اتحاد coronavirus شتاب آینده کار می کند ؟

کارفرمایان لزوما می خواهید به بازگشت به گران ساختمان های اداری که کارگران مولد در خانهOm1/زوما پرس/PA تصاویر ا

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399

کارفرمایان لزوما می خواهید به بازگشت به گران ساختمان های اداری که کارگران مولد در خانه
Om1/زوما پرس/PA تصاویر

اخیر مک کینزی گزارش نشان می دهد که وجود دارد یک همپوشانی بین کسانی که بیشتر در معرض از دست دادن شغل خود را به اتوماسیون و کسانی خواهد شد که تاثیر بسیاری توسط coronavirus. اما آیا این به این معنی که در آینده از کار است که در اینجا زودتر از انتظار می پرسد Cath اورت?

قابل توجهی وجود دارد همپوشانی بین کارگران که در معرض از دست دادن شغل خود در آینده رکود اقتصادی جهانی و کسانی که به احتمال زیاد برای انجام این کار در آینده با توجه به هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون با توجه به گزارش از McKinsey & Company.

به عنوان یک نتیجه ادعای این مطالعه تحت عنوان "Covid-19 و شغل: نظارت بر ایالات متحده تاثیر بر افراد و مکان ها' آماده سازی برای 'آینده کار رفته است از یک "دور فرضی به یک اولویت فوری".

دوم بعد از مقاله ای که در ارزیابی اثرات بحران به طور خاص در انگلستان آشکار آنچه واقعیت پشت این بیانیه در واقع می تواند مانند نگاه در نیروی کار از نظر.

مک کینزی انتظار است که انگلستان تولید ناخالص داخلی سقوط خواهد کرد به 9 درصد در سال 2020 به این معنی که در حدود 7.6 میلیون نفر در معرض خطر بودن گذاشته باقی مانده furloughed یا ساعت خود را و قطع پرداخت.

اما این مطالعه هشدار داد: این خطرات بسیار اریب نسبت به کارگران با کمترین درآمد. در واقع حدود 50 درصد از همه در خطر شغل در مشاغل درآمد کمتر از 10 پوند در هر ساعت که بسیاری از آنها در بر داشت در سخت ضربه بخش هایی مانند مهمان نوازی خرده فروشی و ساخت و ساز.

علاوه بر این به چکش نقطه اصلی این گزارش نشان می دهد که در 20 مناطق انگلستان با کمترین درآمد که شامل Blackpool, Stoke-on-Trent و Torbay, بین 23 درصد و 29 درصد از پست ها در معرض خطر هستند. در 20 ثروتمند ترین نسبت قطره به فقط 15 تا 25 درصد.

Soberingly این گزارش همچنین اشاره می کند: "به دنبال فراتر از Covid-19 تحقیقات ما در آینده کار برای زنان و مهارت های مختلف و استعداد بندی نشان می دهد که این الگوها ممکن است حتی بیشتر واگرا در آینده است."

اما با وجود تعداد قابل توجهی از موقعیت در حال حاضر در معرض خطر Alexandra Levit, مشاور و نویسنده "انسانیت کار می کند', است که هنوز به طور کامل متقاعد شده است که به اصطلاح "آینده کار" در حال وقوع است در حال حاضر.

خواهد شد که تحت تاثیر قرار?

از یک طرف او موافق است که افرادی که در پایین اجتماعی و اقتصادی در مقیاس بیشتر احتمال دارد به از دست دادن شغل خود را در طول زمان بحران "را به عنوان آنها لزوما باید مقدار زیادی از گزینه ها – و همان مردم خواهد بود بدون شک تحت تاثیر قرار زمانی که می آید به اتوماسیون".

اما از سوی دیگر او با اشاره به گسترده پیش بینی است که هوش مصنوعی نرم افزار و اتوماسیون خواهد تلفات سنگین بر شغل یقه سفید بیش از حد به خصوص ورود به سطح ، "بنابراین در حالی که وجود دارد برخی از همپوشانی نمی توان آن را دقیقا همان جمعیت که تحت تاثیر قرار" Levit می گوید.

استیو صافی گروه بخش مدیریت برای استخدام مشاوره الکساندر مان راه حل نیز معتقد است که مک کینزی قیاس محدودیت است.

"من با مک کینزی مشاجره به یک نقطه" او می گوید. "اما ما در حال دیدن کسب و کار سقوط در سراسر طیف وسیعی از صنایع هر روز که بدان معنی است که مردم از دست دادن شغل خود را در تمام سطوح – و نه مرتبط با پیشرفت فن آوری."

چه Levit معتقد است که بحران به پایان رسید تا انجام است هر چند به سرعت در مسیر موجود روند. "Covid-19 به تشدید وضعیت," او می گوید.

"در حالی که چیزهایی که لزوما اتفاق می افتد در راه های مختلف از رود جنبه های خاصی هستند شتاب مانند حرکت به توزیع حقوقی واجد شرایط ظهور قرارداد کارگران و ایجاد ازدحام تیم است."

مهم ترین تغییر Levit معتقد است که خواهد شد در یک تغییر دائمی به بیشتر توزیع شده راه کار.

این به این معنی است که آن دسته از کارکنان که می تواند کمتر خواهد بود بر اساس دفتر و به جای کار در هر زمان و مکانی و با این حال آنها می خواهند. اما در حالی که برخی از مردم عاشق انعطاف پذیری ارائه شده توسط این روش دیگران پیدا کردن آن سخت به مدیریت زمان خود و تعامل با همکاران خود را.

راه های جدید کار

با این سناریو را در ذهن تایلندی اتحادیه کنسرو ماهی با نام تجاری جان غرب است در نظر گرفتن یک رویکرد افزایشی در تلاش برای اطمینان از انتقال آن به راه های جدید کار پایدار است.

جنبه های خاصی هستند شتاب مانند حرکت به توزیع حقوقی واجد شرایط ظهور قرارداد کارگران و ایجاد ازدحام تیم است." – Alexandra Levit, نویسنده بشریت کار می کند

در اولیه مستند فاز وجود دارد "تمرکز سنگین" در اولویت بندی و حمایت از کارکنان بهداشت روان و تندرستی با توجه به لیندا Mountford, تایلندی, اتحادیه اروپا, تجاری, مدیر منابع انسانی.

در میان مدت هدف این است که برای اطمینان از یک مرحله به مرحله, "امن انتقال نیروی کار به دفتر" که شامل استقرار یک "پاک کردن برنامه های آموزشی و تندرستی پشتیبانی از سیستم" او می گوید.

دراز مدت اگر چه آن را در مورد گرفتن "بیشتر حاوی رویکرد به خانه و دفتر کار استفاده از تکنولوژی برای کاهش هر دو منطقه ای و بین المللی سفر".

اما این نوع از سیاست به ناچار تاثیر بر مقدار و اندازه از فضای اداری کارفرمایان نیاز به خانه خود حقوقی واجد شرایط. در واقع به عنوان بارکلیز رئیس Jes Staley اشاره کرد در پایان مارس بزرگ و گران قیمت در سایت "ممکن است چیزی از گذشته" یک نقطه نظر است که باعث شده است تا بانک به تجدید نظر خود را در دراز مدت "موقعیت استراتژی".

"بسیاری از شرکت ها شده اند واقعا شگفت زده چگونه مولد مردم هستند و هنگام کار از خانه و یا که شغل می تواند به طور موثر انجام شود که در راه" Levit توضیح می دهد.

"پس مگر یک کسب و دلیل به وجود آنها نمی خواهید برای رفتن به عقب به داشتن بزرگ هزینه های سربار از ساختمان های اداری به حد آنها بود."

شیفت و ماهواره

او انتظار دارد که برای دیدن کوچکتر دفاتر ماهواره ای و محلی شرکت کار فضاهای مانند کسانی که ارائه شده توسط WeWork به تکثیر. این سناریو را به نوبه خود نیز منجر به مترقی مهاجرت از شهرستانها بزرگ مانند لندن به عنوان بسیاری از کارکنان دیگر نمی خواهد نیاز به زندگی می کنند وجود دارد برای اهداف کار.

یکی دیگر از نتیجه به احتمال زیاد از این تغییرات خواهد بود یک افزایش در تعداد مشروط کارگران است.

به عنوان با آخرین رکود اقتصادی در سال 2008 بود که یک عامل عمده در ضربه شروع فرفره اقتصاد آینده رکود است به احتمال زیاد به مردم فشار به پیدا کردن جدید جریان درآمد پس از از دست دادن شغل دائمی.

علاوه بر این می گوید صافی در حالی که تعالی از فرفره روش پیش بینی شده برای آن تا کنون "واقعا اتفاق افتاده است به میزان پیش بینی شده به عنوان همیشه وجود دارد شده است ذاتی بی اعتمادی از کسی که کار بر روی یک پروژه در استارباکس و سپس رفتن مستقیم به انجام کاری برای دیگری".

اما از آنجا که از راه دور کار در حال حاضر تبدیل به هنجار برای بسیاری از کارفرمایان بوده است "تقریبا یکباره به یک وضعیت که در آن آنها باید به مردم اعتماد وجود دارد شده است تغییر در مدیریت فلسفه به بیشتر از یک خروجی بر اساس رویکرد" او توضیح می دهد.

این به این معنی آغوش "یک نمونه کارها گسترده تر از نامزدی مکانیسم" به نظر می رسد به احتمال زیاد در آینده خواهد شد که به نوبه خود منجر به ایجاد "بیشتر متغیر حقوقی واجد شرایط در مجموعهای از توابع".

"این در مورد کار کردن چه مهارت های مورد نیاز برای وظایف خاص و پیدا کردن راه هایی برای برآوردن تقاضا توسط به دنبال در چیزهایی که در معنای وسیع تر از به طور سنتی مورد بوده است." – استیو صافی الکساندر مان راه حل

توانایی کارفرمایان برای اینکه هزینه های خود را ثابت کمتر و بیشتر متغیر است نیز به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر در طول رکود صافی می افزاید.

تنظیم به واقعیت های جدید

یکی ممکن است جلوه ای از ایده متغیر حقوقی واجد شرایط هر چند می گوید Levit است که از "ازدحام تیم". مانند تیم که متولد شد فرز روش اغلب توسط شرکت های فن آوری تمایل به شامل ترکیبی از دائم و تمام وقت پاره وقت و مشروط کارگران و ایجاد و منحل خواهد شد برای مقابله با پروژه های خاص.

با توجه به جولی Chell ارشد مردم افسر در آن ارائه دهنده خدمات Civica این نوع انعطاف پذیری را تنها تر و مهم است که این شرکت را تنظیم می کند به این "واقعیت های جدید".

"ما شناخته شده برای برخی از زمان است که آینده کار باید چالاک و انعطاف پذیر اما این شتاب توسط pandemic," او می گوید.

از یک طرف این تقاضا برای انعطاف پذیری می تواند منجر به برخی از مشاغل دوباره طراحی. روی دیگر آن نیز به احتمال زیاد در نتیجه منابع انسانی حرفه ای نیاز به یک "مهارت های شمارش به جای سرشماری" رویکرد به مدیریت استعداد ، صافی معتقد است.

"این در مورد کار کردن چه مهارت های مورد نیاز برای وظایف خاص و پیدا کردن راه هایی برای برآوردن تقاضا توسط به دنبال در چیزهایی که در معنای وسیع تر از به طور سنتی مورد," او توضیح می دهد.

"بنابراین این بدان معناست که نه فقط استخدام جدید کسی بلکه به دنبال داخلی خود را در مهارت های پایه در آوردن فرفره کارگران خرید در مهارت از اشخاص ثالث و همچنین خودکار که در آن لازم است."

مهارت آماده سازی

چنین اتوماسیون در واقع خواهد بود لازم است در برخی موارد اگر کارفرمایان برای کاهش اندازه کافی هزینه ها به منظور زنده ماندن.

اما اجرای این نوع از فن آوری نیز نیاز به همان سرمایه گذاری در توسعه دیجیتال و مهارت های نرم افزاری در میان نیروی کار شده است که در بحث هوش مصنوعی زمینه را برای برخی از زمان – چیزی که شاید مک کینزی نشان میدهد که این مذاکرات در مورد "آماده شدن برای آینده کار'".

با اینحال اگر چه Levit معتقد است در همه جا حاضر و تصویب هوش مصنوعی خواهد بود "ایجاد کند" که یکی دیگر از 10 تا 15 سال, او همچنین معتقد است که Covid-19 بحران می تواند در آن استقرار بیش استراتژیک میخ سرپهن کوچک تر از او تا به حال یک بار می ترسید.

"بسیاری از شرکت ها به نظر می رسید به طور خودکار و از بین بردن مردم فقط به این دلیل آنها می تواند. اما با Covid-19 بوده است وجود دارد یک حس تازه ای از "ما باید مردم ما و ما باید به مراقبت از آنها' – منابع انسانی و نقش کلیدی بازی اینجا را در این مورد برای مردم قرار دادن برای اولین بار," او به این نتیجه میرسد.

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب