کردند هزینه های رسیدن به £32bn

شاتر ارزش مطالبات پرداخت می شود از دولت Coronavirus کار احتباس طرح رسیده است £31.7 میلیارد دلار با توجه به آخر

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

شاتر

ارزش مطالبات پرداخت می شود از دولت Coronavirus کار احتباس طرح رسیده است £31.7 میلیارد دلار با توجه به آخرین داده ها از HM درآمد و آداب و رسوم.

پس از 1 جولای تنها کارمندانی که قبلا furloughed (بین ماه های مارس و ژوئن) می توانید با عضویت در این طرح پس از تعداد مشاغل furloughed است plateaued در 9.5 میلیون. همچنین از ژوئیه 1, کارفرمایان آغاز شد قادر به کردند کارکنان واجد شرایط به صورت پاره وقت.

بیش از 1.2 میلیون کارفرمایان در حال حاضر با استفاده از CJRS و از 1 اوت دولت شروع به مخروطی پشتیبانی از آن است. دیدن جعبه زیر وارد کنید.

فلورانس Brocklesby بنیانگذار قانون استخدام متخصصان Bellevue قانون گفت: "این صنایع است که ما را دیده اند بیشتر تحت تاثیر بیکاری تا کنون – حمل و نقل هوایی و مهمان نوازی و اوقات فراغت و خرده فروشی هستند به زودی به احتمال زیاد با یک قایق از دیگران است.

"صدراعظم ماهرانه مستقر CJRS طرح برای جلوگیری از زانو حرکت تند و سریع بررسی قرار گرفته است. اما برخی از کسب و کار به سادگی قادر نخواهد بود برای حفظ خود مردم به عنوان طرح کارفرمایان را ملزم به کمک از 1 ماه اوت بود و از پایان اکتبر. نظر ما این است که این تصویر واقعی آغاز خواهد شد به ظهور در مجموعه بعدی از HMRC ارقام.

"این دوره تحت تاثیر کسب و کارهای مختلف متفاوت با برخی از نزدیک شدن به بسته شدن و یا با توجه به بزرگ افزونگی دور و استخدام خود را به عنوان تقاضا soars. ما دست کم نگیرید مقیاس و نکات دقیق وظریف از چالش هایی که دولت با آن مواجه است. به همان اندازه ما نیاز به دیدن برخی از تازه به فکر کردن در مورد چگونه به کمک مادران شاغل و افراد با نگرانی های بهداشتی که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار کردند و رفع اشکالات. "

هانا Strawbridge بنیانگذار قانون اشتغال و منابع انسانی متخصص و کمی خوک 3 گفت: آن را به "آرامش قبل از آینده طوفان". بیکاری افزایش یافته 600,000 از آغاز مستند است و انتظار می رود همچنان به افزایش است.

"در ماه آینده خواهیم دید واقعی, مشاغل, هزینه از کارفرمایان خواسته شده برای کمک به کردند هزینه های. این یک تعادل دشوار است که دولت در تلاش است تا جلو," او گفت:.

"کردند, کاهش ساعت کار و بیکاری در حال نامتناسب تأثیر در زنان و پرداختن به نیازهای فوری. ما می خواهیم دولت به یادآوری کارفرمایان از تعهدات خود و از آنها بخواهید برای درمان افراد نسبتا در تمام زمانها. آن را به عنوان اگر حقوق اشتغال دور رفته اند. عدم انجام این کار به درستی و امروز بیش از هفته های آینده است که به سادگی ذخیره سازی تا مشکل بعد وقتی ما می خواهیم یک موج ادعا می کند که از طریق. آن را ارزان تر و سریعتر و بهتر برای زنده ماندن طولانی مدت کسب و کار شما اگر کارفرمایان این حق در حال حاضر."

Coronavirus کار احتباس طرح – اوت سال 2020 به بعد

مرداد 2020: دولت خواهد پرداخت 80 ٪ از دستمزد به یک کلاه £2,500. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و سهم بازنشستگی – به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 5 ٪ از تولید ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

سپتامبر سال 2020: دولت خواهد پرداخت 70 ٪ از دستمزد به یک کلاه £2,187.50. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و بازنشستگی سهم و 10 درصد از حقوق و دستمزد را تا 80% کل تا یک کلاه £2,500. به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 14 درصد از ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

اکتبر 2020: دولت خواهد پرداخت 60 ٪ از دستمزد به یک کلاه £1,875. کارفرمایان پرداخت خواهد شد ER NICs و سهم بازنشستگی و 20 درصد از حقوق و دستمزد را تا 80% کل تا یک کلاه £2,500. به طور متوسط برای ادعا می کنند این نشان دهنده 23 درصد از ناخالص اشتغال هزینه های کارفرما را متحمل شده تا به حال کارمند نشده است furloughed.

نوامبر 2020: این طرح بسته شده است اما اگر یک کارفرما به ارمغان می آورد کسی که furloughed و همچنان به استخدام آنها بین ماه های نوامبر و ژانویه 2021 دولت را جایزه 1000 پوند "پاداش" برای هر کارگر.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن