جنسيت و COVID-19: که در آن تحقیقات می تواند کمک کند ؟

ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد نظر نایروبی, Apr 10 سال 2020 (IPS) - آوریل 8 وجود

توسط AKHSHIJNEWS در 24 فروردین 1399
ویژه, جنس, جهانی, عناوین, سلامت, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Gender and COVID-19 - While the mortality rates for men are higher, women are disproportionally affected by the social and economic impacts of the pandemic

نایروبی, Apr 10 سال 2020 (IPS) - آوریل 8 وجود داشته است 1.5 میلیون موارد گزارش شده از coronavirus و بیش از 83,000 مرگ و میر. بسیاری از این مرگ و میر در مردان است. ایتالیا, برای مثال تا کنون به حال 71 درصد از همه مورد مرگ و میر نسبت به مردان در حالی که اسپانیا یکی دیگر از عمده جهانی, کانون دیده است 65 درصد از تمام مرگ و میر بودن مردان است.

در حالی که نرخ مرگ و میر برای مردان بالاتر از زنان هستند disproportionally تحت تاثیر اقتصادی و اجتماعی اثرات این بیماری همه گیر. در واقع شواهدی وجود دارد که بیماری های همه گیر بر مردان و زنان به طرق مختلف و COVID19 متفاوت است.

زنان شامل هفت نفر از هر ده مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران و کمک آمریکا 3 تریلیون دلار در سال به, جهانی, بهداشت, نیم در قالب مراقبت های پرداخت نشده کار می کنند. سلامت کارگران همچنان در معرض این ویروس به دلیل کمبود اساسی تجهیزات حفاظتی
زنان در مواجهه با خطرات عفونت در مقایسه با مردان با توجه به تعداد زیادی در بخش بهداشت و درمان. بهداشتی و اجتماعی بخش با آن 234 میلیون نفر از کارگران یکی از بزرگترین و سریع ترین رشد کارفرمایان در جهان به خصوص زنان است.

زنان شامل هفت نفر از هر ده مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران و کمک آمریکا 3 تریلیون دلار در سال به, جهانی, بهداشت, نیم در قالب مراقبت های پرداخت نشده کار می کنند. سلامت کارگران همچنان در معرض این ویروس به دلیل کمبود اساسی تجهیزات حفاظتی.

مراقبت کار بار که مستقیم می افتد در زنان افزایش یافته است با این بیماری همه گیر. در علاوه بر این به زنان بیشتر از مراقبت های بهداشتی کارگران و زنان اکثریت اولیه مراقبان در خانواده خود را.

به عنوان مدارس بسته اند به عنوان COVID 19 اقدامات که نیاز به خدمات و فعالیت های عمدتا توسط زنان انجام می شود مانند نیاز به آب زنان پیدا کرده اند خود را با یک بزرگتر حجم کار.

جنسیتی و خشونت افزایش یافته است به عنوان خانواده خود را در پیدا کردن مستندات با کم امنیت اقتصادی و احساس درماندگی است. برای مثال در فرانسه موارد خشونت داخلی رفت و تا 30 درصد در طول این مستند در حالی که تماس به خشونت خط در آرژانتین رفت تا 25٪.

تحقیقات جدید نشان داده است در مسیر های متعدد بین بیماری های همه گیر و جنسیتی مبتنی بر خشونت است. به تازگی شورای امنیت سازمان ملل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای اقدامات به آدرس "هولناک جهانی افزایش خشونت خانگی" به کارگردانی نسبت به زنان و دختران مربوط به مستندات.

تاثیر اقتصادی COVID-19 آمار زنان سخت تر به عنوان زنان بیشتر در پایین پرداخت ناامن و غیر رسمی شغل. اختلالات از جمله جنبش محدودیت هستند به احتمال زیاد به سازش توانایی زنان برای ساختن یک زندگی و دیدار با خانواده های خود نیازهای اساسی و دسترسی بسیار مورد نیاز جنسی و بهداشت باروری و سلامت مادران خدمات.

در علاوه بر این به درک این نوع از تفاوت های جنسیتی در برابر بیماری های همه گیر مانند COVID-19 پژوهش می توانید یک مقدار بیشتر در دراز مدت نقش دارد.

در واقع, آن را می توانید یک بازی حیاتی در مستندسازی و مطالعه در دراز مدت اثرات این بیماری همه گیر و نشان می دهد راه برای اطمینان حاصل شود که سیستم های محافظت از زنان و دختران در طول بیماری های همه گیر. این است که چگونه.

اول تحقیق می تواند کمک به درک, آزمون ها و مقیاس مداخلات که در ساخت اقتصادی و اجتماعی انعطاف پذیری از زنان و دختران و همچنین ارائه مدارک و شواهد در مورد چگونه برنامه ها را می توان طراحی شده برای مقابله و به حداقل رساندن جنسیتی اثرات آینده بیماری های همه گیر.

برای مثال بی قید و شرط و مشروط پول نقد, نقل و انتقالات است که با هدف تغییر قدرت تعادل با هدف قرار دادن زنان به احتمال زیاد ویژگی های طراحی مهم برای کاهش جنسیتی همسرآزاری. در حالی که این مطالعات از بیماری های همه گیر پژوهش در بیماری های همه گیر می تواند کمک به درک اثرات بالقوه و سازگاری از این برنامه ها است.

دوم در حالی که تمرکز با COVID 19 شده است در اثرات منفی بر زنان حجم کار و حقوق زنان بیماری های همه گیر را می توانید مقدار مورد نظر تغییر در نقش های جنسیتی و مسئولیت.

سوال کلیدی این است که چگونه برای حفظ این تغییرات طولانی پس از همه گیر را تصویب کرده است. درک این که چگونه در کوتاه مدت همه گیر ناشی از تغییرات جنسیتی و نقش ها و مسئولیت ها می تواند پایدار بیش از یک مدت زمان طولانی می تواند تولید شواهد در مسیر عادلانه به نقش های درون خانواده است.

برای مثال آنفولانزای اسپانیایی به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردان جوان که در ترکیب با جنگ جهانی اول ایجاد یک کمبود نیروی کار فاصله که پر شده بود توسط زنان, entrenching زنان حق کار.

سوم پژوهش می تواند به ارائه بینش است که اطلاع رسانی بیشتر جنسیتی حساس و موثر در پاسخ به همه گیری. در حالی که شده است وجود دارد تمرکز بر نقش علوم اجتماعی در درک و مدیریت بیماری های همه گیر وجود دارد نه به اندازه کافی است نرم افزار از یک جنس لنز این پژوهش است.

برای مثال درک چگونه مردان تحت تاثیر قرار خواهد شد در راه های مختلف قبل از بیماری های همه گیر رخ می دهد, چگونه پیشنهاد مدیریت و پاسخ اقدامات آنها تاثیر می گذارد و می تواند طراحی شود به نتایج مثبت و حتی درک قدرت پویایی و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار خواهد پاسخ همه زمینه های کلیدی از پژوهش است.

و در نهایت تحقیق و محققان می توانند نقش مهمی در تضمین آوری و تجزیه و تحلیل سن و جنسیت disaggregated اطلاعات هر دو به طوری که نیازها و واقعیت های مردان و پسران, زنان و دختران زنان نمی افتد از طریق ترک.

به عنوان ما آدرس بسیار فوری نیازهای گروه های مختلف در گیر اجازه دهید ما نیز سرمایه گذاری در دراز مدت جنسیتی پژوهش است که تضمین کند هیچ نامتناسب تاثیر بیماری های همه گیر به خصوص در زنان و دختران و که صدای آنها شنیده می شود.

Dr Jemimah Njuki یک اسپن اخبار صدای همکار و می نویسد: در مورد برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران. او را دنبال کنید @jemimah_njuki



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب