کردند بودجه را می توان به صورت قراردادی دوره اطلاع

عکس: شاتر وجوه ادعا کرد از دولت Coronavirus کار احتباس طرح می تواند مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت برای اطلا

توسط AKHSHIJNEWS در 27 تیر 1399

عکس: شاتر

وجوه ادعا کرد از دولت Coronavirus کار احتباس طرح می تواند مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت برای اطلاع از دوره های که رفتن بالا و فراتر از حداقل قانونی.

در یک به روز رسانی به آن راهنمایی کردند امروز HM مالیات و گمرک روشن است که قراردادی دوره اطلاع – برای مثال یکی که طول می کشد سه یا شش ماه و نه از میزان قانونی – آیا واجد شرایط برای ادعای تحت CJRS.

آلن Lewis, شریک با کنستانتین قانون گفت: "وجود دارد عدم اطمینان در مورد اطلاع کامل دوره نه اینکه تحت پوشش طرح کردند. این باعث شد یک جمله در HMRC هدایت است که گفت: کارفرمایان می توانند با استفاده از coronavirus کار احتباس طرح به پرداخت هزینه های قانونی توجه کنید.

"از این پس التماس به این سوال که آیا یا نه دیگر قراردادی متوجه دوره خواهد بود تحت پوشش این طرح است. خوشبختانه امروز صبح HMRC به روز شده آن راهنمایی برای حذف هر گونه شک و تردید."

به روز رسانی ارشاد آمده است: "شما می توانید در ادامه به ادعای یک furloughed کارمند است که خدمت قانونی یا قراردادی مدت متوجه, اما, کمک های مالی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای رفع اشکالات پرداخت."

هفته گذشته دانیل بارنت, وکیل مدافع در بیرونی معبد اتاق اقدام به اطمینان کارفرمایان و دیگر اشتغال وکلا که چون خزانه جهت (TD) گفت: هیچ چیز را نشان می دهد که قانونی و افزایش قراردادی دوره اطلاع باید درمان متفاوت وجود دارد هیچ چیز به نگرانی در مورد.

حداقل قانونی متوجه دوره بسته به کارکنان دوره مستمر اشتغال است. یک کارمند با یک تا دو سال مداوم اشتغال حداقل متوجه دوره یک هفته دو تا سه سال خدمت به معنی دو هفته متوجه خواهید شد; و به همین ترتیب تا حداکثر 12 هفته اطلاع از 12 سال یا بیشتر خدمت ،

قراردادی متوجه است که معمولا مورد توافق در قرارداد استخدام یا بیانیه نوشته شده است از ضوابط و شرایط است و اغلب استفاده می شود به کارفرمایان زمان بیشتری برای جذب یک جایگزین.

لوئیس افزود: "[امروز هدایت] دهکدهای منظمی حل و فصل موضوع است که کارفرمایان بوده است دست و پنجه نرم کردن با طی هفته های اخیر و خواهد شد که بدون شک بیشتر امری عادی به عنوان طرح در حال زخم و زوائد آن اتفاق می افتد."

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب