باغبانی: ادای احترام به یادبود مارگارت راننده

محتوای مقاله در ادامهMartagons مارگارت راننده مورد علاقه نیلوفرهای. حسن نیت ارائه میدهد عکس باربارا Adams Eich

توسط AKHSHIJNEWS در 1 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Martagons, Margaret's favourite lilies. Photo courtesy Barbara Adams Eichendorf. (for Saskatoon StarPhoenix Bridges gardening column, May 21, 2020
Martagons مارگارت راننده مورد علاقه نیلوفرهای. حسن نیت ارائه میدهد عکس باربارا Adams Eichendorf. /jpg

او دقیق باغ نیز شامل گوشتخوار مانند روز نیلوفرهای زنبق و مینیاتوری انواع هستا. او دوست داشت به آزمایش و سرمایه گذاری در بسیاری از جدید تست نشده گیاهان برای این رشد منطقه است.

راضی نیست و باغبانی در خارج از او اجازه دهید او باغ نشت در داخل خانه رشد ارکیده و دیگر گیاهان. در سال 1980 او مهمان مکرر در Carol Blenkin باغ خط در CFQC بحث در مورد چگونه برای مراقبت از گیاهان.

علاوه بر همه این تلاش مارگارت در بر داشت زمان برای طراحی باغبانی برنامه های درمانی برای رسیدن به سطح 3 و 4 ارشد ساکنان در Parkridge مرکز و در Oliver تسلیم.

خارج از فصل باغبانی, او به دنبال منافع دیگر از خواندن سوزن دوزی و گلدوزي و فارغ التحصیلی از دونده جدول به اندازه پتو در یک زمان بسیار کوتاه. او همچنین عاشق را سرگرم و او و اد میزبانی بسیاری از مردم از سراسر جهان است. و او یک آشپز عالی.

همه ما در باغبانی جامعه و لیلی جامعه به خصوص خود را از دست عمیقا. مارگارت راننده ما بود مربی معلم ما و دوستان.

برنادت Vangool است دیرین عضو ساسکاچوان چندساله جامعه

این ستون ارائه حسن نیت ارائه میدهد از ساسکاچوان چندساله جامعه (SPS; saskperennial@hotmail.com ). بررسی وب سایت ما (saskperennial.ca) و یا Facebook صفحه: (facebook.com/saskperennial). همه ساسکاچوان چندساله جامعه, حوادث, در انتظار هستند تا اطلاع ثانوی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب