دولت نتوانست به آن عمل کند در تحرک اجتماعی, گزارش ادعا می کند

دوره های کارآموزی را نقش حیاتی در ترویج تحرک اجتماعی گزارش نشان دادقانون مهاجرت و ملیت Fassbender/DPA/PA تصاوی

توسط AKHSHIJNEWS در 21 خرداد 1399

دوره های کارآموزی را نقش حیاتی در ترویج تحرک اجتماعی گزارش نشان داد
قانون مهاجرت و ملیت Fassbender/DPA/PA تصاویر

ادارات دولتی نتوانسته اند به عمل در یک سوم از توصیه های کلیدی ساخته شده توسط تحرک اجتماعی کمیسیون در هفت سال گذشته با توجه به تجزیه و تحلیل منتشر شده توسط کمیسیون امروز.

گزارش – نظارت بر تحرک اجتماعی 2013 تا 2020: دولت در ارائه توصیه های ما? –نشان داد که از 52 طرح های ساخته شده توسط این کمیسیون از سال 2013 در 31 درصد وجود نداشت و یا بسیار کوچک عمل; در تقریبا نیمی (46%) وجود دارد اما برخی از پیشرفت کافی نیست و فقط 23 درصد پیشنهاد تحویل داده شده بود.

پیشرفت در سیاست مناطق از جمله آموزش و پرورش اشتغال و حمل و نقل رتبه با توجه به قرمز (کمی و یا بدون پیشرفت) کهربا (پیشرفت کافی نیست) و سبز (تحویل داده شده).

هنگامی که آن را به حصول اطمینان از تحرک اجتماعی در استخدام دولت تنها گل سبز در یک اندازه گیری: در ساخت اجتماعی و اقتصادی تنوع یک اولویت در خدمات مدنی.

این تحرک اجتماعی کمیسیون گفت که خدمات مدنی به حال ارائه جزئیات قابل توجهی در اقدامات مانند اندازه گیری نیروی کار آن ایجاد مدیره-سطح قهرمانان ایجاد شبکه ها و ساختمان متقابل دولت تحرک اجتماعی در طرح اقدام است.

آن اشاره کرد که ادارات دولتی برای اختصاص یک شماره ثبت از 15 مطالب در تحرک اجتماعی بنیاد کارفرما شاخص در سال 2019.

این کمیسیون در بر داشت که دولت هنوز هم انجام نمی دهد به اندازه کافی برای از بین بردن بیکاری جوانان به incentivise کارفرمایان در اصطلاح تحرک اجتماعی 'نقاط سرد' به استخدام افراد بیشتر و یا برای اطمینان از دوره های کارآموزی را به اندازه کافی برای کمک به تحرک اجتماعی.

قرمز رأی داده بودند در برابر زیر اندازه گیری:

  • چه عمل کرده است دولت گرفته شده با توجه به تحرک اجتماعی و به ویژه دستمزد زندگی می کنند در آن ارزش های اجتماعی چارچوب برای خرید ؟
  • چه پیشرفت باید ادارات دولتی ساخته شده و در حال تبدیل شدن داوطلبانه دستمزد زندگی می کنند کارفرمایان ؟
  • چه پیشرفت است و دولت برای افزایش بودجه برای آموزش بزرگسالان به خصوص در سطوح 2 و 3?
  • چه پیشرفت کرده است دولت در بهبود کیفیت اطلاعات موجود در فیلم مهارت و آموزش مشاغل?

در این گزارش اشاره کرد که سرمایه گذاری دولت در کسانی که در آموزش و پرورش اشتغال یا آموزش (NEET) بود "به ویژه در مورد". آن گفت که در حالی که وجود داشته است کاهش در تعداد زیادی از مردم در حال سقوط به این دسته در 10 سال گذشته این بود تا حد زیادی شده است و در نتیجه نزدیک به اشتغال کامل.

"در نهایت ما با قدردانی از تلاش های دولت اما احساس می کنم خیلی بیشتر می تواند و باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود محروم جوان مردم را تحمل نمی کند نامتناسب بار به عنوان بهبود اقتصاد" آن اضافه شده است.

این کمیسیون نیز گفت: بیشتر سرمایه گذاری مورد نیاز می شود ساخته شده در آموزش بزرگسالان و دوباره skilling با اشاره به تحقیقات خود در سال گذشته نشان داد که فقیرترین بزرگسالان با کمترین مدارک هستند به احتمال زیاد حداقل برای دسترسی به آموزش در محل کار.

دوره های کارآموزی در حالی که "ری از پتانسیل امید در آموزش بزرگسالان چشم انداز", خطر قطع دسترسی به آموزش و پرورش به کسانی که محروم از پس زمینه اگر کارفرمایان نیست همچنان به سرمایه گذاری در سطح 2 مدارک تحصیلی که باید دیده افت شروع می شود.

"اگر بخش هایی از سیستم که عمدتا به حمایت از کسانی که محروم از پس زمینه در حال خفه کردن ما را جاسازی اختلال در تعادل سیستم است که پشتیبانی از بیشتر ممتاز مردم در هزینه از کسانی که از پایین اجتماعی و اقتصادی پس زمینه" آن را گفت.

کمیسیون نامیده می شود در دولت به نظر خود عمل به عنوان یک کارفرما با اتخاذ داوطلبانه دستمزد زندگی می کنند و بررسی تهیه آن شیوه است.

خانم مارتینا Milburn خروجی صندلی از تحرک اجتماعی, کمیسیون اروپا گفت: "نخست وزیر هدف از تسطیح-up' فرصت خواهد در حال حاضر باید به جای در زمینه اقتصادی و اجتماعی دررفتگی ناشی از کوروناویروس.

"تحرک اجتماعی هرگز مهم تر بوده است. آن است که فقیر و جوان که رنج می برند بیشتر از رکود اقتصادی است.

"موفق عمل نیاز به هدایت از دل دولت است. در حال حاضر هیچ معنی هماهنگی بین ادارات در تحرک اجتماعی را در دستور کار خود و هیچ نیروی دفاع از تحرک اجتماعی در سراسر دولت است."

در سال 2017, تمام چهار نفر از اعضای این کمیسیون از جمله قبلی آن صندلی سابق کار وزیر بهداشت آلن Milburn پایین پا در اعتراض به دولت را از انفعال به سمت عدالت اجتماعی است.

سارا اتکینسون مدیر عامل تحرک اجتماعی بنیاد گفت: گزارش "رنگ وسرد تصویر".

"حتی قبل از بحران ما در حال حاضر چهره تحرک اجتماعی در این کشور بسیار پایین تر از بقیه اروپا و سقوط بیشتر در پشت و در عین حال دولت تا به حال موفق به عمل می کنند. این گزارش نشان می دهد که انگلیسی ها وعده به افراد جوان – کار سخت و شما پاداش خواهد شد – هنوز هم در حال شکسته و در واقع آن است که در آن شما به دنیا آمد و خانواده خود را در پس زمینه است که زندگی خود را تعیین شانس. درست است در معرض خطر تبدیل شدن به یک شوخی بی رحمانه.

انگلستان هنوز به احساس کامل اقتصادی و اجتماعی تاثیر جهانی COVID-19 بیماری همه گیر. اما همه شواهد تا کنون دلیلی برای نگرانی جدی است. از سال های اولیه آموزش و پرورش به دانشگاه و از دوره های کارآموزی حرفه ای مشاغل شکاف بین فقیر و غنی است و شتاب بیشتر و هنوز هم آن است که افراد جوان که می خواهد بیشتر آسیب دیده مگر ما عمل می کنند."

او افزود که ایجاد اختصاصی تحرک اجتماعی واحد بود "معقول" از نظر حصول اطمینان از هماهنگی بین ادارات در این مسائل "اما شواهد از این گزارش است که منجر به تغییر را نمی توان از چپ به دولت یا آن را هرگز اتفاق می افتد".

"کارفرمایان و مقامات محلی در مدارس و دانشگاهها و همه ما در جامعه مدنی باید به عمل با فوریت و جاه طلبی برای ایجاد فرصت هایی هستند که به شدت مورد نیاز برای افراد جوان و دولت باید آن روشن خواهد شد و بازگشت و سرمایه گذاری در پررنگ تعهدات است."

سازمانی فرصت های توسعه در پرسنل امروز


مرور بیشتر توسعه سازمانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب