چگونه یک مربی می تواند کمک به کسب و کار کوچک به طرح خود را بهبود و کمک به آنها را به گزاف گویی بهتر

جین Howells, مشاوره برای رشد برنامه منجر می شود کسب و کار رهبری می تواند یک محل تنها در بهترین زمان. در طول

توسط AKHSHIJNEWS در 29 اردیبهشت 1399

جین Howells, مشاوره برای رشد برنامه منجر می شود کسب و کار

رهبری می تواند یک محل تنها در بهترین زمان. در طول بحران این احساس تقویت شده به کارکنان خود و مشتریان و تامین کنندگان و وام دهندگان همه نگاه ها به شما برای پاسخ. تصمیم گیری های دشوار نیاز می شود ساخته شده است اغلب با اطلاعات ناقص و نامشخص زمینه. ما صحبت در مورد کسب و کار انعطاف پذیری و آماده بودن اما بدون در نظر گرفتن تجربه و یا برنامه ریزی احتمالی هیچ چیز می تواند آماده شده SME رهبران برای تاثیر این بیماری همه گیر.

می توان آن را دشوار است به صورت چالش های مطرح شده توسط این بحران روز پس از روز پس از روز. حتی بیشتر از زمانی که شما تنها مالک یا مدیر یک کسب و کار است. کسی که صاحب کسب و کار کوچک به نوبه خود برای هدایت در زمان بحران ؟ آنها ممکن است از یک هیئت مدیره و یا یک تیم از مشاوران آماده به گام به ارائه بی طرفانه بینش استراتژیک و مشاوره. آنها ممکن است از یک هیئت مدیره صدایی برای کمک به بحث از طریق گزینه ها و گام های بعدی. ما در تواند می خواهید کسب و کار کوچک و متوسط و صاحبان کسب و کار به نوبه خود به ما.

بود کسب و کار توسط یک دولت پشتیبانی و چراغ کسب و کار خیریه به منظور کمک به بنگاههای کوچک و متوسط, بهبود عملکرد کسب و کار. در توان کسب و کار ما می دانیم که کسب و کارهای کوچک خواهد شد رو به یک زمان سخت و دشوار است و ما می خواهیم برای کمک به. ما به تاسیس یک رایگان پاسخ سریع مشاوره برنامه که منطبق با تجربه مدیران از شرکت های موفق با شرکتهای رهبران به کمک مربی و راهنمای آنها را از طریق آینده گام های بسیار مهمی برای کسب و کار خود را. این یک کوتاه شارپ برنامه که 12 هفته طول می کشد و می دهد کسب و کار کوچک که کمی از پشتیبانی برای کمک به آنها را در مسیر بهبودی. دانلود رایگان این برنامه به روی همه باز است و متوسط با حداقل شش زمان کامل کارکنان و گردش مالی حداقل £1m.

روند سریع و ساده: پس از ثبت نام یک SME صاحب همسان است به یک مربی با تجربه (به طور معمول در عرض دو هفته). ما با ارائه یک ابزار برای کمک به هر دو آنها را به کار کردن هر چه بهتر همکاری کنند. ما را تشویق هفتگی تماس یا ملاقات آنلاین برای شناسایی چالش ها و بحث را از طریق گزینه ها و راه حل های ممکن است.

ما دریافت کرده اند فوق العاده پشتیبانی از کسب و کار با داوطلبان که از شرکت هایی مانند شرکت Accenture, آمازون, BAE Systems, GSK, KPMG, لویدز و زیمنس. همه آنها می خواهند چیزی را به عقب و کمک به کسب و کارهای کوچک از طریق بحران است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و ثبت نام در اینجا

شما ممکن است فکر می کردم که یک مربی می تواند یک تفاوت بزرگ به عنوان یک SME تلاش می کند به حرکت از طریق این بحران شدید. اما کسب و کار ما با کار خود را پیدا کرده اند مربی به عنوان یک عامل کلیدی در گرفتن آنها را از طریق بدترین و آماده سازی آنها را به گزاف گویی بهتر است. از صحبت با صاحبان کسب و کار کوچک سه راه وجود دارد یک مربی نقش مهمی در کمک به آنها آماده شدن برای بهبودی: در حال بحرانی, دوست, مدیریت بحران و تنظیم به حالت عادی.

مهم دوست

یک انتقادی از دوستان را به عنوان یک هیئت مدیره صدایی برای کمک به بحث از طریق گزینه ها و تصمیم گیری این است که آیا اندازهایی از, دولت پشتیبانی از, جدید, مدل های کسب و کار و یا چگونه به نگه داشتن کسب و کار رفتن را از طریق فشارهای خارجی. یک جفت اضافی از چشم و چشم انداز تازه می تواند کمک به یک صاحب کسب و کار کوچک مناسب را پیدا کنید ،

مربیان می توانند مشاوران مورد اعتماد اما اغلب ارزشمند بخشی از مشاوره رابطه ای است که در مورد گوش دادن. شرایط فعلی را باید به هر طریقی فوق العاده استرس در کسب و کار کوچک رهبران. یک mentee ممکن است به سادگی می خواهید به صحبت کردن و ذخيره خود را نگرانی و ترس برای خود کسب و کار خود و کارکنان خود را. داشتن یک انتقادی از دوستان توسط سمت خود را در این فوق العاده دشوار است و زمان می تواند کمک به رفاه و سلامت روانی آنها را با قرار دادن در قاب ذهن بهتر برای پیدا کردن راه حل ها و مراحل بعدی.

مدیریت بحران

صاحبان کسب و کار در حال حاضر رو بسیار خاص و چالش هایی که ممکن است باعث شکستن و یا کسب و کار خود را. این ممکن است یک تصمیم به دوباره باز کردن برای محافظت از کارکنان و مشتریان و یا به دلیل عدم امکان حمل بار به دلایل لجستیکی. این می تواند باشد که عملیات کسب و کار ممکن است نیاز به تغییر به طور قابل توجهی به منظور حمل ، در هر صورت اقدامات سریع با پیامدهای برای کسب و کار و کارکنان گرفته می شود نیاز به.

البته مربیان نمی خواهد با آن مواجه اند این بحران های خاص در زندگی حرفه ای خود را, اما آنها را به کار گرفته اند از دیگر کسب و کار بحرانی چالش است. آنها را مجبور به را در زمان واقعی تصمیم گیری است که تا به حال پیامدهای گسترده رسیدگی به تغییر پارامترهای خارجی جذب اطلاعات در دو زمان سریع و به سرعت انتخاب کنید که گزینه ای برای پیاده سازی. یک مربی توانایی برای کمک به هدایت یک صاحب کسب و کار کوچک به سمت بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود را به عقب و ایجاد اعتماد به نفس خود می تواند عامل تصمیم گیری در نگه داشتن یک کسب و کار کوچک رهبر در یک وضعیت بحران است.

تنظیم به حالت عادی

صاحبان کسب و کار خواهد شد در حال حاضر ساخت تغییرات قابل توجهی به راه آنها انجام کسب و کار. بسیار کمی وجود دارد که بخش های است که می تواند همچنان به عنوان آنها قبل از COVID-19 و تغییر است که همیشه یک چالش است. به طور موثر مدیریت تغییر را می توان یک فرآیند دشوار است و حتی در زمان خوب است. یک مربی می تواند اضافه کردن مقدار مورد نیاز اضافی ظرفیت رهبری در زمانی که وجود دارد این است که بسیار به کار و گرفتن حق. دو سر بهتر از یک است و یک مربی می تواند با ارائه یک دیدگاه جدید در مسیرهای جدید سفر برای کسب و کار. کسب و کار به سرعت نیاز به توسعه فرآیندهای جدید برای تعهد کارکنان, خدمت به مشتری جدید نیاز دارد و یا حرکت در یک مسیر جدید مانند خرید و فروش آنلاین. خارجی, هدف چشم انداز می تواند کمک به یک صاحب کسب و کار به نقطه راه برای تغییر مسیر منابع داخلی و استعداد پیدا کردن بازده و شناسایی فرصت های جدید برای کمک به کسب و کار به گزاف گویی بهتر است.

نقش یک مربی برای یک کسب و کار کوچک است هرگز بیشتر مهم و حیاتی است. من می خواهم به ترک شما را با یک نقل قول از یکی از صاحبان کسب و کار کوچک در این برنامه:

"من احساس می کنم مثل من فرستاده شد فرشته ای فقط در زمان بحران و من امیدوارم که فراتر از. فرض کنید ما از طریق بحران من نگاه به جلو به کار بر روی چیزهای بیشتری برای رشد و نه زنده ماندن."

اگر شما فکر می کنم ما می تواند کمک به کسب و کار خود و یا اگر شما می خواهم برای دریافت درگیر در این برنامه ما دوست دارم به شنیدن از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن