چهار در 10 پزشکان مبارزه با بهداشت روانی به دلیل همه گیر

تصویر: شاتر چهار در 10 پزشکان (41%) مشغول به کار در خط مقدم مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر در حال تجربه فقی

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399

تصویر: شاتر

چهار در 10 پزشکان (41%) مشغول به کار در خط مقدم مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر در حال تجربه فقیر بهداشت روانی از جمله اضطراب و افسردگی و فرسودگی شغلی که مربوط به, بوده یا بدتر ساخته شده توسط خود را کار می کنند.

با توجه به انجمن پزشکی بریتانیا – است که از نزدیک نظارت بر سلامت و تندرستی heathcare کارکنان در طول همه گیر – ساعات کار طولانی و نگرانی در مورد PPE ترس در مورد ابتلا به کروناویروس و از دست دادن چنین تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این ویروس تا به حال تاثیر قابل توجهی در سلامت روانی بیش از چند ماه گذشته.

آخرین ردیاب بررسی دریافت کرده است که حدود 7000 پاسخ از پزشکان یافت 29 درصد گفت یک بیماری روانی آنها بود حال کردم بدتر در طول بیماری همه گیر.

یک پزشک گفت: "من احساس می کنم که بیش از سه ماه گذشته با متغیر سطح اضطراب و استرس; آن بوده است rollercoaster از احساسات در حالی که در تلاش برای اجرای یک تمرین و محافظت از کارکنان من."

دیگران احساس توصیف نگران آوردن ویروس در خانه به خانواده خود و احساس اغلب گریان در مورد کسانی که جانشان را از دست دادند.

"آن را دشوار است برای گرفتن بیش از تماشای مردم لغزش دور و بدون تماس فیزیکی با عزیزان خود... دردناک است. گفت که ما تلاش کرده اند ما زمانی که شما می دانید بهترین نخواهد بود به اندازه کافی خوب است مشقت بار" گفت: یک جواب.

BMA تندرستی خدمات پشتیبانی به حال دیده می شود 40 درصد افزایش در استفاده از بیش از سه ماه گذشته از جمله از کسانی که احساس اضطراب در مورد مواجهه با موقعیت های ناشناخته در کار است.

این سازمان به نام " سلامت روان و تندرستی پشتیبانی برای پزشکان و یک استراتژی بلند مدت است که محافظت و حفظ فیزیکی و روانی و عاطفی رفاه بیمه خدمات درمانی.

"این هفته دیده دریا تغییر با پزشکان آینده رو به جلو در یک فوران قلب شکستن حساب که وضع لخت تلفات سنگین که Covid-19 تا به حال در ما سلامت روان و تندرستی" گفت: دکتر داود انوری, BMA معاون شورای صندلی و تندرستی منجر شود.

"پزشکان در حال طبعا نگران سلامت خود و خطرات مطرح شده به عزیزان خود. این تشدید بیش از نگرانی هایی است که دومین قله ممکن است فقط در اطراف گوشه.

"در طول این همه گیر پزشکان و کارکنان بهداشت و درمان نقاشی شده است به عنوان قهرمانان و تلاش است که آنها رفته اند را در مراقبت از خود بیماران است که قطعا قهرمانانه. اما آنها نه برتر از انسان است. آنها نیاز به احساس می کنید قادر به دنبال کمک کند و این کمک باید به آسانی در دسترس است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب