کردند: HMRC روشن TUPE قوانین و هشدار در برابر تقلب

شاتر کارکنان منتقل شده بودند به سازمان دیگر تحت TUPE پس از 28 مارس سال 2020 می توانند 80 درصد از دستمزد خود را

توسط AKHSHIJNEWS در 23 فروردین 1399

شاتر

کارکنان منتقل شده بودند به سازمان دیگر تحت TUPE پس از 28 مارس سال 2020 می توانند 80 درصد از دستمزد خود را در حالی که furloughed تحت Coronavirus کار احتباس طرح شده است حاکی از.

دولت ادعا کردند پورتال راه اندازی خواهد شد در 20 آوریل, HM مالیات و گمرک نیز نشان داد.

با توجه به یک ایمیل از خزانه به دیوید جانستون MP برای ونتگ در آکسفوردشایر است که خطاب به این موضوع از TUPE جدید کارفرما می تواند ارائه یک ادعا برای 80 ٪ از حقوق و دستمزد برای furloughed کارکنان حتی اگر آنها نمی شد که سازمان های حقوق و دستمزد در 28 فوریه cut-off date چرا که آنها از آنجا بوده است TUPE می خواهم. ایمیل می گوید که کارکنان "واجد شرایط برای CJRS".

قبل از این سردرگمی وجود داشته است در اطراف چگونه TUPE تحت تاثیر کارکنان واجد شرایط بودن تحت این طرح است.

وکیل مدافع دانیل بارنت از بیرونی معبد اتاق های برجسته این موضوع در قانون استخدام امور پادکست. او گفت: "چه کسی پرداخت می کند ؟ نه transferer چون transferer نمی خواهد که آنها را به پرداخت هر گونه حقوق و دستمزد [فراتر از 28 فوریه].

"تحت این طرح به عنوان آن می ایستد جدید کارفرما نمی تواند ادعا می کنند یا به عنوان کارکنان نمی توانست در حقوق و دستمزد خود را به عنوان از 28 Feb.

"این یک راه گریز; چیزی است که دولت تا به حال در نظر گرفته شده در اصل و آن را عجیب و غریب نتیجه."

بارنت گفت: خزانه انتظار برای انتشار یک به روز رسانی بیشتر به آن Coronavirus کار احتباس طرح راهنمایی برای روشن کردن این موضوع است. وزارت خزانه داری شده است با نزدیک شدن برای نظر.

دولت است و به احتمال زیاد برای راه اندازی آن ادعا کردند پورتال در 20 آوریل با اولین دستمزد پرداخت شده به کارفرمایان به احتمال زیاد ساخته شده در 30 آوریل. هدايت سند منتشر شود توسط HMRC در هفته آینده.

HMRC گفت: هر گونه ادعای جعلی ساخته شده تحت این طرح – به عنوان مثال که در آن کارکنان باید به کار ادامه داد در حالی که furloughed – به احتمال زیاد منجر به محکومیت های کیفری. آن مدیر اجرایی جیم Saqqara گفت: وزارت خزانه داری انتخاب کمیته روز گذشته (8 مارس) که از او انتظار می رود از آن برای هدف قرار کلاهبرداران.

"ما در حال رفتن به پرداخت گسترده مبلغی پول در سریع دوره از زمان است. هر طرح مثل این است که یک هدف برای جرایم سازمان یافته. هر طرح می پردازد که از من می ترسم جذب جنایتکاران که می خواهند برای فریب دادن آن و افرادی که واقعا به حق آن که باد ادعای خود را," او گفت:.

او گفت: HMRC تا به حال در جای خود قرار داده و تعدادی از اقدامات برای به حداقل رساندن تقلب که شامل:

  • نیاز برای یک کارفرما قبلا تصدیق شده توسط HMRC
  • چهار تا شش روز پردازش پرداخت دوره اجازه می دهد تا چک های پس زمینه
  • چک در کارفرمایان پس از پرداخت ساخته شده است به بررسی یک ادعای واقعی بود.

Saqqara تصریح کرد که کارکنان بوده است furloughed باید نه انجام هر کار برای سازمان خود و خواست کسانی که از آنها خواسته شده بود در ادامه کار در حالی که در کردند به گزارش کارفرمای خود.

او گفت: "ما می دانیم که برخی از کارکنان در حال حاضر گزارش شده است که برخی از کارفرمایان خواسته اند آنها را به کار در طی کردند دوره است. انتظار ما این است که اکثریت قریب به اتفاق کارفرمایان به انجام کار درست و در واقع در بسیاری از موارد آنها انتخاب دیگری ندارند زیرا مردم واقعا furloughed و نمی توانند کار کنند.

"اما ما درخواست می شود هر کسی که اطلاعاتی در مورد این طرح مورد آزار قرار است به ما اطلاع دهید وجود دارد و یک آنلاین تدریس خصوصی در خانه خدمات برای هر کارمند احساس می کند که آنها خواسته شده به همدستی در چیزی است که آنها نمی خواهند به همدستی در."

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن