دختر می شود مشروط تخلیه برای نقش در دو پلیزنت هیل پارک 'swarmings'

محتوای مقاله در ادامههفت روز قبل از آن در مارس 13, 2019, دختر ویدئو لگد زدن به 15 سال بود که تحت فشار قرار داد

توسط AKHSHIJNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

هفت روز قبل از آن در مارس 13, 2019, دختر ویدئو لگد زدن به 15 سال بود که تحت فشار قرار دادند به زمین توسط یک گروه از بچه ها. قربانی تا به حال سابقه طولانی از "معمولی teenage angst" با برخی از مهاجمان اما هیچ ارتباط شخصی به دفاع وکیل کیم آرمسترانگ گفت.

به جای این دختر رو پیچیده در خود او گمراه و خشم و آرمسترانگ گفت. در زمان او "انتخاب دوستان بیش از خانواده" که در تلاش بودند به او را به دور از منفی همسالان آرمسترانگ اشاره کرد.

نوجوان مادر قربانی توضیح داده شده از طریق یک بیانیه خوانده شده توسط تاج بودن می ترسم به بچه ها او را به پارک همیشه از دخترش حمله. قبلی داستان Halcrow گفت: در حالی که او مورد ضرب و شتم او می ترسید این گروه را روشن کند.

تصمیم گیری بین این تاج را پیشنهاد 12 ماه مشروط نظم و آرمسترانگ پیشنهاد 12 ماه مشروط تخلیه قاضی Lua Gibb اذعان اثر موج دار شدن این نوع از اختلال در امنیت جامعه و جدیت ضرب و جرح.

او گفت: تاریخ شخصی و توانبخشی هستند از برابر در نظر میگیرد.

"ما باید به رویکرد صدور حکم است که نشان دهنده نامتناسب نمایندگی از مردم بومی و جوانی در دادگاه" گیب گفت: قبل از اعمال مشروط تخلیه است که تضمین می کند یک مجرم نمی خواهد که یک سابقه کیفری اگر آنها رعایت شرایط را برای یک دوره مجموعه ای از زمان.

قبل از جمله گزارش در بر داشت دختر بین نسلی مسکونی مدرسه بازمانده که در فقر بزرگ شده بود با مادر و بعد از دست خواهر او را به خودکشی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب