مسکن است که هر دو پیشگیری و درمان برای COVID-19

جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخ

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399
جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Maimunah Mohd Sharif است که سازمان ملل متحد تحت-دبیر کل و مدیر اجرایی اسکان بشر سازمان ملل & Leilani Farha سابق سازمان ملل متحد گزارشگر ویژه در مورد حق داشتن مسکن مناسب و جهانی مدیر شیفت.

این Bijoy Sarani راه آهن زاغه در داکا, بنگلادش. اعتبار: UNHabitat/کیرستن Milhahn

نایروبی, کنیا, مارس 13 سال 2020 (IPS) - مقامات بهداشت عمومی در حال تماس "اقامت خانه" سیاست قربانی از نسل ما. برای مسطح کردن منحنی COVID-19 عفونت این ندای وظیفه است که در حال حاضر مزین در t-پیراهن در خیابان هنر و برچسب.

اما برای 1.8 میلیارد نفر در سراسر جهان زندگی می کنند در بی خانمانی و ناکافی پناهگاه درخواست تجدید نظر برای "ماندن در خانه" به عنوان یک اقدام بهداشت عمومی همبستگی است که به سادگی امکان پذیر نیست. چنین یک تماس در خدمت برجسته استارک و دیرینه نابرابری ها در بازار مسکن. آن را تأکید می کند که حقوق بشر به سرپناه است که زندگی یا مرگ مهم است.

در طول این جهانی همه گیر دولت ها با تکیه بر دسترسی به مسکن مناسب به سرعت گسترش ویروسی از طریق خود منزوی و یا اجتماعی فاصله سیاست. در عین حال شرایط زندگی در ضعیف یا ناکافی مسکن در واقع ایجاد یک خطر بالاتر عفونت اینکه از ازدحام بیش از حد است که مانع فیزیکی فاصله یا عدم بهداشت مناسب است که باعث می شود به طور منظم دست شویی دشوار است.

در افراطی ترین افراد دچار بی خانمانی باید انتخاب بین خواب و یا در پناهگاه که در آن فاصله فیزیکی کافی و بهداشت شخصی تقریبا غیر ممکن است. بی خانمان جمعیت و مردم ساکن در مسکن نامناسب و اغلب در حال حاضر رنج می برند از بیماری های مزمن و شرایط اساسی است که COVID-19 حتی کشنده تر است.

آن را در حال حاضر روشن است مسکن است که هر دو پیشگیری و درمان – و یک ماده از زندگی و مرگ – در صورت COVID-19. دولت باید گام برای محافظت از افرادی که بیشتر در معرض این بیماری همه گیر با فراهم آوردن سرپناه مناسب که در آن وجود ندارد و حصول اطمینان از این قرار نیست تبدیل شدن به بی خانمان ها به دلیل اقتصادی و عواقب ناشی از این بیماری همه گیر.

مهم این اقدامات شامل توقف همه اخراج تعویق انداختن اخراج دادگاه منع ابزار بسته آف و حصول اطمینان از مستاجرها و وام دهندگان تعلق ندارد غیر قابل عبور بدهی در طول مستندات.

علاوه بر مسکن خالی و اتاق های هتل باید اختصاص داده شود تا مردم دچار بی خانمانی و یا در حال فرار از خشونت خانگی. مراقبت های اولیه بهداشتی باید به زندگی مردم در بی خانمانی بدون در نظر گرفتن وضعیت شهروندی و نقل و انتقالات پول نقد باید تاسیس شود برای افرادی که در نیاز فوری.

مراحل باید به سرعت گرفته شده برای ایجاد اورژانس شستن دست ها امکانات و خدمات مراقبت های بهداشتی در معرض خطر و جوامع محروم و سکونتگاه های غیررسمی.

در بسیاری از شهرها و کشورها اقدامات اضطراری در حال حاضر در حال حرکت در این مسیر است.

برلین افتتاح خوابگاه به طور موقت به خانه تا 200 نفر بی خانمان غذا به همه ملیت ها. دولت ویلز متعهد GBP10 میلیون نفر به شوراهای محلی به صورت اضطراری بی خانمان مسکن بلوک رزرو خالی مسکن مانند هتل ها و خوابگاه های دانشجویی.

یک زن در خارج از جامعه و اجرای تاسیسات آب در شهر آکرا غنا. اعتبار: UNHabitat/کیرستن Milhahn

در آفریقای جنوبی که در آن کمتر از نیمی از تمام خانواده های دسترسی به اساسی شستن دست ها و امکانات در کنیا است که در آن کمتر از یک چهارم از خانوارهای دولت در حال افزایش دسترسی به آب برای ساکنان زندگی در مناطق روستایی و اسکان غیررسمی با ارائه آب مخازن standpipes و بهداشت خدمات در فضاهای عمومی.

بسیاری از حوزه های قضایی مانند کانادا در استان بریتیش کلمبیا را به حالت تعلیق اخراج. اخراج بان به معنی صاحبخانه نمی توانید موضوع جدید توجه به پایان اجاره به هر دلیلی و سفارشات موجود اجرا نمی شود.

اسپانیا و فرانسه و انگلستان و ایالات متحده اعلام کرده اند وام مسکن تعویق در تلاش برای محدود کردن پتانسیل پیش فرض.

ملی و محلی نیز همکاری با بخش خصوصی برای مقابله با مسائل مربوط به مسکن. برای مثال شرکت سنگاپوری با دولت پشتوانه در حال ارائه محل اقامت برای مالزی کارگران شده بود که رفت و آمد به سنگاپور روزانه.

و به عنوان آنها هیچ گردشگران بارسلون در این شهر موافقت کرده است با انجمن بارسلونا توریستی آپارتمان به اختصاص 200 آپارتمان اضطراری مسکن برای خانواده های آسیب پذیر افراد بی خانمان و کسانی که تحت تاثیر خشونت خانگی.

برخی از شهرستانها در حال اعمال نفوذ شهروند همبستگی. ساکنان لس آنجلس در حال ساخت دست شویی ایستگاه برای افراد بی خانمان زندگی می کنند در یک افسرده منطقه شناخته شده به عنوان Skid Row که در حال نصب و نگهداری توسط یک جامعه محلی مرکز.

همه این اقدامات فوری و بیشتر هستند به شدت مورد نیاز و نشان دادن راه است که در آن مسکن است که ذاتا متصل به ما جمعی بهداشت عمومی. این موفقیت مداخلات همچنین نشان می دهد راه های بتن است که دولت ها و جوامع می تواند به طور موثر مقابله با آن از قبل موجود جهانی مسکن بحران – بحران که تحت تاثیر حداقل 1.8 میلیارد نفر در سراسر جهان حتی قبل از این بیماری همه گیر.

در سال 2018 به فدراسیون اروپایی از سازمان ملی کار با بی خانمان ها گزارش شده است که بی خانمانی تا به حال سر به فلک کشید در سراسر این قاره است. در ایالات متحده از 500 ، 000 نفر در حال حاضر بی خانمان 40 درصد از آنها unsheltered.

در مارس سال گذشته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) هشدار داد که اجاره در حال حاضر بزرگترین هزینه برای خانواده های حسابداری به طور متوسط برای یک سوم از درآمد خود را. در دو دهه گذشته قیمت مسکن افزایش یافته و سه برابر سریعتر از درآمد.

جهانی فعلی مسکن سیستم رفتار مسکن به عنوان یک کالا. در زمان بحران ناکارآمدی بازار روشن با بخش دولتی انتظار می رود برای جذب بدهی.

این است که پایدار نیست و بسیاری از شهرستانها در حال مبارزه برای پیدا کردن سرپناه برای شهروندان خود. COVID-19 به ارمغان آورده است به تسکین sharp مسکن تناقض – در زمانی که مردم در n از جان گذشته نیاز به سرپناه آپارتمان و خانه نشستن خالی است. این بازار انحراف نیاز به اصلاح.

دولت ها در یک چهارراه. آنها می توانند درمان COVID-19 به صورت حاد در اورژانس و آدرس نیازهای فوری و بدون دست و پنجه نرم کردن با سوالات و پرسش های اساسی در مورد جهانی مسکن سیستم.

و یا آنها می توانند قانون گذاری و تصمیم گیری های سیاست برای رسیدگی به نیازهای فوری در حالی که همچنین پرداختن به ارائه مسکن سیستم ساختاری نابرابری قرار دادن در جای بلند مدت حقوق بر اساس راه حل به آدرس جمعی ما حق سرپناه مناسب. مسکن باید در دسترس و کافی است.

COVID-19 بعید است که در گذشته همه گیر و یا بحران جهانی که ما با آن مواجه. آنچه ما در حال حاضر را شکل شهرهای ما زندگی می کنند و چگونه انعطاف پذیر ما در آینده خواهد بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن