سلامت بدن بازگشت ارزش پوشیدن ماسک صورت در

تصویر: شاتر دو محل کار سلامت بدن خود را داده اند حمایت به ارزش پوشیدن ماسک یا پوشش های عمومی به انگلستان ظهور

توسط AKHSHIJNEWS در 12 اردیبهشت 1399

تصویر: شاتر

دو محل کار سلامت بدن خود را داده اند حمایت به ارزش پوشیدن ماسک یا پوشش های عمومی به انگلستان ظهور از coronavirus بیماری همه گیر.

این نظر توسط انگلیسی ها شغلی بهداشت جامعه (BOHS) و موسسه شغلی پزشکی (IOM) به دنبال نخست وزیر بوریس جانسون گفت: این هفته که با پوشیدن ماسک صورت می تواند "مفید" در کمک به بازگرداندن اعتماد عمومی به عنوان بریتانیا به تدریج بیرون می آید از مستند با وجود بحث در ادامه در مورد چگونگی ارزشمند ماسک در واقع از نظر جلوگیری از گسترش ویروس.

دکتر رابرت اتیکن IOM اجرایی اذعان کرد که با پوشیدن ماسک صورت باقی مانده است "بسیار موضوع بحث انگیز" اما افزود: "سازمان بین المللی مهاجرت معتقد است که همه در خارج از خانه های خود باید پوشیدن غیر پزشکی پوشش صورت مانند دوچرخه ماسک snoods و مشابه پوشانده اند.

"این کاهش احتمال عفونت از سرفه و عطسه هر دو به طور مستقیم بین مردم و به طور غیر مستقیم از قطرات آلودگی از سطوح. این توصیه است که به ویژه مهم در مشغول فضاهای عمومی مانند سوپر مارکت ها و مراکز خرید و حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی," او گفت:.

در یک بیانیه BOHS توافق هنوز وجود دارد "بحث های زیادی" در مورد این موضوع. اما گفت: "ما هشدار می دهند که گسترده عمومی استفاده از پوشش صورت ممکن است عواقب ناخواسته مانند به یک از امنیت کاذب با اثر کاهش سعی و کوشش در رعایت بهداشت و اجتماعی فاصله گرفته است.

"با این وجود ارائه پارامترهای توصیه به استفاده از پوشش صورت در عرصه عمومی به وضوح تاسیس و پشتیبانی مشاوره خوب در استفاده BOHS خواهد حمایت از چنین اقداماتی برای کمک به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض در منبع."

با این حال جامعه افزود: "ما تایید نمی کنیم خصوصی و استفاده از وسایل حفاظت تنفسی توسط عموم مردم برای استفاده شخصی به جز که در آن به حمایت از مردم در شرایط خاص آسیب پذیری.

"این تجهیزات تنها به خوبی کار می کند هنگامی که آن را به درستی نصب شده و مورد استفاده در ترکیب با یک سیستم مدیریت و شخصی دیگر محافظ و ضد عفونی اقدامات است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب