مجلس اعیان: IR35 'سرند با مشکلات'

خداوند فورسیت از Drumlean در سال 2019. مجلس اعیان/PA بایگانی/PA تصاویر این IR35 قوانین 'سرند با مشکلات unfairn

توسط AKHSHIJNEWS در 8 اردیبهشت 1399

خداوند فورسیت از Drumlean در سال 2019. مجلس اعیان/PA بایگانی/PA تصاویر

این IR35 قوانین 'سرند با مشکلات unfairnesses و عواقب ناخواسته با توجه به یک مجلس اعیان کمیته به دنبال تاثیر خاموش-حقوق و دستمزد کار اصلاحات.

امور اقتصادی دارایی لایحه کمیته فرعی گفت: IR35 قوانین است که با هدف مقابله با فرار مالیاتی توسط پیمانکاران در "مبدل اشتغال" را کار کرده و به درستی در آنها 20 سال سابقه. آن را از دولت خواست به طور کامل تجدید نظر در این قانون.

گزارش خود خاموش-حقوق و دستمزد کار: درمان مردم منصفانه استقبال از تصمیم دولت برای به تاخیر انداختن فرمت کردن-حقوق و دستمزد کار اصلاحات را به بخش خصوصی با یک سال اما اشاره به آن در حال حاضر باعث اختلال گسترده.

کمیته شنیده شواهدی وجود دارد که کارفرمایان شد ساخت پتو وضعیت تعیین حدود پیمانکاران بدون به درستی ارزیابی اینکه آیا آنها به حواله از قوانین و فسخ قرارداد اولیه.

بسیاری از پیمانکاران شده است در سمت چپ "در نیمه راه خانه است و با بهره گیری از این حقوق آمده است که با اشتغال اما از نظر کارمندان برای مقاصد مالیاتی است.

"آنها" صفر-حقوق کارکنان" این گزارش می گوید.

خداوند فورسیت از Drumlean صندلی مجلس اعیان امور اقتصادی دارایی لایحه Sub-کمیته گفت: "درخواست ما در بر داشت این قوانین به سرند با مشکلات unfairnesses و عواقب ناخواسته. پتانسیل تاثیر قوانین در سطح وسیع تری در بازار کار به ویژه فرفره اقتصاد نادیده گرفته شده توسط دولت است. آن را باید به اختصاص زمان به تجزیه و تحلیل همه از این. عمده اصلاحات IR35 مورد نیاز است.

"پیمانکاران در حال حاضر نگران این زمان نامشخص در حال حاضر اضافه شده نگرانی از پرداخت بیشتر مالیات اشتغال و داشتن هزینه های خود را کاهش دهد مشتریان اضافی سهم بیمه ملی. همچنین در مورد تعداد شرکت های خلاص شدن از پیمانکاران در راستای اجرای این قوانین جدید."

این کمیته از دولت خواست به کمیسیون مستقل بررسی به چه خاموش-حقوق و دستمزد قوانین کار را تحت تاثیر بخش عمومی اگر می خواست آن را به ادامه برنامه را به قوانین به بخش خصوصی در مارس سال 2021.

"حتی اگر اقتصاد شروع به بهبود می یابند در 12 ماه آینده به شدت تاثیر اقتصادی Covid-19 آنقدر بزرگ است که این امر می تواند کاملا اشتباه برای, دولت برای تحمیل یک بار در کسب و کار جدید در قالب موجود خاموش-حقوق و دستمزد طرح" این گزارش می گوید.

"این کسب و کار است که به احتمال زیاد به نیاز به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر از یک سال به بازیابی از اختلال ناشی از Covid-19 بیماری همه گیر. دولت باید اعلام کند در اکتبر سال 2020 این که آیا آن را در واقع اجرای off-حقوق و دستمزد قوانین در مارس سال 2021 و یا اینکه آیا هر گونه تاثیر مداوم به اقتصاد ناشی از Covid-19 همه گیر خواهد شد نیاز به اجرای آنها را به تاخیر بیشتر است.

"در دراز مدت دولت باید ارزیابی مجدد ناقص IR35 چارچوب و توجه جدی به عادلانه تر جایگزین کردن-حقوق و دستمزد قوانین کار که ما دراز در این گزارش است."

جایگزین پیشنهاد شده توسط شاهدان این کمیته که شامل کسر یک نرخ مالیاتی از پرداخت به پیمانکاران است که با استفاده از یک سرویس شخصی, شرکت پرداخت می شود به HMRC; معرفی یک مترجم آزاد شرکت محدود که تحت عمل محدودیت به واجد شرایط برای یک خاص نرخ مالیات و مالیات بر استفاده از پیمانکاران.

پیمانکاران در حال حاضر نگران این زمان نامشخص در حال حاضر اضافه شده نگرانی از پرداخت بیشتر مالیات اشتغال و داشتن هزینه های خود را کاهش دهد مشتریان اضافی مشارکت بیمه ملی" – خداوند فورسیت از Drumlean

این کمیته می گوید که اجرای طرح های مشخص شده در تیلور نقد و بررسی – از جمله ساخت مالیات از کار بیشتر سازگار در سراسر اشکال مختلف از اشتغال خواهد بود – منصفانه ترین گزینه است. این امر نیز به بهبود حقوق و حقوق خود اشتغالی مردم آن را می گوید.

"ما اعتقاد داریم که تیلور بررسی پیشنهادات ارائه بهترین دراز مدت راه حل جایگزین به خارج از قوانین حقوق و دستمزد و ارائه یک فرصت برای در نظر گرفتن مالیات حقوق و خطر با هم" این گزارش می گوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب