نابرابری جنسیتی و ظلم و ستم از زنان بازمانده داستان

آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, آموزش و پرورش, جنسیتی, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین, حقوق بشر, بی عدالتی

توسط AKHSHIJNEWS در 6 مرداد 1399
آسیا و اقیانوسیه جرم و جنایت و عدالت, آموزش و پرورش, جنسیتی, خشونت جنسیتی, جهانی, عناوین, حقوق بشر, بی عدالتی

اعتبار: Unsplash / David Clode

نیویورک Jul 27 سال 2020 (IPS) - "چه شما فکر می کنید اتفاق می افتد به نفت سفید هنگامی که آن را ریخت روی سر خود را؟"
Surya تصادفا به عنوان او صحبت می کند به IPS. "آن پایین می رود آن می رود به trickling پایین."

وقتی کسی صحبت می کند به سوزاندن قربانی یکی به طور طبیعی احساس شوکه غمگین و دلسوز. اما در صحبت کردن به Surya که بخش عمده ای از بدن او سوخته احساسات شد از امید و الهام بخش است. چگونه ممکن است برای زنده ماندن این واقعه و هنوز هم خیلی دوست دارم و شادی برای به اشتراک گذاشتن ؟

در میان بسیاری از خشونت خانگی بازماندگان من مصاحبه کرده اند در طول چند سال گذشته Surya ایستاده بود. حادثه ای که برای همیشه لطفا برای تغییر ویژگی های فیزیکی هموار راه امید برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است. او تا به حال درخشان روح و روح زیبا.

شصت و دو سال Surya یک مادر دو و سوختگی سوء استفاده بازمانده. او فرو برد و با نفت سفید توسط شوهر سابق او پس از یک بحث گرم در چنای هند تقریبا از سه دهه پیش است.

آن را به طور منظم به روز تابستان و زن و شوهر تا به حال یک شکاف. در یک نقطه هر دو خود را از دست داده سرد و قبل از آن شد و فیزیکی او عقب نشینی کرد و به آشپزخانه رفت. آخرین چیزی که او به یاد می آورد که یک مایع ریخت و او که احساس سوزش شدید. او به پایان رسید تا در یک بیمارستان به مدت شش ماه. آن را در زمان 2 سال دیگر به عقب بر گردیم روی پای خود. شده است مفید همسایه که انتقال او به بیمارستان, Surya ممکن است جان سالم به او می سوزد. در حال حاضر بسیاری از سال پس از این حادثه او با اعتماد به نفس صحبت می کند و می گوید او به طور کامل پذیرفته شده سرنوشت او و زخم را ساخته اند او را قوی تر و برانگیخته در او عشق به زندگی است.

Surya انرژی شد عفونی و آن را تایید کرد این واقعیت است که افرادی که تجربه تروما در واقع می تواند یادگیری را خوشحال دوباره. او نمی هاربر نفرت یا خشم. بلکه او دوباره با عزت و چگونه او تبدیل به یک سوختگی قربانی و چگونه این حادثه آشکار شد.

"این مهم است که به آموزش مردان و زنان به طور یکسان برای درک پویایی های مختلف از یک رابطه و چگونه به پرورش و تحمل را از سنین" Surya گفت: به IPS. او در ادامه به توضیح در جزئیات چگونه پسران باید تحصیل کرده به درک نقش خود را به عنوان برادران و شوهران و پدران است.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی حدود 180,000 مرگ و میر در هر سال را ناشی از سوختگی – اکثریت قریب به اتفاق رخ می دهد در پایین و کشورهای با درآمد متوسط. در هند بیش از یک میلیون نفر هستند در حد متوسط و یا به شدت سوخته هر سال است. با توجه به هند امروز بیست و یک جهیزیه مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور در هر روز است. ملی جرم و جنایت سوابق دفتر (NCRB) آمده است که در یک سال بیش از 7,634 زنان می میرند با توجه به جهیزیه آزار و اذیت. هر دو آنها زنده سوزانده شدند و یا مجبور به خودکشی بیش از جهیزیه خواسته است. عروس سوختن ادامه می دهد در کشورهایی مانند پاکستان و بنگلادش و نپال و دیگران.

Surya گفت: به IPS است که او تا به حال ازدواج ترتیب داده شده و به عنوان یک همسر وظیفه شناس او احترام او در قوانین و سعی کردم او را به عنوان یک همسر خوب و یک مادر خوب. اما چیزی بسیار اشتباه بود از ابتدا. راه شوهرش درمان زنان دیگر در داخل و خارج از خانواده پذیرفته شده بود به عنوان هنجار. آن بود وظیفه خود را همسر و مادر فرزندان خود را به تحمل هر کس دیگری را به خشم. آن را نیز یک فرهنگی انتظار سکوت به حمایت کردن از خانواده و وضعیت خود را حفظ کند. شوهر او نشان داد هیچ همدلی و جامعه Surya در زندگی خود سوء استفاده واقع شده است.

این طرز فکر از سرزنش زنان برای همه چیز که می رود اشتباه در یک خانواده تکرار شده است به طور گسترده ای در کشورهای آسیای جنوبی. زنان در حال تدریس از سنین پایین به تحمل سوء استفاده. اگر چه انتظار می رود که زنان را در واحد خانواده با هم این مسئولیت می آید با اضافه شدن انتظار است که آنها صحبت نمی کنم و در سکوت رنج می برند.

از من خواسته Surya: "آنچه که یک قطعه از توصیه های شما را به نفس خود را اگر شما می تواند به عقب در زمان؟" او پاسخ داد که او را مطمئن شوید که برای گفتن خودش که هر چیزی و همه چیز می تواند اتفاق می افتد به هر کسی.

مهم نیست که چقدر او را دعا می کنم برای همه چیز متفاوت باشد و برای همه چیز به بهتر سوء استفاده جسمی و روحی ادامه داد و با افزایش در شدت. شوهر سابق او در نظر گرفته خود را به عنوان برتر باور او بود که همیشه حق است و زنان به جز اشیاء باید با شدت برخورد به عنوان او بخواهد.

Surya تاکید کرد این واقعیت است که از سنین پسران نیاز به آموزش داده می شود که مردان و زنان با هم برابر هستند. و باید هر کس صحبت کردن در مورد چگونه آنها احساس. مردان نیاز به کانال سرخوردگی خود را در یک راه سالم و باید تشویق به صحبت کردن و همچنین.

با توجه به لنست در سال 2017 وجود دارد 197.3 میلیون نفر با مشکلات روحی و روانی در هند متشکل از 14.3 درصد از کل جمعیت. برخی از 29.5 درصد از مردان از طریق رفت و اختلالات افسردگی از نزدیک دنبال زنان است.

Surya در حال حاضر یک مدافع صحبت در مورد سفر خود را و الهام بخش بسیاری با داستان خود را. او با این نسخهها کار در یک شرکت معتبر به عنوان یک ارشد مدافع است و در حال حاضر خود کافی است. سفر او الهام بخش بسیاری از دختران به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند و درمان هر دو ذهنی و جسمی وحشیانه از تروما. او همچنین با الهام از یک فناوری جدید راه اندازی است که در حال کار برای ارائه امن و ارتباطات داخلی و قربانیان سوء استفاده.

تصویر حسن نیت ارائه میدهد: این سایبان تعاونی

Meghana (مگ) شاه بنیانگذار سایبان تعاونی گفت: به IPS. "در سن هفت سالگی من ملاقات خانم Surya. او غیر قابل تشخیص به جز چند ویژگی های متمایز. چهره او همیشه تحت پوشش و او عینک یک شال در اطراف او سر و سمت از صورت خود را در تمام زمانها. یک روز من راه می رفت در حالی که او بود در استفاده از پماد – او در واقع بازنشانی 'سیلیکون پروتز گوش. وجود یک سوراخ که در آن او گوش یک بار استفاده می شود.

"من مبهوت شدم, اما آن را به من یادآوری است که بی عدالتی در جهان وجود دارد و مردم می تواند بی رحمانه است. این لحظه ای است که به شکل من تمایل به کمک به مردم و ایستادن برای کسانی که نمی توانند روی پای خود بایستند. او و بسیاری از مردم مانند او
تا به حال جان خود را به خطر بیافتد – که انگیزه و دلیل ایجاد my tech, غیر انتفاعی, این سایبان تعاونی."

در بسیاری از فرهنگ ها مردان اعتقاد آنها به خصوص ممتاز است که باعث ایجاد فشار اضافه شده و انتظار است. سرکوب احساسات و دامن زدن به خشم می کشد در مرکز صحنه. سازمان ملل اهداف توسعه پایدار با هدف به حداقل رساندن جهانی شکاف جنسیتی. آگاهی از سنین پایین می تواند به تجهیز نسل های آینده باید بیشتر تحمل رسا و باز است.

دختران باید آموخت که به آواز و به آگاهی از محیط اطراف خود. اگر یک جرم است و مرتکب یا اگر سوء استفاده صورت می گیرد و این نیاز به معرض و زنان نیاز به فضا و راه های برقراری ارتباط ترس خود را بدون اینکه قضاوت یا دوری جامعه است. جامعه مراکز, مدارس, آنلاین و آفلاین برنامه های توسعه می تواند به کمک در ساخت چنین امن زمینه را برای به اشتراک گذاری و ابراز نگرانی. در بسیاری از جوامع انکار و یا ساخت نور منجر به مشکل باد کردن از جمعیت. جامعه نیاز به یک جمعی تغییر در نحوه سوء استفاده و ظلم و نابرابری های جنسیتی در برخورد با.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن