دولت منتشر راهنمای ایمنی برای کسب و کار با توجه به دوباره باز

میخانه صاحب در وارویکشر آماده برای دوباره باز کردن در 4 جولایجو Giddens/PA سیم/PA تصاویر دولت منتشر کرده راهنم

توسط AKHSHIJNEWS در 4 تیر 1399

میخانه صاحب در وارویکشر آماده برای دوباره باز کردن در 4 جولای
جو Giddens/PA سیم/PA تصاویر

دولت منتشر کرده راهنمایی در مورد چگونگی کسب و کار می تواند با خیال راحت دوباره باز پس از اعلام کرد که کاهش بیشتر از coronavirus مستند اتفاق می افتد از 4 جولای.

دیروز نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود آرام در انگلستان از آغاز ماه آینده اجازه می دهد سالن از جمله بارها و رستوران و سینما و آرایشگری را دوباره باز کنید.

2 متر اجتماعی فاصله گرفتن حکومت بوده است آرام و به "یک متر به علاوه". در حالی که دولت هنوز هم توصیه مردم به هدف برای یک 2 متری فاصله می توان آنها را در مجاورت نزدیک به یکدیگر است اما باید مراحل را به منظور کاهش خطر انتقال برای مثال از طریق پوشیدن ماسک.

2 متر در حکومت باقی خواهد ماند و در جای خود در اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی است.

این بخش توسط بخش راهنمایی برای کسب و کار در "بازدید کننده اقتصاد" شامل مشاوره برای کسب و کار در چگونه آنها می توانند ترتیب صندلی و تلو تلو خوردن مشتریان برای جلوگیری از افزایش خطر ابتلا به ویروس.

آن خواستار کسب و کار به مشورت با کارکنان در نگه داشتن آنها را امن: "Full مشارکت خود کارگران ایجاد یک فرهنگ که در آن روابط بین کارفرمایان و کارگران بر اساس همکاری و اعتماد مشترک حل مسئله" هدایت توصیه می کند.

که در آن اجتماعی فاصله دستورالعمل نمی توان به دنبال برای یک کار خاص کارفرمایان را تشویق به فکر می کنم در مورد اینکه آیا این کار لازم است برای کسب و کار به کار گیرند. اگر چنین است آنها باید "همه کاهش اقدامات ممکن است به کاهش خطر انتقال بین کارکنان خود را".

کاهش اقدامات شامل افزایش فرکانس از شستن دست و تمیز کردن سطح ضد عفونی بالا بلند از مناطق و یا مشترک تاچ پونت و با استفاده از صفحه نمایش برای جدا کردن مردم که در آن ممکن است. مدیران همچنین می تواند مردم را تشویق به کار بازگشت به عقب و یا پهلو به پهلو و نه رو در روی یکدیگر.

کارفرمایان باید انجام همه آنها می توانند به "تغییر راه کار سازمان یافته" وجود دارد گروه مجزا و تعداد زیادی از مردم یک کارگر است که در تماس با است کاهش می یابد.

"ثابت تیم یا همکاری" است که توصیه می شود به طوری که هر فرد تنها با چند نفر دیگر.

ضروری کارکنان

کسب و کار باید مراحل را به اطمینان حاصل شود که تنها کارکنان که ضروری هستند در محل دولت می گوید. بازگشت از خانه کارگران در مکانهای تفریحی برای مثال هنوز هم باید کار از خانه. بالینی آسیب پذیر و کارگران اگر آنها از خانه کار می کند باید از ارائه این گزینه از امن ترین در دسترس در سایت نقش.

به منظور کاهش ازدحام در داخل و خارج از محل کار و کارفرمایان باید تلو تلو خوردن هنگام ورود و خروج بار و ارائه امکانات اضافی مانند قفسه های دوچرخه به طوری که مردم می تواند به جلوگیری از استفاده از حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار.

سایر مراحل به کاهش تراکم می تواند به داشتن بیشتر نقاط ورود به محل کار که در آن امکان پذیر است و با استفاده از نشانه گذاری برای ایجاد یک جریان یک طرفه. لمسی مبتنی بر دستگاه های امنیتی مانند صفحه کلید باید اجتناب شود.

آنها همچنین باید کاهش اشغال حداکثر برای آسانسور ارائه دست sanitiser در نزدیکی آسانسور مکان و تشویق استفاده از پله ها. که در آن کارکنان با استفاده از میز کاری باید پیکربندی بنابراین کافی است فاصله بین کارگران و داغ-desking باید اجتناب شود.

کارکنان باید حذف هر گونه زباله و وسایل از کار خود را در منطقه در پایان شیفت خود و کسب و کار باید حفظ تهویه خوب جایی که ممکن است با باز کردن پنجره ها و درهای که در آن ممکن است.

مدیران نیاز به تنظیم "clear استفاده و تمیز کردن راهنمایی برای دوش و توالت به اطمینان حاصل شود آنها تمیز بسیار غالبا اجتماعی و فاصله به دست آورد تا آنجا که ممکن است". آنها نیز بیشتر دفع زباله و امکانات جمع آوری زباله بیشتر.

کاهش تماس با ما

Shopworkers نیاز به قرار دادن سیستم در محل برای کاهش احتمال انتقال از لمس کردن محصولات برای مثال با نگه داشتن بازده جدا از کالا بر روی صفحه نمایش.

که در آن کارکنان نیاز به استفاده از یک وسیله نقلیه به عنوان مثال برای تحویل به اشتراک گذاشته وسایل نقلیه باید تمیز بین شیفت و یا در تحویل. اقدامات نیز باید در جای خود به حداقل رساندن فرد-به-فرد تماس در هنگام تحویل و یا اگر دو نفر از کارکنان با هم کار کنند – حصول اطمینان از همان دو کارگر در همان شیفت.

کارفرمایان نیز باید با توجه به نحوه تغییرات به تغییر الگوهای کار و ترتیبات ابلاغ – با استفاده از وایت برد های هوشمند و علامت به توضیح تغییرات و کاهش نیاز به صورت چهره به چهره و ارتباطات است.

در نهایت کسب و کار باید سعی کنید به تعامل با اتحادیه های کارگری و کارگر نماینده گروه در هر گونه تغییر در شیوه های کار و مطمئن شوید که در استفاده از راهنمایی های آنها با توجه به نیازهای گروه های مختلف کارگران – برای مثال حصول اطمینان معقول تنظیمات هنوز هم در محل برای کارگران معلول.

در این اطلاعیه از کاهش مستند شده است ملاقات با احتیاط بهداشت رهبران ، نامه ای به مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده امروز امضا شده توسط رئیس جمهور از کالج سلطنتی جراحان پرستاری و پزشکان و GPs هشدار می دهد که وجود دارد این است که یک "خطر واقعی" از موج دوم coronavirus.

کارمند روابط فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر روابط کارکنان مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن