کردند طرح 'اقتباس شده است تا آنجا که ممکن است'

Stefan روسو/PA سیم/PA تصاویر طرح های طراحی شده برای حفاظت از شغل و درآمد برای کسانی که قادر به کار در طول coro

توسط AKHSHIJNEWS در 2 مرداد 1399

Stefan روسو/PA سیم/PA تصاویر

طرح های طراحی شده برای حفاظت از شغل و درآمد برای کسانی که قادر به کار در طول coronavirus بحران را با اقتباس شده است 'به عنوان آنجا که ممکن است' و 'حق سیاست های اولین مرحله از بحران' صدر اعظم, Rishi Sunak است گفت: در پاسخ به یک گزارش که مورد انتقاد قرار شکاف در حمایت از.

در سومین گزارش اقتصادی از coronavirus خزانه انتخاب کمیته ادعا کرد بیش از یک میلیون نفر از مردم از دست داده اند و معیشت خود را در حالی که "قفل شده و قفل شده است و از حمایت" چرا که آنها واجد شرایط برای طرح های مانند Coronavirus کار حفظ طرح و خود اشتغالی با درآمد حمایت از طرح.

آن را می گوید دولت باید با کمک مردم در این گروه "اگر آن را به طور کامل تحقق وعده خود را به انجام آنچه در آن طول می کشد برای محافظت از مردم از تاثیر اقتصادی coronavirus".

یکی از این کمیته نگرانی های کلیدی است که در آن تاریخ یک کارمند نیاز به یک شرکت پایه حقوق و دستمزد به واجد شرایط دریافت کردند. اگر چه این تاریخ تمدید شد از 28 مارس تا 19 آوریل که دولت را به ارمغان آورد بیش از 200 ، 000 کارکنان اضافی به محدوده طرح برخی از کارفرمایان گزارش آن را به معنای برخی از افراد که قبلا ملاقات معیار برای حمایت شد فاقد شرایط لازم.

تجارت بدن UKHospitality گفت: کمیته: "هنگامی که پسوند ساخته شده بود به 19 مارس یک نیاز جدید تحمیل شد که بدان معنی است که شما نه تنها تا به حال به حقوق و دستمزد; شما مجبور به شرکت در یک HMRC RTI [اطلاعات در زمان واقعی] رویداد... نسبت تعداد زیادی از مردم در کسب و کار ما که قبلا طبقه بندی شده به عنوان furloughable که تا به حال شده است در حقوق و دستمزد در پایان ماه فوریه بود اما نه تا به حال یک RTI, رویداد, در حال حاضر حذف شدند."

بسیاری از محدود مدیران شرکت نیز از دست رفته را پشتیبانی اگر آنها عمدتا به پرداخت خود را از طریق سود سهام از سود شرکت و تنها با دریافت یک درآمد کوچک از طریق پایه با توجه به کمیته.

این گزارش می گوید: "در حالی که ما اذعان دارند که حفاظت در برابر تقلب نیاز به یک کلید در نظر گرفتن سیاست های طراحی صدها نفر از هزاران نفر از افراد مبتلا به مشکلات مالی از طریق هیچ گسل از خود را. یا خود تاسف زمان در شروع یک کار جدید و یا کارفرمای خود را انتخاب زمان بندی در ارسال مدارک به HMRC را ساخته اند آنها را فاقد شرایط لازم به furloughed و قادر به ادعا می کنند پشتیبانی می کند.

"ما مصرانه از دولت برای پیدا کردن یک راه برای گسترش معیارهای واجد شرایط بودن برای همه, غذای جدید, شاید, بیشتر گسترش برش تاریخ 31 مارس یا گسترش دسترسی با پذیرش اشکال جایگزین شواهد است که می تواند نشان می دهد یک فرد اشتغال مانند یک قرارداد امضا از اشتغال است."

این کمیته همچنین خواسته tronc پرداخت شده از طریق پایه را شامل می شود که در ارزیابی حق کردند ،

در پاسخ او منتشر شده امروز Sunak در دفاع از این طرح را واجد ضوابط و گفت: RTI شرط لازم برای جلوگیری از تقلب.

"این است که چرا دولت بوده است جامع در اقتصادی پاسخ آن را نورد" او می گوید: در نامه ای به وزارت خزانه داری کمیته انتخاب صندلی مل گشاد گشاد راه رفتن.

"کسانی که قادر به دسترسی به CJRS یا SEISS می تواند برای حمایت از بسیاری از اقدامات ما راه اندازی کرده اند برای اطمینان مردم کمک کند در این زمان است. دولت تضمین کرده است افرادی که به آن نیاز دریافت کمک با صورتحساب ابزار خود را و دسترسی به وام و تسهیلات اعتباری تعطیلات. به مطمئن شوید که ما رسیده آسیب پذیرترین دولت به شوراهای محلی اضافی £500 متر به ارائه تمام دریافت کنندگان سن کار شورای محلی مالیاتی پشتیبانی می کند."

Sunak می گوید دولت حمایت کرده است 9.4 میلیون کارمند, 1.2 میلیون کارفرمایان و 2.7 میلیون مردم خود اشتغالی از طریق طرح های مختلف طراحی شده بود که به "باز کردن در دسترس به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است. ارزش کل CJRS ادعا می کند تا کنون است £28.7 میلیارد دلار رسیده است.

او همچنین اشاره می کند که tronc پرداخت نمی تواند شامل شود در هنگام محاسبه CJRS پرداخت که در آن آنها در حال ساخته شده و در اختیار کارفرما یا مشتری.

"دلیل این است که هدف از این CJRS است برای کمک به کارفرمایان که عملیات شده اند به شدت تحت تاثیر coronavirus برای حفظ کارکنان خود را و محافظت از اقتصاد انگلیس است. برای رسیدن به این هدف کمک های مالی جبران کارفرمایان برای پرداخت است که آنها موظف به منظور اجتناب از نیاز به افزونگی."

او می گوید: CJRS و SEISS شد "حق سیاست های اولین مرحله از بحران" اما دولت رویکرد در حال حاضر نیاز به تکامل است.

"برنامه دولت برای شغل لازم است گام بعدی پس از Covid-19. برای بازسازی و بازیابی ما باید حمایت محافظت و ایجاد شغل. این همان چیزی است که ما انجام می دهند" در این نامه می افزاید.

آخرین HR فرصت های شغلی در پرسنل امروز


مرور بیشتر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن