باغبانی: کاهش استفاده از آفت کش های شیمیایی

محتوای مقاله در ادامهبه دنبال این راهنمایی ساده برای از بین بردن و یا کاهش قابل ملاحظه ای غیر ضروری شود.1. کاه

توسط AKHSHIJNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

به دنبال این راهنمایی ساده برای از بین بردن و یا کاهش قابل ملاحظه ای غیر ضروری شود.

1. کاهش پتانسیل برای آفت تهاجم

گیاهان سالم هستند کمتر در معرض بیماری است. آنها را به شرایط آنها شکوفا خواهد شد در. برخی ترجیح می دهند خورشید کامل, دیگران سایه. برخی از آنها به خشکی مقاوم در حالی که دیگران نیاز به حتی رطوبت عرضه است. آیا برای مشق شب خود را. این ممکن است به سادگی به دنبال مشاوره در مورد گیاه برچسب شده است.

نه بیش از بارور به خصوص با نیتروژن. بیش از حد نیتروژن تولید سرسبز و شاداب رشد است که آسیب پذیر است به حشرات و بیماری حمله. آن را نیز کاهش می دهد و گردش هوا تا شاخ و برگ می کشد تا خشک کردن پس از باران یا آبیاری. خیس, شاخ و برگ یک خانه مناسب برای بیماری موجودات زنده.

آب در اوایل روز پس از شاخ و برگ خشک به سرعت. که در آن امکان استفاده از آبیاری قطره ای و یا جذب کننده شیلنگ به درخواست آب به سطح خاک (و نزدیک به rootzone) برای جلوگیری از خیس کردن برگ. این نیز خواهد شد صرفه جویی در قبض آب خود را.

ارائه مطلوب فاصله به هر گیاه نور کافی آب و مواد مغذی است. گیاهانی که شلوغ هستند و عدم گردش هوا خوب یا کاشته شده در ضعیف خاک خشک هستند بیشتر در معرض بیماری است.

استفاده از حشرات و بیماری ها مقاوم در برابر انواع. این یک راه آسان برای جلوگیری از مشکلات. به عنوان مثال اگر آتش سوختگی شده است یک مشکل را انتخاب کنید 'Thunderchild' flowering crabapple. 'Dropmore' لیندن مقاوم به برگ صفرا کرم میکروسکوپی حشرات است که باعث می شود هزاران برآمدگی کمی در برگ. 'کپنهاگ بازار', 'اوایل نیوجرسی ویکفیلد" یا "ماموت Red Rock' کلم ارقام خوب کک, سوسک مقاومت است. به عنوان انجام اطلس, ساحلی, Gem, و", ایتالیایی, سبز جوانه' کلم بروکلی رقم. Anthracnose می تواند ویرانگر به خیار, اما شما نیاز دارید هرگز به مقابله با آن اگر شما را انتخاب کنید 'ادم خودنما دوم', 'خواننده', 'هیاهو', 'شیرین برش ارقام.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن