کردند طرح "هنوز خاموش کردن غذای جدید پرداخت نمی شود قبل از 19 مارس'

شاتر تغییرات به cut-off date برای کارکنان به furloughed تحت Coronavirus کار احتباس طرح را مورد انتقاد قرار گرف

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

شاتر

تغییرات به cut-off date برای کارکنان به furloughed تحت Coronavirus کار احتباس طرح را مورد انتقاد قرار گرفته است و هنوز بسیاری از کسانی که شروع شغل جدید در ماه گذشته بدون درآمد آن ادعا شده است.

دیروز (15 آوریل) HM مالیات و گمرکی تجدید نظر کردند طرح هدایت به دولت است که شرکت ها می توانند ادعا می کنند برای کارکنان که بر پایه حقوق و دستمزد و یا قبل از 19 مارس سال 2020 به جای 28 فوریه ارائه شده است که کارکنان در زمان واقعی اطلاعات (RTI) ارسال شده در و یا قبل از 19 مارس.

متاسفانه ضد سوء استفاده از اقدامات همیشه ادعا قربانیان بی گناه اما حداقل باید کمتر از کسانی که در حال حاضر نسبت به قبل از" – جیمز Froud, مک کارتی Denning

یک RTI ارسال شده به HMRC هر زمان یک کارمند پرداخت می شود و شامل اطلاعات در مورد مالیات و دیگر کسورات. معمولا کارفرمایان ارسال یک RTI ماهانه حتی اگر آنها کار هفتگی یا هر دو هفته یکبار حقوق و دستمزد.

در حالی که این تغییر به این معنی برخی از غذای جدید تبدیل خواهد شد واجد شرایط برای دریافت کردند که در آن آنها تا به حال نشده است تحت قبلی تکرار از راهنمایی های بسیاری باقی خواهد ماند بدون درآمد اگر خود شرکت فرستاده شده خود را RTI که ماه پس از 19 مارس.

توییتر نظرسنجی توسط صرفه جویی در پول متخصص بنیانگذار Martin Lewis یافت که اکثریت (68.1%) از کارگران شاهد پرداخت های ماهانه خود را روز سقوط بین 25th و پایان ماه.

HMRC مدیر اجرایی جیم Saqqara نیز اعلام کرده است که بسیاری از سازمان های حقوق و دستمزد خرما نسبت به پایان ماه. صحبت با بی بی سی امروز برنامه مورد ادعا می کند سیستم باز در هفته آینده گفت: "اکثر کارفرمایان اجرا حقوق و دستمزد خود را در آخرین بانکی بعد از ماه خواهد بود که 30 آوریل و زمان وجود دارد به ادعای خود را در زمان و برای دریافت پول قبل از آن."

کاربر توییتر @lauradeborah گفت: "هیچ جدید استارت خواهد شده در BMI به عنوان اوایل به عنوان در مارس 19, زمانی که آنها تنها هستند پرداخت می شود تا پایان ماه مارس! این تغییر کمک کرده است 2 درصد از افرادی که به شدت التماس برای کمک کند."

تاریخ جدید را تعداد بسیار کمی از افراد دیگری به محدوده طرح گفت: تونی رابینسون مدیر عامل هسته HR. او افزود: "انتظار می رود که تعداد بسیار کمی از کارکنان اضافی خواهد بود اسیر به این طرح به عنوان یک نتیجه از معیارهای اضافی و کسانی که در آغاز با کارفرما و یا بعد از 1 مارس با ماهانه حقوق و دستمزد که خود را مشاهده کنید RTI پس از 19 مارس خواهد هنوز هم واجد شرایط به furloughed با کارفرمای جدید."

جیمز Froud, سر, استخدام در شرکت حقوقی مک کارتی Denning, گفت که دولت در حال تلاش را به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است به محدوده طرح در حالی که حفظ یک "معقول خط در شن و ماسه".

"آیا در نظر گرفته شده و یا در غیر این صورت بدون شک وجود دارد که RTI مورد نیاز – که تا به حال دیده شده است در نسخه های قبلی از ارشاد – را به شدت محدود کردن تعداد کسانی که بهره مند شوند. متاسفانه ضد سوء استفاده از اقدامات همیشه ادعا قربانیان بی گناه اما حداقل باید کمتر از کسانی که در حال حاضر نسبت به قبل از" او گفت:.

نیاز برای furloughed کارکنان داده می شود در یک RTI ارسال قبل از 19 مارس است که به احتمال زیاد وجود دارد برای جلوگیری از کارفرمایان از ساخت جعلی ادعا می کند برای دستمزد برای غیر موجود کارکنان پیشنهاد کرد اما Vennesson شرکت حقوقی Faegre آبخوری.

او گفت: "این نیاز جدید است به احتمال زیاد تلاش در HMRC بخشی برای جلوگیری از تقلب و اطمینان حاصل شود که کارفرمایان تنها می تواند ادعا می کنند برای کارکنان و حقوق و دستمزد است که HMRC آگاه بودند قبل از معرفی CJRS. بدون این که نیاز وجود دارد خواهد بود یک خطر است که کارفرمایان می تواند disingenuously اضافه کردن اضافی به کارکنان خود حقوق و دستمزد و یا افزایش حقوق کارمندان, کردند آنها را و متقلبانه ادعا می کنند برای بازپرداخت از HMRC.

"بدون شک این نکته نیز کمک HMRC در حصول اطمینان از آنها باید دقیق و داده های تاریخی است که می توانید آنها را بررسی و ممیزی پس از CJRS بسته است و کارفرمایان باید اطمینان حاصل شود آنها روشن نگه داشتن سوابق خود را به استفاده از مرخصی مرخصی استعلاجی طرح است."

اگر چه وجود داشته است چندین تجدید نظر به کردند طرح هدایت این ماه Froud گفت مهم است که توجه داشته باشید که آخرین ارشاد داده شده است اثر قانونی از طریق یک "خزانه جهت" که بدان معنی است که وجود دارد بعید است به هر بیشتر اصلاح.

"این التماس نسبتا قابل توجهی سوال که آیا دولت حق دارد برای تغییر goalposts در این راه پس از میلیون ها نفر از سازمان ها در حال حاضر گرفته شده تصمیم گیری با تکیه بر زودتر منتشر راهنمایی," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن