Freberg شنود گذاشته باشند به عنوان استان اول محلی منصوب رئیس اسلحه افسر

محتوای مقاله در ادامهسلاح سیاسی تبدیل شد flashpoint در ساسکاچوان در تابستان سال 2016 پس از جرالد استنلی یک کشا

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

سلاح سیاسی تبدیل شد flashpoint در ساسکاچوان در تابستان سال 2016 پس از جرالد استنلی یک کشاورز کشته Colten Boushie یک جوان بومی در یک مزرعه در غرب ساسکاتون.

اخیرا دولت استانی گرفته است هدف در اتاوا در اعتراض به کنترل اسلحه اقدامات از جمله تفنگ نیمه اتوماتیک بان کی مون و دولت فدرال اجازه می دهد شهرداری به ممنوعیت اسلحه.

این دولت با تصویب قانون جلوگیری از شهرداری ها از تصویب یک تفنگ دستی بان — حتی اگر هیچ یک از این استان شهرهای نشان داد هر اشتیاق به انجام این کار.

"یک استانی-انتخاب رئیس اسلحه افسر گام مهمی در تضمین این که ساسکاچوان و آن سلاح گرم در جامعه یک صدای قوی در این موضوع" اصلاحات و پلیس وزیر کریستین بگویم در بیانیه ای گفت.

ساسکاچوان است که تا حد زیادی تقسیم بر کنترل اسلحه با توجه به یک سال 2018 دانشگاه ساسکاچوان نظرسنجی که 47 درصد از افراد مورد علاقه وضع موجود سلاح گرم قوانین در حالی که 40 درصد ترجیح سختگیرانه تر قانون.

در حالی که Freberg ثابت کرده است که یک مدافع شدید برای ساسکاچوان تفنگ صاحبان حقوق او نیز مشغول به کار برای ساخت پل بین جوامع در میان بحث بر سر کنترل اسلحه.

در اوایل این تابستان ساسکاتون فدراسیون حیات وحش که Freberg است که یک رئیس جمهور گذشته و دیرین عضو هیئت مدیرهامضا یک توافق نامه جدید با ساسکاتون Tribal Council.

این معامله این است که انتظار می رود به جوانان بومی دسترسی به فدراسیون برنامه نویسی. ساسکاتون رئیس قبیله علامت Arcand ستایش قرارداد و گفت آن را به بچه ها فرصتی برای یادگیری میراث خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن