کودکان فراموش شده

آسیا-اقیانوس آرام, آموزش و پرورش, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد نظر بمبئی, هند, م

توسط AKHSHIJNEWS در 26 اردیبهشت 1399
آسیا-اقیانوس آرام, آموزش و پرورش, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Orphanages in India have not received adequate support from the government regarding COVID-19 and the lockdown. This, along with severe resource constraints, puts the children they care for at greater risk

بمبئی, هند, مارس 15 سال 2020 (IPS) - کودکان ساکن در مراقبت از کودکان در موسسات (CCIs, معمولا شناخته شده به عنوان یتیم خانه ها) در هند اغلب در بر داشت خود را فراموش کرده اید, زیادی, وقتی که می آید برای حمایت و توسعه طرح توسط دولت است. این نیز مورد طول زمان مستند.

تا حدودی به این دلیل با توجه به دادرسی ویژه نوجوانان (مراقبت و حمایت از کودکان) قانون 2015 (JJ عمل) کودکان نیاز به مراقبت و حفاظت یا CNCP هستند تصور می شود قرار داده شده در CCIs به طور موقت تا زمانی که مناسب وسایل توانبخشی مانند تصویب قرار دادن در نگهداری یا بازسازی با خانواده می توان برای آنها توسط مقامات.

این واقعیت در بسیاری از موارد, اما کاملا متفاوت است. وجود دارد در مورد 370,000 کودکان در بیش از 9500 CCIs در هند. تعداد فرزندخواندگی و سرمایه گذاری در پرورش و مراقبت شده اند ملال انگیز—تنها 4,027 کودکان (0.01 درصد) به تصویب رسید از طریق مرکزی تصویب منابع قدرت در 2018-19 و رسمی فاستر مراقبت از آمار و ارقام در دسترس نیست.

حدود 50 درصد از کودکان در CCIs آمده از خانواده ها هستند که قادر به مراقبت از آنها را با توجه به وضعیت مالی خود را. این بیماری همه گیر در حال انجام است انتظار می رود به فشار بسیاری از خانواده ها عمیق تر به فقر که منجر به افزایش این تعداد
علاوه بر این شرایطی که اکثر کودکان در حال نجات قرار داده شده در CCIs آن را دشوار است برای آنها را به توان ترمیم با خانواده های خود. از این رو بسیاری از کودکان همچنان به اقامت در این موسسات که ارائه آنها را در یک فضای امن و مراقبت و امکانات اولیه تا آنها 18—زمانی که آنها نیاز به deinstitutionalised.

این COVID-19 بحران نه تنها اضافه کردن به تعداد زیادی از کودکان ساکن در CCIs بلکه تاثیر منفی بر توانایی CCIs به مراقبت از کودکان در حال حاضر وجود دارد. در اینجا نحوه:

CCIs در حال انتظار برای دیدن یک پرش در جدید پذیرش

حدود 50 درصد از کودکان در CCIs آمده از خانواده ها هستند که قادر به مراقبت از آنها را با توجه به وضعیت مالی خود را. این بیماری همه گیر در حال انجام است انتظار می رود به فشار بسیاری از خانواده ها عمیق تر به فقر که منجر به افزایش این تعداد است.

در سطح جهانی و سازمان ملل متحد تخمین می زند که 42-66 میلیون کودک می تواند سقوط به فقر شدید به عنوان یک نتیجه از بحران در این سال ها با اضافه کردن حدود 386 میلیون کودک که در حال حاضر در فقر شدید در سال 2019. علاوه بر این بیماری همه گیر خواهد شد و منجر به بیشتر از کودکان ترک تحصیل و در معرض بودن به کار کودکان در قاچاق و سوء استفاده است.

پیش بینی این خطرات در مارس 29th, کمیسیون ملی حمایت از حقوق کودک (NCPCR) صادر مشاوره در مورد مراقبت و حفاظت از کودکان در حال حرکت با خانواده های مهاجر, کودکان در خیابانها و کسانی که در CCIs.

آن را اختصاص مسئولیت به Childline کودک رفاه حفاظت افسر (CWPO) و رفاه فرزند کمیته (CWC) برای شناسایی رها شده و یتیم و یا از دست داده و کودکان زندگی می کنند و یا گدایی در خیابان ها و محل آنها را در CCIs یا "متناسب با امکانات' (مهد کودک, موسسات, اجرا شده توسط گروه های داوطلب و یا سازمان های غیر انتفاعی و تلقی مناسب توسط دولت).

در حالی که CCIs به احتمال زیاد شاهد یک جهش در تعداد پذیرش مقامات را پیدا خواهد کرد آن را دشوار برای بازسازی کودکان که در حال حاضر در CCIs به این دلیل که توانایی مالی خانواده ها است به احتمال زیاد به بدتر شدن در ماه های آینده.

این مستند را تحت تاثیر قرار رفاه کودکان زندگی در CCIs

به عنوان ملت در ادامه مستند در مارس 24th, CCIs توصیه شد برای خاموش دروازه های خود را به بازدید کنندگان از خارج برای حفاظت از کودکان است. این شامل کارکنان است که نمی اقامت در CCI محل و داوطلبان خارجی و سازمان های کار با CCIs برای اجرای برنامه های بهداشت و آموزش و غیره. آنها در حال حاضر محدود است و اگر نه به طور کامل متوقف شد تعامل خود با کودکان است.

با مدارس تعطیل و همچنین کودکان محدود در CCIs. مراقبان در CCIs خود در حال تلاش برای نگه داشتن بچه ها درگیر بازی های آثار هنری و فعالیت های دیگر. چند نیز فرستاده می شود کودکانی که در تماس با پدر و مادر خود و یا نگهبان بر اساس دستور از مقامات دولت است. این است که آیا درست انجام داده وضعیت فعلی نامشخص است.

علاوه بر این محدودیت در ورود بازدید کنندگان به احتمال بسیار زیاد برای جمع آوری کمک های مالی تحت تاثیر قرار چشم انداز در آینده نزدیک به عنوان به خوبی. CCIs به شدت بستگی به محلی اهدا کنندگان خود ملزومات روزانه; تنها 42 درصد از تمام CCIs دریافت کمک های مالی از طریق کمک های مالی دولت. اطلاعات اولیه از این زمینه نشان می دهد که در حالی که CCIs در حال حاضر به اندازه کافی foodgrains دیگر مواد غذایی و ملزومات گذشته یک زن و شوهر از آنها ممکن است به صورت کمبود پس از آن.

وجود دارد نیاز به حمایت بیشتر از سوی دولت و خیرین

طولانی مدت سیاست های دولت و اولویت های اهدا کنندگان خصوصی ممکن است نیاز به بازبینی شود با واقع بینانه و همدلانه لنز برای پاسخ به بحران کنونی حداقل تا زمانی که وضعیت تثبیت.

در اینجا برخی از مراحل است که می تواند گرفته شده:

به رسمیت شناختن نقش CCIs در حمایت از کودکان

دولت باید تشخیص نقش CCIs به خصوص در این زمان تلاش و ارائه پشتیبانی برای کمک به آنها در انجام وظایف خود است. حتی اگر قانون در نظر institutionalisation به آخرین چاره آن است که در واقع در بهترین منافع کودک برای اکثر کودکان در CCIs توجه به اطراف خود واقعیت. در حالی که وجود داشته است موارد بهره کشی از کودکان در سالهای اخیر به مراتب بیشتر وجود دارد نمونه هایی از CCIs که قادر به ارائه خانواده-مانند مراقبت از کودکان با حمایت کافی و نظارت است.

حمایت از CCIs برای COVID-19 خاص

منطقه حفاظت از کودکان واحد و رفاه کودکان کمیته همراه با سایر ذینفعان و سازمان های غیر انتفاعی, نیاز به همکاری نزدیک با CCI مدیریت برای اطمینان:

  • کودکان در CCIs امن و کافی از منابع غذایی و محصولات بهداشتی و
  • CCIs لازم است مقررات و راهنمایی به محل کودکانی که علائم نشان می COVID-19 و کسانی که به تازگی بستری شده در قرنطینه. (تا کنون در نظر ارشاد تنها اطلاعات اولیه در مورد علائم و اقدامات پیشگیرانه در دسترس ساخته شده اند به CCIs عمدتا از طریق پیام رسانی آنلاین سیستم عامل است.)

در برخی از ایالت ها این هماهنگی اتفاق می افتد اما ما نیاز به یک یکنواخت تر پاسخ. برای مثال در حالی که Odisha است فعال در انتشار بودجه و supportingCCIs با ملزومات و بدون پشتیبانی ارائه شده به CCIs در گوا. این است که به احتمال زیاد ناشی از عدم هماهنگی بین ادارات و چگونه متحده به طور سنتی در برخورد با CCIs.

آنها را قادر می سازد برای دریافت بودجه

برای جلوگیری از کمبود مواد غذایی و ملزومات یکپارچه حفاظت از کودکان طرح (ICPS) بودجه توسط دولت باید به تمام تمدید ثبت نام CCIs حداقل برای دو سال آینده. در حال حاضر ICPS بودجه در دسترس است به کمتر از نیمی از آنها با توجه به کم تخصیص بودجه به سمت حمایت از کودکان خدمات و کاهش پرداخت.

به عنوان هر یک از پاسخگویی ابتکار گزارش در سال مالی 2018-19 تنها 79 درصد از مبلغ اختصاص داده شده به سمت ICPS منتشر شد در حالی که در سال مالی 2019-20 (تا دسامبر 16th, 2019) تنها 44 درصد از رقم برآورد شده بود منتشر شده توسط دولت است.

علاوه بر این قانون نیست آن را اجباری برای دولت به صندوق CCIs حتی اگر آنها ثبت شده است. CCIs مورد نیاز برای درخواست کمک های مالی و روند طولانی است و دست و پا گیر. برای مثال این روند به سود بودجه تحت ICPS نیاز به CCIs به ارائه پیشنهاد در یک فرمت مشخص شده همراه با گزارش هزینه و اسناد و مدارک دیگر.

پیشنهاد می رود از طریق چند دور از موشکافی در منطقه, دولت, و دولت مرکزی سطح. مقدار بودجه که هزینه هر کودک متفاوت توسط دولت و منتشر شده است در بازپرداخت اساس. CCIs گاهی اوقات دریافت بازپرداخت برای کمتر از تعداد فرزندان در واقع از آنها را فراهم کنند.

دولت باید در نظر آرامش معیارهای واجد شرایط بودن و تسهیل روند به سود ICPS بودجه به خصوص در طول این دوره است. در حالی که این امر مراقبت از نیازهای اساسی بهداشت و درمان, آموزش مهارت های زندگی و معیشت آموزش را می توان از طریق تامین CSR.

ارائه فرصت های یادگیری برای کودکان

چندین سازمان های غیر انتفاعی و گروه های داوطلب را منتشر کرده اند منابع آنلاین برای کمک به کودکان از ادامه آموزش در طول مستند اما اکثر کودکان در CCIs نمی تواند دسترسی به آنها به دلیل عدم وجود تجهیزات است. در حالی که آن ایده آل است برای کودکان به تلفن همراه و اتصال به اینترنت و یک تلویزیون هوشمند (که بسیاری از CCIs ممکن نبود در حال حاضر آنها می تواند شکاف و نگه داشتن کودکان مولد مشغول اند.

کودکان در CCIs در حال از دست دادن در یادگیری زیرا بر خلاف همسالان خود خارج CCIs بسیاری لازم نیست که گوشی های تلفن همراه و دیگر ابزار است که قادر به دسترسی به آموزش آنلاین. پست مستند این مجموعه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تکمیل آموزش خود را در مدرسه برای مشاوره, مشاوره, و یک میزبان از دیگر فعالیت های توسعه است.

ارزیابی مناسب بودن قبل از deinstitutionalisation

داده های مالی و اثرات بهداشتی از COVID-19 در جوامع تصمیم به deinstitutionalise کودکان و بازگرداندن آنها با خانواده های خود باید به دقت مورد بررسی CWCs. این روش گذاشته در JJ عمل برای بازسازی یک کودک با خانواده شامل چند مرحله از جمله ارزیابی از خانواده قابلیت ارائه برای کودک تهیه یک طرح مراقبت از کودک, و پیگیری چگونه کودک انجام شده است و پس از deinstitutionalisation.

در بسیاری از موارد مشاهده کردیم که اینها به سختی دنبال کرد. کودکان در حال deinstitutionalised عمدتا بر اساس تمایل کودک و خانواده بدون یک خانه مناسب مطالعه و طرح مراقبت. پیگیری وضعیت کودک پس از مرمت نیز به سختی انجام می گیرد.

نه تنها باید CWCs پیگیری روند مجدانه اما آنها همچنین نیاز به در نظر گرفتن سایر عوامل از قبیل اینکه آیا محل کودک می رود به تحت تاثیر قرار شده است اگر خانواده است که در یک موقعیت برای مراقبت از کودک ،

شده اند وجود دارد چند گسترده سیستمیک تلاش ها در گذشته به حمایت و فعال کردن CCIs به ارائه خدمات با کیفیت به کودکان حتی اگر دولت مجموعه ای روشن از انتظارات از آنها. علاوه بر رفع نیاز اساسی از غذا و سرپناه و پوشاک و پزشکی توجه این خدمات باید شامل آموزش و پرورش مناسب, مهارت, توسعه, دوره های مشاوره و پشتیبانی و فعالیت های تفریحی.

با توجه به این که بسیاری از کودکان را در معرض خطر به عنوان متجاوزین شاید این فرصت را به انجام بیشتر. بهترین راه رو به جلو در زمان بحران از این رو است که پرداختن به شکاف بین ظرفیت CCIs و انتظارات از دولت و توسعه ظرفیت های CCIs. این آنها را قادر به ارائه نتایج بهتر از نظر سلامت روانی و عاطفی رفاه آموزش و پرورش و آماده سازی کودکان برای امرار معاش فرصت ها در آینده و در نتیجه ارائه خانواده-مانند مراقبت در این موسسه به عنوان آنجا که ممکن است.

Satyajeet Mazumdar آگهی وکالت در کاتالیزور برای عمل اجتماعی یک سازمان مشغول به کار با کودک مراقبت از موسسات برای کمک به آنها ارائه مراقبت بهتر از کودکان

این داستان در اصل منتشر شد توسط هند توسعه نقد و بررسی (IDR)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن