خداحافظی برنی ما از دست شما

روز برنی ساندرز به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود شد و عاطفی در Rahman خانواده است. اشک ریختن شد و چهره م

توسط AKHSHIJNEWS در 29 فروردین 1399

روز برنی ساندرز به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود شد و عاطفی در Rahman خانواده است. اشک ریختن شد و چهره ملاقات کف دست. دیدن فرد ما آمده بود به روی محبت "عمو برنی" با خود معمولا کثیف مو تابیده منظمی گفتن عبارت "راه به سوی پیروزی است که در حال حاضر تقریبا غیر ممکن است" پر ما با سودا که هیچ سیاستمدار کاملا به حال به دست آورده است. مبارزات آمده و مبارزات رفتن اما هیچ کدام اسیر خانواده من قلب کاملا مانند ساندرز' بود.

برنی چیزی است که هیچ سیاستمدار قبل انجام داده بود: او را به گوش جامعه من. او گوش و درک مشکلاتی که مسلمان آمریکایی ها چهره آنهایی که به ما داده بود امید همیشه حل و گفت: این کشور است که آمریکایی ها باید انجام دهید بهتر است.

برنی پلت فرم پنجه چالش های است که جریان اصلی دموکرات ها skirted در اطراف. به عنوان مثال او در مورد به طور فعال در مبارزه برای حقوق بشر آواره فلسطینی در پی افزایش شهرک سازی در کرانه باختری است. این دلبستگی قوی به حقوق بشر در داخل و خارج از کشور بازی تعویض شد آورده است که برنی کمپین به خط مقدم در چشم بسیاری از مسلمان آمریکایی ها به خصوص آنهایی که مسن تر. در حالی که روسای جمهور هر دو طرف را تحریک تغییر رژیم در خاورمیانه بدون رضایت مردم که زندگی می کنند وجود دارد ساندرز به جای آن قرار می گیرد تاکید بر کاهش حضور نظامی در خاورمیانه و پیشرو با دیپلماسی.

او به چالش کشیده نارندرا ملی هندو دولت و مستند از کشمیری مسلمانان در جامعه اسلامی آمریکای شمالی کنوانسیون در هوستون; تنها نامزد ریاست جمهوری که با حضور Julián کاسترو. فکر می کنم در مورد آن. در اصلی میدان است که آنقدر بزرگ بود آن را در زمان دو شب برای برگزاری یک مناظره تنها دو نفر از نامزدها نشان داد. به مسلمان آمریکایی ها پیام روشن بود: حزب دموکرات را نشان می دهد تا برای شما در نام اما برنی ساندرز را نشان می دهد تا برای شما در فرد است.

این همیشه صدق نمی. در سال 2016 جامعه مسلمان از جمله خانواده من خیلی بیشتر بود با احتیاط از ساندرز' پیام.

هیچ یک از ما بودند به خصوص از لحاظ سیاسی فعال است. علاوه بر گوش دادن به اوباما صحبت در اخبار از زمان به زمان ما بیشتر بود blinders ،

نه من با پدر و مادر و نه خواهر من تا به حال خود را شهروندی هنوز وجود دارد و این احساس که همه چیز بود به مرتب کردن بر اساس خود. ما فقط فکر می کردم که بعد از رئيس جمهور دموکراتیک خواهد کار بر روی آنچه که اوباما ساخته شده است. آن مسائل دنیوی. وجود دارد به نظر نمی رسد به هر چیزی که واقعا به نگرانی در مورد.

سپس یک روز در یوتیوب من به تماشای یک ویدیو از این پسر به نام برنی ساندرز گفت: چیزهایی که من تا به حال هرگز قبل از شنیده.

اولین چیزی که من دیدم این بود که او فلاپی مسخره و اسلحه خود را با تکان دادن شدید او به عنوان اظهار داشت: "در ثروتمندترین کشور در تاریخ جهان بالای 1% دارای تقریبا همه از ثروت." من شوکه شده بود. این بود که واقعا درست است ؟

پس از آن او اظهار داشت که "بهداشت و درمان باید یک حق انسانی" و این اولین بار بود که به نظر من به همین دلیل آن را در حال حاضر.

بیشتر او صحبت بیشتر سر در گم شدم. من تا به حال هیچ ایده که در آنجا بودند سیاستمدارانی که صحبت مثل این. برای اولین بار در زندگی من من می خواهم یک سیاستمدار که مراقبت در مورد چیزهایی که من در مورد مراقبت. آن الکتریکی است. برنی ساندرز دلیل است که من علاقه مند شد و در سیاست است.

که ساندرز جرقه رو من برای انجام چیزهایی که من تا به حال هرگز قبل از انجام داده اند. من به تماشای اخبار به طور منظم به دنبال انتخابات. من به پدر و مادر من در مورد سیاست. قبل از آن سیاست به نظر می رسید مانند نمرات من: یک موضوع حساس است که من باید اجتناب از صحبت کردن در مورد در تمام هزینه.

Sanders جرقه به نظر می رسید برای الهام بخشیدن به هر کس در اطراف من. همه من می دانستم که بود به طور فزاینده ای به دنیای سیاست کشیده اما من متوجه وجود یک شیفت بین افراد مسن در جامعه مسلمانان و از جمله پدر و مادر من و افرادی مثل من.

پدر و مادر من اجرای یک درمانگاه کوچک و آنها را هیجان زده در مورد افزایش مالیات یک ساندرز ریاست جمهوری را به محل قرار داده. به علاوه آنها ساندرز گفت: تا به حال هیچ شانس برنده شدن بر خلاف کلینتون.

و سپس او را از دست داد.

فقط می خواهم که همه از پیشرفت مسلمانان ساخته شده بود پس از 9/11 که بسیاری از ما تا به حال گرفته شده برای اعطا شده از بین میره. ناگهان یک مسلمان ممنوعیت هیچ فضایی برای پناهندگان و افزایش جرایم ناشی از نفرت.

در حالی که برای ما از دست داده و امید است. اما از آن ناامیدی ما آموخته است. آن را به اندازه کافی برای نگه دارید تا دست ما و می گویند که ما می تواند هر چیزی را انجام دهید. مسلمانان فعالان بسیاری از آنها زنان بودند اعتراض کردند و فرار برای کار در سیستم عامل که نمی سازش ارزش هایی که ما برگزار می شود عزیز. این یک حرکت ساخته شده در فراگیر و شفقت گسترش حقوق مدنی و خدمات به محرومان و پایان دادن به جنگ های خارجی.

در سال 2018 حدود 100 مسلمانان زد اداری در تمام سطوح دولت. این تعداد فقط 12 در سال 2016. در همان کسانی که انتخابات میان دوره ای مسلمان میزان مشارکت افزایش یافت. در ویرجینیا عظیم 60 درصد از مسلمانان تبدیل به رای 31 نقطه را افزایش می دهد پس از سال 2016. اگر مسلمان مشارکت مردم به عنوان بالا در سال 2016 آن را به عنوان در سال 2018 میشیگان یک کشور با جمعیت مسلمان را, به احتمال زیاد بدبختانه برای دموکرات ها.

این قوم من می دانستند — دوستانی که توزیع آگهی برای "صلح در فلسطین" پیاده روی در مسجد و خانواده و دوستان است که مشغول به کار در مبارزات انتخاباتی. پس از من خواهر دانشکده پزشکی کت سفید مراسم در شیکاگو ما رفت و به یک اعتراض برای پایان دادن به ظلم و ستم در کشمیر. پس از همه یک خانواده که تظاهرات با هم باقی می ماند.

برای مسلمانان هر دو پیر و جوان, 2018 ثابت کرد که ما نمی باید انتخاب کنید کمتر از دو evils کنه. به جای ما رای به حمایت از افرادی که به صراحت مبارزه برای ما نه به عنوان یک فرعی اما به عنوان یک اولویت است. به همین دلیل در سال 2020 برنی نامزد مسلمانان جنگیدند تا سخت را برای او ساخته شده ما یک اولویت است. حتی اگر او رفته ما هنوز در اینجا.

و اگر دموکرات ها می خواهند به نفع خود آنها باید توجه کنند.

Nishi رحمان می نویسد: دوشنبه ستون فرهنگی و سیاسی تنوع به عنوان نسل دوم آمریکایی است. با او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن