نیمی از کارکنان بخش بهداشت و درمان می گویند بهداشت روانی رو به وخامت گذاشته است به دلیل coronavirus فشارهای

شاتر نیمی از متخصصان بهداشت مبارزه با کروناویروس می گویند سلامت روان خود را رو به وخامت گذاشته است بیش از چند

توسط AKHSHIJNEWS در 4 اردیبهشت 1399

شاتر

نیمی از متخصصان بهداشت مبارزه با کروناویروس می گویند سلامت روان خود را رو به وخامت گذاشته است بیش از چند هفته گذشته با کارکنان بیشتر احتمال دارد به احساس ضعف با توجه به بررسی های صورت فکر می کنم تانک موسسه تحقیقات سیاست عمومی (IPPR).

این نظرسنجی از 996 بهداشت و درمان کارگران یافت که 50 درصد دچار احساس استرس و تروما آورده Covid-19 بیماری همه گیر. این به معنای یک پنجم – معادل 300000 کارکنان – با توجه به ترک بیمه خدمات درمانی پس از بحران گذشت آن محاسبه می شود.

کسانی که سن 18-24 شد به احتمال زیاد به دولت است که سلامت روان خود را تا به حال بدتر (71%) در حالی که زنان (89 درصد) بیشتر از مردان (83%) به احساس این ویروس تا به حال تاثیر مضر در زندگی خود را.

بسیاری به عنوان یکی از سه گفت: سلامت جسمی خود را تا به حال کاهش یافته است.

Chris Thomas IPPR سلامت محقق و نویسنده سرب از مراقبت های مناسب برای مراقبین گزارش که شامل بررسی يافته های پژوهش گفت: "ما مراقبت از قهرمانان در حال ساخت قابل توجهی فداکاری به جلو کشور ما از طریق این بحران است. اما دولت باید اطمینان حاصل شود زندگی مردم معیشت و امنیت را از دست داده و بی ارزش. که به معنی گرفتن اقدام فوری.

"هیچ کس نباید مجبور به قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر به دلیل PPE وجود ندارد. هیچ کس نباید چهره سلامت روانی بحران زیرا هیچ پشتیبانی وجود دارد. و هیچ کس نباید چهره فقر مالی در حالی که ارائه ما crisis response."

NHS کارفرمایان اجرایی دنی مورتیمر گفت: ملی و محلی سلامت رهبران در حال انجام همه چیز آنها می توانند برای حمایت از کارگران خط مقدم.

"کمک شامل رایگان تندرستی پشتیبانی تلفنی ارائه محرمانه گوش دادن از آموزش حرفه ای و مشاوره تخصصی و رایگان 24/7 متن جایگزین" او گفت:.

"سلامت کارگران (و همکاران ما در مراقبت اجتماعی) خواهد شد نیاز به حمایت طولانی پس از همه گیر شده کاهش خواهد یافت و پس از آن مهم تر از همیشه است که آنها قادر به دسترسی به منابع برای مدیریت تندرستی خود را در راه است که مناسب نیازهای خود را."

برخی از بیمارستان ها از جمله بلبل بيمارستان افتتاح شد برای مقابله با کروناویروس بیماران بیمه خدمات درمانی اعتماد نیست و باید از این ظرفیت برای درمان شده اند تطبیق سلامت روان تکنیک معمولا استفاده می شود در نظامی تنظیمات برای حمایت از کارگران است.

در ضمن انجمن پزشکی بریتانیا از دولت خواست به منظور بهبود دسترسی به Covid-19 آزمون برای بیمه خدمات درمانی کارکنان. برخی پیشنهاد کرده اند که آنها تا به حال به 100 مایل سفرهای دور تست کنید در حالی که دیگران گزارش کرده اند که انتصاب سیستم گیج کننده است.

BMA تخمین زده است که حدود 6000-7000 در بیمه خدمات درمانی کارکنان و اعضای خانواده در حال حاضر در حال آزمایش در هر روز بسیار کمتر از آنچه مورد نیاز است برای دریافت تعداد قابل توجهی از خود جدا بهداشت و درمان کارگران که به گمان آنها باید این ویروس به کار می کنند. آن را اعتقاد بر این است که تقریبا 100,000 بهداشت و درمان کارگران در انگلستان و اسکاتلند و ولز در حال حاضر خود جدا.

این خواست دولت برای افزایش تعداد تست سایت و بهبود دسترسی به آزمون. بهداشت و درمان کارگران را دعوت به تست را با کارفرمای خود و بیش از 70 پزشکان تماس BMA این هفته ابراز نا امیدی در ناتوانی خود را به یک قرار ملاقات.

استاد خانم پروین کومار BMA مدیره علم صندلی گفت: "دولت می گوید شده است وجود دارد عدم وجود تقاضا برای کارکنان تست, اما این کاملا مخالف با آنچه پزشکان در سراسر کشور در حال گفتن ما به صورت روزانه.

"وجود دارد کمی وضوح در محلی و منطقه ای سطح برای کارکنان و اعضای خانواده خود را در مورد چگونه به گرفتن تست شده و ما نیاز به هماهنگی بهتر از تست و بسیار بیشتر در دسترس اگر ما می خواهیم برای دیدن هر گونه شانس با اطمینان و خیال راحت بازگشت هزاران نفر از کارکنان بازگشت به خط مقدم مراقبت از.

Junior دکتر سارا Hallett گفت: او و او آپارمتانی همچنین پزشکان شده اند خود جدا و پس از او یک سرفه خشک چند هفته پیش.

"این کمبود نیروی انسانی در حال حاضر قابل توجهی; همه ما خواهد بود و نه کمک به این بحران از گیر در خانه. دسترسی به تست قرار می تواند پزشکان پشت در NHS خط مقدم حمایت از همکاران خود و مراقبت از بیماران در طول این بحران ملی" گفت: Hallett.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن