کردند: توافق کتبی لازم نیست

شاتر HM مالیات و گمرک را روشن کرده است که کارکنان نمی نیاز به ارائه قرارداد کتبی به متوقف کردن کار برای آنها ق

توسط AKHSHIJNEWS در 6 اردیبهشت 1399

شاتر

HM مالیات و گمرک را روشن کرده است که کارکنان نمی نیاز به ارائه قرارداد کتبی به متوقف کردن کار برای آنها قرار داده شده بر روی کردند.

آن را صادر شده پس از روشن شدن وجود دارد به نظر می رسد اختلاف بین این اطلاعات در یک خزانه جهت صادر به HMRC که گفت: کارمندان تا به حال به توافق در نوشتن به توقف همه کار می کنند و در HMRC راهنمایی برای کارفرمایان که اظهار داشت که موافقت نامه کتبی از کارکنان لازم نیست; تنها یک نوشته ضبط یک مکالمه داشتن صورت گرفته است.

بسیاری از کارفرمایان نگران بودند که آنها نمی خواهد بود قادر به ایجاد یک ادعا برای 80 درصد از furloughed کارکنان حقوق و دستمزد در این طرح از آنجا که آنها یک قرارداد کتبی در محل هنگامی که کارکنان کار متوقف شد.

در نامه منتشر شده توسط قانون استخدام وکیل مدافع دانیل بارنت از بیرونی معبد اتاق HMRC گفت: کارگران نیست نیاز به ارائه موافقت نامه کتبی قبل از می تواند واجد شرایط برای کردند تحت Coronavirus کار احتباس طرح.

در این نامه می گوید: "کارفرمایان باید مورد بحث با کارکنان و ایجاد هر گونه تغییر در قرارداد کار توسط قرارداد. برای واجد شرایط برای اعطای کارفرمایان باید به تایید کتبی به کارمند خود را تایید شده است که آنها furloughed. اگر این کار انجام شود در یک راه است که مطابق با قانون استخدام که رضایت معتبر است برای اهداف ادعا CJRS.

"باید برای ثبت نوشته شده است اما کارمند ندارد به ارائه پاسخ نوشته شده است. یک رکورد از این ارتباطات باید نگه داشته و برای مدت پنج سال.

"به عبارت ساده کارفرما و کارمند باید رسیدن به یک توافق و یک auditable ثبت نوشته شده است این توافقنامه باید حفظ شود. این لزوما به دنبال آن است که کارمند را ارائه تاییدیه کتبی که چنین توافق رسیده بود در همه موارد."

نامه فرستاده شده توسط یک HMRC کارکنان عضو که با این نسخهها کار از نزدیک با مدیر اجرایی جیم Saqqara گفت: دولت در مسئله توضیح بیشتر در صورت لزوم.

در اولین روز از CJRS پورتال باز کردن بیش از 140,000 کارفرمایان ساخته شده ادعا می کند تحت این طرح در رابطه با بیش از 1 میلیون شغل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب