سابق جیمی ایتالیایی کارکنان نفع خود پرداخت و پس از رفع اشکالات مشاوره شکست

4kclips / Shutterstock.com بیش از 60 کارمندان سابق مشهور آشپز جیمی الیور رستوران که رفت به دولت در سال گذشته ا

توسط AKHSHIJNEWS در 15 خرداد 1399

4kclips / Shutterstock.com

بیش از 60 کارمندان سابق مشهور آشپز جیمی الیور رستوران که رفت به دولت در سال گذشته اعطا شده است هشت هفته از دست رفته پرداخت و پس از اشتغال دادگاه حکم سازمان موفق به مشورت با آنها پیش از خود تفاوت دارد.

سابق کارکنان در جیمی, ایتالیایی, پانزده و یک تغییر جدید که معامله به عنوان Barbecoa دریافت 56 روز از دست رفته پرداخت.

64 متقاضیان ادعا شده که این شرکت نتوانست به درستی مشورت با آنها در مورد کار خود را از ضرر و زیان پیش از این گروه به دولت در مارس 2019.

قانون سازمان مایل به 100 یا بیشتر کارکنان کار برکنار شده و باید شروع یک دوره مشاوره حداقل 45 روز قبل از اخراج را به اثر.

بیش از 1000 شغل از دست داده بودند که 22 گروه رستوران ها بسته شده است. سه رستوران در فرودگاه گاتویک ادامه داد: برای تجارت تا زمانی که آنها آورده بودند از دولت توسط مواد غذایی-برای-برو شرکت SSP گروه در ماه ژوئن سال گذشته صرفه جویی در حدود 250 شغل.

مرکزی لندن اشتغال دادگاه موافقت کرد که جیمی, ایتالیایی, پانزده و یکی از جدید تغییر کرده بود نقض بخش 188 از سال 1992 اتحادیه های کارگری و روابط کار (تحکیم) عمل می کنند با برگزاری یک افزونگی دوره مشاوره.

آن دستور داد که کارکنان پرداخت می شود 56 دستمزد روز از 21 مارس 2019 بود که تاریخ که در آن برای اولین بار از اخراج اثر صورت گرفت. اگر پول در دسترس نیست از کسب و کار و دارایی های آن را به احتمال زیاد خواهد شد از دولت است.

قضاوت نمی کند دولت چقدر هر یک از کارکنان خواهد بود بدهکار و یا چه مقدار از کل جایزه خواهد بود.

در زمان خاموش زیان کار جیمی الیور که قرار £4 میلیون از بودجه خود را به کسب و کار به منظور صرفه جویی در آنها گفت: او قدردانی چقدر دشوار تصمیم گیری شد برای هر کس تحت تاثیر قرار.

KPMG گفت: این سازمان تا به حال هیچ مناسب گزینه های سرمایه گذاری و تلاش کرده بود از طریق یک "بسیار دشوار محیط تجاری".

منابع انسانی نقش در مهمان نوازی و اوقات فراغت در پرسنل امروز


مرور بیشتر HR نقش در مهمان نوازی و اوقات فراغت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن