کردند تقلب: چگونه کارفرمایان خود را تضمین می CJRS ادعای قانونی

عکس: شاتر اخیر کردند تقلب دستگیری باید با تمرکز ذهن در میان متخصصان منابع انسانی در تضمین این که استفاده از Co

توسط AKHSHIJNEWS در 26 تیر 1399

عکس: شاتر

اخیر کردند تقلب دستگیری باید با تمرکز ذهن در میان متخصصان منابع انسانی در تضمین این که استفاده از Coronavirus کار احتباس طرح باقی می ماند در بالای هیئت مدیره و بدون خطا وجود دارد و فقیر رکورد نگه داشتن است که می تواند منجر به تحقیقات توسط HMRC. Taylor Wessing را Colin گادفری راهنمایی ارائه می دهد.

 انگلستان Coronavirus کار احتباس طرح (CJRS) بی سابقه است مداخله دولت با هدف اجتناب از نیاز به کسب و کار را در مقیاس بزرگ و گسترده افزونگی در یک زمان باور نکردنی چالش برای بسیاری از کسب و کار.

به عنوان یک اقدام فوری این CJRS مشخص شده است مقدار قابل توجهی از به روز رسانی متمم و روشن شدن پس از معرفی آن در ماه مارس است. در زمان وجود داشته است تقریبا روزانه, تغییرات اساسی دولت در هدایت و جهت از خزانه.

به عنوان مشکل آن را به عنوان شده است در زمان به نگه داشتن زبانه ها در معیارهای مقدماتی و وسعت طرح خطر ارائه فاقد شرایط لازم ادعا می کند قابل توجه است.

خطر چیست ؟

ماهیت CJRS است که آن را متکی بر کارفرمایان ساخت خود اعلام خود و کارکنان خود را واجد شرایط را به یک ادعا. آن را نیز متکی بر کارفرما استفاده از وجوه دریافت شده تحت این طرح با توجه به هدف که برای آنها پرداخت می شود (به عنوان مثال به پرداخت حقوق کارکنان).

تعداد مطلق از کارفرمایان ارائه ادعاها و نیاز به کسانی که ادعا می شود به فوریت فرآوری شده برای فعال کردن بسیاری از کارفرمایان به نگه داشتن شناور بدان معنی است که این احتمال وجود خواهد داشت که قابل نقد و بررسی ورزش انجام شده توسط HMRC بیش از ماه آینده (و شاید سال) به قانونی بودن ادعا می کند را مشاهده کنید.

بدون شک وجود دارد که گزارش اخیر بازداشت برای ادعای جعلی تحت CJRS فقط می تواند قرار داده و به گناه اشتباهات و سوء تفاهم ها. این واقعیت است که اجرای اکشن در حال حاضر گرفته شده تقویت اهمیت کارفرمایان گرفتن آن را حق. در حالی که همه فاقد شرایط لازم ادعا خطر مشابه اجرای عمل وجود دارد بالقوه عواقب جدی برای کارفرمایان (و فردی مدیران و همکاران) در این رویداد پس از آن شناسایی کردند تقلب.

آنچه که "تقلب کردند'?

شما نمی خواهد پیدا کردن اصطلاح "کردند تقلب" در هر نقطه بر روی اساسنامه کتاب.آن آمده است مورد استفاده قرار گیرد برای توصیف موارد از به دست آوردن پول از طریق CJRS که واجد شرایط برای انجام این کار و یا عدم درخواست پول اعطا شده از طریق CJRS مطابق با طرح.

این احتمال وجود دارد که وجود خواهد داشت قابل توجهی نقد و بررسی ورزش انجام شده توسط HMRC بیش از ماه آینده (و شاید سال) به قانونی بودن ادعا می کند"

روشن است که تقلب کردند به احتمال زیاد در محدوده قانون کلاهبرداری 2006 و همچنین به عنوان مشترک دیگر قانون جرایم جنایی. نیز وجود دارد خطر ابتلا به مدیران و همکاران از شرکت های تحت جنایی امور مالی عمل 2017 اگر "کردند تقلب" در نظر گرفته شده است به را تشکیل می دهند جنایی فرار از پرداخت مالیات است که به عمد با بهرهگیری از یک شخص یا نهاد انجام خدمات برای یا به نمایندگی از کارفرما.

دارایی بیل 2020 نیز به احتمال زیاد برای اضافه کردن به HMRC را اجرای زره. آن را گسترش HMRC قدرت به بررسی کنید که هر گونه پرداخت شده به کارفرمایان تحت CJRS اعمال می شود به درستی. آن را نیز اجازه می دهد تا برای مجازات های مالی برای تحمیل شود و در کسانی که متهم به تقلب است.

مهم نیست اگر آن را اتفاقی و یا عمدی?

بله حتی یک اتفاقی کردند تقلب است به احتمال زیاد منجر به اجرای عمل توسط HMRC به بهبود پرداخت شده اند که غیرقانونی ادعا کرد. اعمال عمدی از تقلب قطعا منجر به طیف وسیع تری از جرائم و احتمال بیشتری از عمل گرفته شده است.

عفو?

زیر نویس بیل مالی سال 2020 آن پیشنهاد شده است که کارفرمایان که (چه به عمد یا به اشتباه) متعهد کردند تقلب داده خواهد شد 90 روز از تاریخ این قانون می آید را به اثر خود گزارش. که محافظت از آن خود گزارش دهی از مجازات های مالی که HMRC می تواند در غیر این صورت تحمیل کنند. بعید به نظر می رسد که این امر سپر عمدی ستمكاران از امکان تحریم دیگر.

آنچه کارفرمایان باید انجام دهید در حال حاضر ؟

پاسخ ساده است برای بررسی, بررسی و سه گانه بررسی ادعا می کند که ارائه شده و ارائه شده در زیر CJRS. حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که هر دو از کارکنان در مورد آنها ادعا شده است واجد شرایط بودند که وجوه دریافت شده مناسب استفاده شود.

به طور خاص:

  • مطمئن شوید که تمام کسانی که برای آنها ادعا شده است تحت CJRS شد و در حقوق و دستمزد به عنوان در 19 مارس سال 2020
  • اطمینان حاصل شود که اولیه furloughing از کارکنان به درستی ثبت و حفظ این پرونده برای حداقل پنج سال
  • برای ادعا می کند برای دوره تا 30 ژوئن 2020 اطمینان حاصل شود هیچ ادعا پوشش یک دوره زمانی که کارمند انجام کار برای کارفرما
  • ادعا می کند که پس از 30 ژوئن 2020 اطمینان حاصل شود که ادعا می کند ساخته شده فقط در رابطه با کسانی که به طور قانونی furloughed برای حداقل سه هفته در مجموع در این دوره از 19 آوریل تا 30 ژوئن (به استثنای کسانی که بازگشت به کار از زایمان مشترک والدین تصویب پدری یا پدر و مادر سوگ ترک); و ادعا می کند با دقت منعکس کننده ساعت و روز کارمند کار کرده اند که در آن کسب و کار به استفاده از انعطاف پذیری مجاز توسط طرح
  • چک کردن که CJRS بودجه اعمال شده است به درستی و با دقت در هدف از این طرح است. کارفرمایان می تواند گرفتار شود برای مثال اگر آنها ادعا می کنند تحت انعطاف پذیر کردند بر اساس ساعت پیش بینی می شود کار می کرد/من نیست و واقعی ساعت کار می کرد که کمتر از پیش بینی.

به عنوان CJRS شده است به طور منظم در حال تحول و در حال توسعه از زمان آغاز آن حصول اطمینان از انطباق کامل با این طرح شده است unenviable وظیفه. شده اند وجود دارد متعدد نسخه های به روز شده از دولت را هدایت و تغییرات مختلفی از خزانه جهت (و نه همیشه به راحتی نشسته در کنار هم). در این زمینه اشتباهات ملزم به اتفاق افتاده که بیشتر آن خواهد شده اند کاملا بی گناه است. آنچه روشن است این است که در حال حاضر زمان برای ریشه کن کردن و گزارش اشتباهات غیر عمدی.

حقوق و دستمزد و فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر حقوق و دستمزد مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب