هدایت برنامه ریزی شده به مجموعه ای از بازگشت امن به کار

شاتر دولت تنظیم شده است به نشر ارشاد در محل کار چگونه می تواند با خیال راحت دوباره باز در برخی از نقطه بعد از

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اردیبهشت 1399

شاتر

دولت تنظیم شده است به نشر ارشاد در محل کار چگونه می تواند با خیال راحت دوباره باز در برخی از نقطه بعد از coronavirus مستند آسانسور.

با توجه به گزارش های ارشاد در حال آماده شدن برای بخش کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) توسط ارنست و یانگ و به احتمال زیاد شامل مشاوره خاص و محل های کار از جمله تماس با مراکز و فروشگاه های خرده فروشی.

آن است که انتظار برای انتشار در هفته آینده به سازمان زمان به مطمئن شوید که محل کار خود را به درستی تنظیم برای عملیات ایمن زمانی که آنها مجاز به دوباره باز کردن.

با توجه به بار مالی کسب و کار, منشی, Alok شارما در حال برنامه ریزی برای انتشار حدود 10 مقاله است که مجموعه ای از چگونه انتظار می رود که اقتصاد برای بازگشت به حالت عادی.

مشاوره برای محل کار است که انتظار می رود عبارتند از: محدود کردن یا از بین بردن دسترسی به بخش های عمومی مانند محیط های اغذیه فروشی; پیشگیری از کارکنان از کار چهره به چهره و افزایش استفاده از دست sanitiser.

بهداشت و ایمنی اجرایی نشان داد به پرسنل امروز که آن را دریافت کرده بود هزاران گزارش از افراد نگران در مورد چگونه محل کار عملیاتی شدند در طول Covid-19 بیماری همه گیر.

یک سخنگو گفت: "در 9 مارس 26 مارس سال 2020 ما دریافت بیش از 4,142 محل کار نگرانی های مربوط به Covid-19 در بعضی از فرم. ما در حال گوش دادن به این نگرانی ها و کار از طریق این با طیف وسیعی از اقدامات. به روز رسانی بیشتر در این نتایج در دسترس خواهد بود به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

HSE گفت: آن را دریافت 1,298 گزارش در مورد محل نگرانی در هفته شروع 30 مارس اما این تعداد کاهش یافته است به طور پیوسته در طول هفته های اخیر. هفته گذشته شروع 20 مارس آن را دریافت 546 گزارش.

پل Verrico یک شریک در محیط زیست و بهداشت و ایمنی در شرکت حقوقی Eversheds ساترلند گفت: بازگشایی محل کار نخواهد بود ساده و تمیز کردن کامل مورد نیاز خواهد بود به عنوان یک خطر وجود دارد از باکتری ساخت تا در محل شده اند که استفاده نشده برای هفته ها.

"دوباره شروع استراتژی است که به عنوان ساده به عنوان باز کردن قفل درب," او گفت:. "شیوع را ترک کرده است بسیاری از ساختمان ها با حداقل و یا حتی بدون اشغال; این می تواند منجر به یک تهدید لژیونلا باکتری ساختمان در آب راکد در داخل ساختمان است که می تواند تاثیر قابل توجهی خطر سلامت بر reoccupation.

"کسب و کار باید در نظر آب سیستم تمیز کردن و ضد عفونی و کنترل گرگرفتگی به کاهش خطر رکود طولانی مدت از آب است. یک بررسی جامع ارزیابی خطرات که هیچ نظر سنجی و یا بازرسی از محل در حال تکمیل و با خیال راحت و در صورت لزوم ارائه PPE به عنوان باکتری ها هنگامی که آشفته می شوند هوابرد. نمونه برداری از سیستم های توصیه می شود برای کمک به تعیین میزان هر گونه مسائل در درون سیستم آب برای اطمینان از صحیح اقدامات درمانی در حال اجرا است."

بوریس جانسون است که انتظار می رود نشان می دهد که چگونه انگلستان انتظار برای آسانسور مستند اقدامات در این شب در کنفرانس مطبوعاتی پس از یک مار کبری جلسه امروز (30 آوریل). این مستند که به احتمال زیاد در محل باقی می ماند تا زمانی که حداقل 7 مارس.

دیروز کابینه در اتاق مایکل گوو وزیر گفت که دولت ممکن است در نظر گرفتن محدودیت های بلند در "جزیره جوامع" برای اولین بار, برای دیدن آنچه که اثر آنها ممکن است قبل از نورد آنها را در سراسر انگلستان است.

"بهتر است اگر ما [پایان این مستند] به عنوان یکی بریتانیا گفت که دولت و قانون اساسی کمیته امور. "اما خاص وجود دارد, توجیه علمی برای گفتن که جزیره جوامع را می توان در مناطق که در آن شما می توانید خلبان برخی از اقدامات, تماس, ردیابی به طور خاص به منظور ترکیب است که با آرامش و اقدامات غرب به تدریج بیشتر رای. که می تواند کمک به شما قاضی چه حق برای این کشور به طور کلی است."

BEIS و ارنست & Young شده اند با نزدیک شدن برای نظر.

مدیر منابع انسانی فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیر منابع انسانی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب