گی, مهندس اهدا £175k برای 'کابوس' درمان پس از بیرون آمدن

پارادایم دقت باعث می شود هوافضا قطعات در درجه اول برای توربین گاز. تصویر: شاتر مهندس اعطا شده است £175,000 پس

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

پارادایم دقت باعث می شود هوافضا قطعات در درجه اول برای توربین گاز. تصویر: شاتر

مهندس اعطا شده است £175,000 پس از کارفرمای خود به اشتغال و دادگاه راه او تحت درمان قرار گرفت و پس از آشکار او همجنسگرا بود.

Mr آلن دچار آزار و اذیت مربوط به گرایش جنسی مستقیم, گرایش جنسی, تبعیض, قربانی مخل درمان به دنبال اضافی تصویب ترک و سازنده اخراج ناعادلانه در نقش خود در پارادایم دقت در برنلی.

پس از آغاز کار در هوافضا جزء سازنده به عنوان یک مدیریت کیفیت در سال 2012 آلن گفت که او در خط برای تبدیل شدن به مدیر کل اما که همه چیز ترش تبدیل زمانی که او ساخته شده است سوالات به تصویب ترک در سال 2018 زمانی که او و شوهر خود شد و به دنبال شروع یک خانواده.

آلن گفت: در صورتی News: "من می خواهم شروع به بیرون آمدن به انتخاب مردم در تیم من به عنوان به خوبی به عنوان مدیر منابع انسانی. من و جلب اعتماد است که ما در حال شروع به نگاه به تصویب. این زمانی است که همه چیز تغییر کرده است.

"آنها احساس می کردند نمی توانست یک مدیر کل که من در یک موقعیت که در آن من خواهد بود برای 12 ماه با والدین را ترک کنند."

پس از تمایلات جنسی رایج شد دانش آلن مواجه متعدد ضد همجنس نظرات از جمله لنگی-wristed حرکات که به نام اردوگاه و یک ایمیل به تصویر می کشد دو کلیشه گی شخصیت با نظر کارگردان در او.

او گفت: "من می خواهم یک جهش از ایمان به بیرون آمدن در محل کار و این همه horribleness در حال تکامل در مقابل من. آن را تقریبا به عنوان اگر من بدترین کابوس در مورد بیرون آمدن در محل کار اتفاق می افتد. این مدیران ارشد مردم بالا من این نیست افرادی که بخشی از تیم است."

در قضاوت خود را علامت گذاری صافی گفت که آلن "قرار گرفت به ضرر چرا که او به دنبال گرفتن اضافی تصویب ترک و/یا به این دلیل که اولین مخاطب این باور بودند که مدعی شد به احتمال زیاد به دیگر تصویب ترک که در او رد شد به عنوان مدیر عملیات و پس از آن به عنوان یک نامزد برای مدیر کل".

آلن اهدا شد £23,874 به صورت ناعادلانه اخراج £26,300 برای صدمه به احساسات £70,345 برای از دست دادن درآمد با بهره £18,078 برای پارادایم را شکست به دنبال Acas کد از تمرین انضباطی و شکایت روش و £36,048 "پرفروش" به را به حساب مالیات قابل پرداخت در مجموع £174,645.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب