چهار مرحله را در هدف خود را از سفر

شاتر

داشتن کار هدفمند همواره مهم است اما حوادث اخیر باعث شد که هر دو منابع انسانی و کارکنان را در نظر بگیرید که چگونه این می تواند پیشرفت. بروس McCombie سهام چندین آموخته به کمک سازمان را در مراحل بعدی خود را بر روی هدف خود را از سفر.

بیش از چند سال گذشته مفهوم ” هدف ” و ” نقل مکان کرد و از حاشیه به جریان اصلی بحث در مورد کسب و کار و رهبری است.

این Covid-19 همه گیر و سیاه زندگی مهم جنبش برداشته اند موضوع هدف و حتی بیشتر تا دستور کار و به عنوان پرسنل امروز به رسمیت شناخته شده در گزارش خود از جشنواره کار در اوایل این ماه از آن خواهد شد به طور فزاینده مهم برای جذب و حفظ استعداد مناسب.

این یک سوال است که طنین انداز به شدت با سازمان من برای کار Pilotlight که از زمان آغاز آن در دو دهه پیش پیشگام مدل گرد هم آوردن کسب و کار, موسسه خیریه و اجتماعی سازمانی رهبران به آتش پایدار اجتماعی را تغییر دهید.

من امیدوارم که ما گزارش جدید اشتعال مردم با هدفکمک می کند حرفه ای منابع انسانی و سازمان های آنها در خدمت به مراحل بعدی بر روی هدف خود را از سفر. در اینجا کلید آموخته های من گرفته شده از منابع انسانی و هدف کارشناسان که کمک به این گزارش:

1. سادگی است که ماهیت هدف

سازمان شما به احتمال زیاد با یک دلیل روشن (یا هدف) داشته باشید. و اینکه که هدف باقی می ماند و یا جایگزین شده است با چیز دیگری باید آن را چیزی است که شما می توانید distil به یک بیانیه ساده. اگر آن را بیش از حد طولانی پرمدعا و یا به دور از آنچه شما انجام آن را فقط نمی خواهد طنین انداز با همکاران خود و یا خود رهبری است. و هنگامی که شما در تعریف آن است که هدف نیاز به ماندن بگیرید به خوبی روشن بودن بهانه ای برای overprescribing یا میکرو-مدیریت – آن را به جای آن باید به یک ستاره شمال یک اصل راهنما.

2. هدف درایوهای مردم و منابع انسانی باید در هدف جدول

یکی از همکاران ما می گوید که در حالی که آنها مشغول به کار با بسیاری از استعداد بازاریابی همکاران یک تیم بازاریابی باید به سمت چپ به تنهایی برای تعریف و پیاده سازی هدف در سراسر یک شرکت; زیرا این کار باعث ایجاد خطر از آن تبدیل شدن به یک شعار نیست و در واقع تعبیه شده در سراسر سازمان شما. اگر هدف اختصاص داده شده است تنها به خود CSR یا مسئولیت شرکت همکاران در نتیجه بیان هدف نمی تواند انعکاسی از عملیاتی واقعیت های این شرکت است.

3. را در خارج (و بالعکس)

رهبران مورد استفاده برای ارزش خود را برای عمیق بخش بینش و برای قرار دادن در ساعت های طولانی در اتاق – خطر از تفکر است که شما باید در محل کار به مولد است که این رهبران هستند به احتمال زیاد به مبارزه با ما به طور فزاینده ای پیچیده جهان است. رهبران امروز نیاز به افق های گسترده تر و گسترده تر دیدگاه.

یکی از نویسندگان گفت که در تجربه خود را استاندارد رهبری برنامه های توسعه در معرض خطر بودن تیک-جعبه تمرینات بعید به ارائه که حیاتی فرصتی برای رهبران به خارج از منطقه راحتی خود را. متخصصان منابع انسانی باید به دنبال این فرصت ها – هر دو برای رهبران و برای خود. ما می دانیم که از رهبران کسب و کار که شرکت در Pilotlight را با برنامههایی که انجام این کار برای فقط چند ساعت در ماه است بزرگ و تجربه توسعه افزايش رضايت شغلی و شخصی تندرستی.

باید آن را چیزی است که شما می توانید distil به یک بیانیه ساده. اگر آن را بیش از حد طولانی پرمدعا و یا به دور از آنچه شما انجام آن را فقط نمی خواهد طنین انداز با همکاران خود و یا خود رهبری است.”

4. فکر می کنم در مورد افراد واقعی

به منظور تعامل با هدف معنی داری را رهبری تیم نیاز به تشویق به درک آنچه نویسندگان دیگر خواستار “واقعی مردم مسائل” – اگر شما در بیمه عمر, این می تواند شامل افزایش نر نرخ خودکشی. اگر شما یک بودجه خرده فروش ممکن است به این معنی مزایای سیستم ،

یکی دیگر از عوامل تقبیح هیئت مدیره یک شرکت اعتباری که توصیف مشتریان که منتقل شده به حساب های مختلف ارائه دهنده به عنوان “نرخ تارت” نشان می دهد این نشان داد که رهبری فرهنگ فاقد چشم انداز و بعید است برای ایجاد یک هدفمند فرهنگ در سراسر کسب و کار. این نقطه بر هر دو تنوع ضروری و نیاز بیشتر برای یادگیری تجربی برای رهبران به گسترش دیدگاه های خود را.

زمان برای انعکاس

یکی دیگر از مهم یادگیری است که بازجویی و reflectiveness بدهد کلید هدفمند تفکر است. گزارش ما به پایان می رسد با یک لیست از هشت پرسش است که ما امیدواریم با ارائه خلاق و الهام بخش برای خود هدف سفر. من امیدوارم که شما آنها را در نظر بگیرید اما فکر کردن در مورد خود من نقش رهبری و ساختمان در نقاط بالا در اینجا چهار که پیدا کنم به خصوص تحریک آمیز:

  • آیا شما یک موجز و روشن و به خوبی درک هدف عبارت ؟
  • آیا کارکنان خود را احساس مالکیت خود شرکت هدف ؟ اگر نه چرا نه ؟
  • می تواند خود را به اعضای هیئت مدیره صحبت کنید که با اطمینان در مورد هدف به عنوان آنها را در مورد هسته ای زمینه هایی مانند امور مالی, عملکرد و یا خطر ؟
  • چگونه اغلب رهبران خود را صرف زمان شناخت جهان خارج ،

من هم زده توسط یک سری از سوالات است که یکی از همکاران ما به یاد می آورد یک HR رهبر نما به همسالان خود: “ما در اعزام افراد به خانه بعد از کار احساس انرژی? آیا آنها احساس کنند? ما آگاهانه ساخت کار معنی دار برای دیگران؟”

شانس خوب خود را با هدف سفر – بیشتر آن پیشرفت بیشتر احتمال دارد شما را به پاسخ ” بله ” به هر سه سوال.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز

مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de