جهانی در تحرک را به بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول برای بسیاری از کارفرمایان

اکثر کارفرمایان در حال ساخت تلاش های اضافی برای برقراری ارتباط با کارکنان که در حال موبایلشاتر تقریبا نیمی از

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

اکثر کارفرمایان در حال ساخت تلاش های اضافی برای برقراری ارتباط با کارکنان که در حال موبایل
شاتر

تقریبا نیمی از کارفرمایان طرح بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول' وقتی که می آید به تحرک جهانی بر اساس یک نظرسنجی که توسط شرکت مشاوره PwC.

PwC نبض نظرسنجی از بیش از 350 شرکت در ماه آوریل نشان داد که 44% قصد ادامه همان تعداد بین المللی حرکت می کند به عنوان قبل از.

این نظر سنجی که پرسید که چگونه جهانی در تحرک تیم بودند در برخورد با کارکنان بودند که تلفن همراه و افکار خود را در آینده حرکت نشان داد که 40% احساس کردند که همه گیر شده بود در حد متوسط و یا تاثیر قابل توجهی در توانایی های تلفن همراه کارکنان به کار در روش معمول خود را.

به این آدرس 70 درصد از پاسخ دهندگان گفت: آنها تلاش های اضافی برای برقراری ارتباط فعالانه با خود همراه کارکنان در حالی که 60 درصد تعامل بیشتر با مدیران خط از این کارکنان است.

دو سوم از شرکت با کارکنان در secondment و یا انتقال در مکان های جهانی در ابتدا از همه گیر شده بود که آنها گزینه بازگشت به خانه. تنها 11% ارائه پشتیبانی با هزینه های اضافی ،

جابجایی که قرار بود برای شروع در طول مستند دوره باید در بسیاری از موارد شده است به تعویق افتاد PwC یافت اما 58 درصد را کارکنان مجاز به شروع این نقش در کشور خود.

هشتاد و شش درصد تا به حال به تعویق افتاد بین المللی حرکت می کند در حالی که 57 درصد بود لغو برنامه های آینده به حرکت کارکنان. از کسانی که تا به حال لغو حرکت آنها تا به حال انجام شده حدود نیمی از آنها برنامه ریزی شده جابجایی.

یک جواب گفت: PwC آنها "تنها حرکت کسب و کار بحرانی مردم" و به شما اجازه می دهد برخی از کارکنان به کار از یک کشور ثالث در "استثنایی اساس".

شاران Kundi, PwC جهانی در تحرک شریک گفت: "بسیاری از سازمانها را مجبور به اتخاذ راه دور و مجازی کار ترتیبات نه فقط به صورت فوری اما احتمالا طولانی مدت است.

"آن دسته از کارفرمایان که در آغوش مجازی مشغول به کار هستند به احتمال زیاد به ضربه بزنید به جهانی وسیع تر استعداد استخر احتمالا در هزینه های پایین تر با توانایی به حرکت و کار بیشتر دهیم و در سراسر مرز."

با این حال او اذعان کرد که فیزیکی سفر برای برخی از کارفرمایان است اساسی "نیاز" به آدرس مهارت های عدم تعادل و یا مقابله با خواسته های بازار کار.

چهل و یک درصد از پاسخ دهندگان به PwC را بررسی گفت که استراتژیک پروژه های جهانی نیاز به کارکنان در سطح جهانی تلفن همراه ادامه خواهد داد با همان تعداد بین المللی حرکت می کند به عنوان قبل از.

"برای کسانی که, سازمان, دانستن اینکه چگونه مرزهای اداره می شود طی هفته های آینده و ماه بسیار مهم است که قادر به برنامه ریزی و اجرای حرکت" Kundi اضافه شده است.

فقط 12 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی فکر همه گیر خواهد منجر به یک تجدید نظر اساسی در تحرک و تنها یک پنجم فکر بین المللی حرکت می کند را کاهش می دهد به عنوان یک نتیجه از این بحران است.

دیگری جواب گفت: PwC: "ما باید برخی از زمان در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به کار در برخی از پروژه های ما آماده هستند و به خوبی قرار داده شده برای زمانی که محدودیت های مسافرتی پایان و تحرک دوباره برمی گرداند."

Kundi گفت: این مورد برای بسیاری از کارفرمایان. "این بررسی به وضوح نشان می دهد که با وجود زمان اختلال تحرک استراتژیک پروژه ها باقی می ماند یک اولویت برای اکثر شرکت ها و بسیاری از آنها با استفاده از وقفه در فعالیت های خود را به ارزیابی مجدد خود حکومت بیش از کسب و کار سفر و بررسی تحرک مربوط به صرف این نوع از بسته های آنها و اینکه آیا آنها می تواند به ترتیب به صورت مجازی استقرار در حالی که محدودیت های مسافرتی در محل هستند."

استعداد مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر استعداد مدیریت مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب