیقات Elise Gordon گفت: IPS "ما تحقیقات نشان داده است که نمایش سنتی نقش زنان دختران و کودکان می تواند کمک به افزایش آسیب پذیری به اجباری و زیر سن قانونی, ازدواج اجباری استثمار جنسی تجاری و بهره برداری جنسی از کودکان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام."

قاچاق contravenes اساسی حقوق بشر و آزادی. به عنوان Australian Red Cross' هماهنگ کننده ملی برای قاچاق افراد برنامه سالی چپمن گفت: IPS "ما نگران آن است که افرادی که قاچاق شده اند ممکن است به اشکال مختلف فیزیکی و جنسی و عاطفی خشونت است. آنها اغلب ترس از دستگیری بازداشت و تبعید نمی اعتماد مقامات و همچنین می تواند تبعیض در سراسر هر گونه ارجاع و حمایت از فرآیندهای. این تاثیر می تواند قابل توجه و شامل کنترل دائمی و/یا نظارت بر حرکت خود را ترس از فیزیکی تلافی مرگ و یا تلافی جویانه علیه و یا آسیب رساندن به عزیزان خود."

The Australian Red Cross سال گذشته ارائه کمک با اقلام ضروری از جمله مواد غذایی و لوازم آرایش و لباس در حالی که پرداختن به مسکن سلامتی و تندرستی نیاز به شناسایی افراد به عنوان از 48 کشور مختلف است.

چپمن هشدار داد "در طول بلایای طبیعی و بحران های مردم را می توان از خانه های خود آواره جدا از اعضای خانواده خود را به مدرسه و اشتغال می تواند قطع شود و سیستم های حمایت اجتماعی و نظم و قانون می تواند شکستن. این عوامل می تواند باعث تشدید خطر قاچاق به خصوص برای زنان و دختران است. انسانی تاثیر تغییر آب و هوا و حوادث آب و هوایی شدید است به احتمال زیاد به افزایش قاچاق و اشکال استثمار و بردگی است."

استرالیا صلیب سرخ کار می کند به منظور بالا بردن آگاهی در جوامع به طوری که عموم مردم ارائه دهندگان خدمات و مقامات می تواند به کاهش خطرات; تشخیص نشانه های بهره برداری قاچاق برده داری; قادر به پاسخ با خیال راحت و اشاره کسی که برای کمک و پشتیبانی می کند.

  • پنهان طبیعت از بهره برداری باعث می شود آن را دشوار است برای تعیین میزان از قربانی در استرالیا است که در درجه اول یک کشور مقصد برای افراد قاچاق شده از آسیا به ویژه تایلند و کره جنوبی و فیلیپین و مالزی و کشورهای جزیره ای اقیانوس آرام.
  • اخیر تحقیقات توسط موسسه استرالیا از جرم شناسی (2019) تخمین زده است که تنها یک چهارم قربانیان شناسایی شده است. این به این معنی است که قاچاق انسان و برده داری مدرن قربانیان در استرالیا در بازه زمانی بین 1,300 و 1,900 در 2015-2017.
  • برده داری مدرن روند متفاوت است به طور گسترده ای در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام و مردان و زنان و کودکان در حال بهره برداری به دلایل مختلف – برده داری و قاچاق انسان برده داری مانند شیوه های مانند بردگی, مجبور, کار, بدهی بندگی, ازدواج اجباری و یا ارگان برداشت.

به عنوان جنی ستنگر اجرایی, مدیر قلمرو مذهبی اسقف اعظم کاتولیک سیدنی ضد برده داری گروه ضربت گفت IPS, "آگاهی در مورد قاچاق انسان و برده داری در خارج از صنعت رشد کرده است تنها در دهه گذشته است. قاچاق انسان برای عضو حذف به شمار چالش های جدید است. وجود دارد کمبود جهانی از ارگان ها و وجود دارد بسیاری از مردم آسیب پذیر که ممکن است مایل به فروش اندام های خود را. نیز وجود دارد نصب شواهدی وجود دارد که زندانیان در چین به زور داشتن اندام خود را برای برداشت سود".

مالی جهانی یکپارچگی (GFI) تخمین می زند که 10 درصد از تمام پیوند اعضا از جمله ریه ها و قلب و کبد انجام می شود از طریق قاچاق اعضای بدن. برجسته ترین ارگان معامله غیر قانونی است و کلیه. به سازمان بهداشت جهانی تخمین زده است که 10,000 کلیه ها در حال داد و ستد در بازار سیاه در سراسر جهان سالانه بیش از یک در هر ساعت.

ستنگر که مشغول به کار به عنوان یک مدیر مورد و حمایت از بازماندگان قاچاق انسان و برده داری برای بیش از دو دهه مربوط به داستان یک زن فیلیپینی بود که با نزدیک شدن توسط یک زوج استرالیایی در بازدید از فیلیپین. آنها به دنبال یک کلیه اهدا کننده و ارائه آنها زن پول و اقامت دائم در استرالیا اگر او بودند به اهدای کلیه خود را به مرگ عضو خانواده است. زن توصیه شده توسط خود جامعه است که این فرصت خوبی برای او به طوری که او موافقت کرد.

پس از ورود به استرالیا او درمان نشده و مجبور به تمیز کردن و طبخ برای مرگ گیرنده و شوهرش. شانس با زن فاش کامل ماهیت این ترتیب به یک کارگر بهداشت در بیمارستان که در آن پیوند را به ترتيب در مکان و آن شخص تماس ستنگر برای کمک. پیوند کلیه انجام نمی گیرد و گیرنده در نهایت درگذشت.

"در پایان دولت در مبارزه با قاچاق انسان به رسمیت شناخته شده این زن فیلیپینی به عنوان یک قربانی قاچاق انسان. او قادر به اقامت در استرالیا و پس از او تصمیم به همکاری با پلیس فدرال استرالیا در یک تحقیق که قادر به تحت پیگرد قانونی قرار. این عدم تغییر قانون استرالیا برای همیشه چون در آن زمان مشترک المنافع قانون بود که یک جرم به اندازه کافی آدرس قاچاق اعضای بدن. جدید "قاچاق اعضای بدن' جرم تصویب رسید در سال 2013" ستنگر توضیح داد.

  • تخمین زده می شود که غیر قانونی ارگان تجارت محافظه کارانه تولید حدود 840 میلیون دلار به 1.7 میلیارد دلاری سالانه با توجه به GFIیک Washington DC-بر اساس اتاق فکر است که فراهم می کند تجزیه و تحلیل جریان های مالی غیر قانونی.
  • در 2015 استرالیا با وضع قانون واضح است که برده داری جرائم باید جهانی صلاحیت آن اصلاح قانون افزایش مجازات برای ازدواج اجباری از چهار سال به هفت سال زندان برای یک پایه جرم و از هفت تا نه سال حبس برای تشدید جرم.
  • آسه آن-استرالیا ضد قاچاق ابتکار راه اندازی شد در ماه اوت سال 2019 برای مبارزه با قاچاق انسان مدرن برده داری و کار اجباری است 10-برنامه سال است که کار خواهد کرد برای تقویت عدالت کیفری پاسخ و محافظت از قربانی حقوق بشر در منطقه است.
  • جهانی پایداری شبکه ( GSN ) که به طور فعال با پشتیبانی ایالات متحده آمریکا توسعه پایدار هدف 8 از مناسب و معقول کار و رشد اقتصادی متمرکز کرده است مقدار زیادی از کار خود را در حذف برده داری مدرن.

"COVID 19 نشان داده است که زمانی که تمام جهان تصمیم می گیرد برای اقدام برای رسیدگی به یک مسئله مهم تغییر امکان پذیر است. من امیدوارم که یک روز رهبران ما را واقعا به رسمیت شناختن این فاجعه برده داری مدرن است و پیدا کردن اراده سیاسی برای آزادی از برده داری مدرن به یک واقعیت برای همه " ستنگر اضافه شده است.

این بخشی از یک سری از ویژگی های از سراسر جهان در قاچاق انسان است. IPS پوشش پشتیبانی توسط خطوط هوایی حمل و نقل هوایی ،

جهانی پایداری شبکه ( GSN ) است که به دنبال آن سازمان ملل متحد توسعه پایدار هدف شماره 8 با تاکید ویژه بر هدف 8.7 که 'طول می کشد فوری و اقدامات موثر برای از بین بردن, مجبور, کار, پایان, برده داری مدرن و قاچاق انسان و امن ممنوعیت و محو بدترین اشکال کار کودک از جمله استخدام و استفاده از کودکان سرباز و تا سال 2025 پایان کار کودکان در تمامی اشکال آن'.

ریشه های GSN آمده از تلاش بیانیه مشترک از رهبران مذهبی امضا شده در 2 دسامبر 2014. رهبران مذهبی ادیان مختلف جمع آوری با هم کار کنند "برای دفاع از کرامت و آزادی انسان در برابر اشکال شدید از جهانی شدن از بی تفاوتی جمله ایالات متحده بهره برداری, مجبور, کار, فحشا, قاچاق انسان" و غیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب