مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارکنان برای دریافت £60k زندگی تضمین سود

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر خانواده های داغدیده از خط مقدم مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارکنان در انگلستان که از

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

PA تصویری/PA سیم/PA تصاویر

خانواده های داغدیده از خط مقدم مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارکنان در انگلستان که از دست دادن زندگی خود را در حالی که مبارزه با کروناویروس را دریافت £60,000 مرگ در خدمات یکجا وزیر بهداشت مت Hancock عصر دیروز (27 مارس).

زندگی جدید طرح تضمین به نفع همه کارکنان خط مقدم در بیمه خدمات درمانی و مراقبت های اجتماعی که ارائه دست در مراقبت شخصی برای افرادی که قرارداد coronavirus از جمله کسانی که از خارج از کشور.

آن را در دسترس خواهد بود به تمام وقت به صورت پاره وقت و locum بیمه خدمات درمانی و بهداشت عمومی کارگران از جمله GPs و دندانپزشکان و کارکنان بازنشسته که بازگشت به خدمات بهداشتی و دوم و سال آخر دانش آموزان در پرداخت خط مقدم نقش.

در بخش مراقبتهای آن را به نفع کارکنان دولتی-بودجه مراقبت در خانه, صفحه اصلی مراقبت از کارگران به طور مستقیم در استخدام مراقبین و خط مقدم کودک و خانواده, اجتماعی کارگران است.

باربرها و پاک کننده ها که به انجام وظایف در محیط های با کروناویروس بیماران نیز خواهد شد تحت عنوان به نفع.

در زمان نوشتن 82 سلامت کارگران و 16 اجتماعی کارکنان مراقبت از دست داده بود جان خود را به کوروناویروس.

هنکاک گفت: "هیچ چیز را برای از دست دادن غم انگیز عزیزان در طول این بیماری همه گیر. ما مدیون یک بدهی بزرگ به کسانی که می میرند در خدمت به ملت ما و در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از آنها.

"نگرانی های مالی باید آخرین چیزی که در ذهن خانواده های خود پس از در به رسمیت شناختن این بی سابقه شرایط ما در حال گسترش حمایت مالی به بیمه خدمات درمانی و مراقبت های اجتماعی کارگران ارائه بودجه عمومی مراقبت در خط مقدم.

"ما همچنان به تلاش شب و روز به ارائه آنها را با پشتیبانی و حمایت آنها نیاز و شایسته برای امن نگه داشتن آنها را به عنوان آنها به طور خستگی ناپذیری برای صرفه جویی در زندگی می کند."

£60,000 یکجا اعضای خانواده را دریافت خواهید کرد که به ارزش تقریبا دو برابر متوسط متقاعد پرداخت برای یک بیمه خدمات درمانی کارکنان دولت گفت.

کارفرمایان نیاز به شروع ادعا می کند از طرف افراد خانواده. ادعای پردازش خواهد شد و تایید شده توسط بیمه خدمات درمانی خدمات کسب و کار سازمان.

این طرح در دسترس است به سلامت کارگران در انگلستان اما وستمینستر را نیز ارائه کمک های مالی برای طرح های مشابه در اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی است.

در دولت های روزانه کنفرانس مطبوعاتی دیروز Hancock گفت: دولت نیز نگاه کنید به اینکه یک طرح مشابه می تواند ارائه شده به کسانی که در حرفه های دیگر مشغول به کار در خط مقدم در طول این بیماری همه گیر.

دیو Prentis دبیر در اتحادیه صدایی گفت: "این تنها حق خانواده از همه کسانی که کار می کرد برای بیمه خدمات درمانی و یا در مراقبت اجتماعی و ایم که متاسفانه از دست داده و زندگی خود را به این ویروس هستند به درستی ارائه شده است.

"تا به حال بستگان هر کم پرداخت سلامتی کارگری که فوت کرده بود و تصمیم گرفتند از بیمه خدمات درمانی طرح بازنشستگی را دریافت کرده ام هیچ چیز نیست. و نه خواهد خانواده های کارکنان مراقبت های مخاطره آمیز در قرارداد. خوشبختانه در حال حاضر که اشتباه قرار داده شده است حق است.

"تا زمانی که مرگ نابهنگام آنها را تمام دنبال شد و پس از بيماران صرفه جویی در زندگی مراقبت از افراد مسن و آسیب پذیر در بیمارستان و مراقبت از خانه. قرار دادن خود در راه آسیب است در حالی که بسیاری از ما در خانه امن.

"تمام پول در جهان نمی تواند جایگزین یک دوست. و نه می تواند آن را کاهش عمیق غم و اندوه بستگان در حال تجربه. اما تامین امنیت مالی برای خانواده ها از همه کسانی که پرداخت کرده ام قیمت نهایی برای حرفه ای ها و فداکاری است که حداقل ما می توانید انجام دهید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن